ellenwiklund

Alla inlägg under juni 2011

...

Av ellen wiklund - 15 juni 2011 01:21

kul. huvudet dunkar, ögonen svider och jag är sjukt trött.. ska försöka att somna med min jävla huvudvärk bara...

ahja.


godnatt.

Av ellen wiklund - 15 juni 2011 00:50

du säger att du vill ha en ny start, komma bort från allt.

och det första jag tänker är att du får inte försvinna. inte lämna mig här, själv.

jag älskar dig på alla tänkbara möljliga sätt. och du är den människan som betyder mest för mig. försvinner du, lär det aldrig bli samma sak igen. aldrig.

när du säger nåt sånt, börjar tårarna rinna direkt. för du förstår nog inte, du skulle nog aldrig nånsin kunna tänka dig hur stor plats du har i mitt hjärta.

det är svårt att beskriva med ord, svårt att beskriva överhuvudtaget. 

du tror att du inte är nån speciell, att jag har så många vänner.
men att jag sitter här, och gråter, av bara tanken av att du skulle flytta, försvinna, borde nog få dig att inse att du är en viktigare person än så..

hur många gånger har du inte sagt det lixom? att du ska flytta, gå vidare. och varje gång blir jag lika ledsen. varenda gång. men jag hoppades att det bara var nåt du sa. det hoppas jag fortfarande. men hur ska jag kunna vara säker? det kan jag inte. 

så jag hoppas du förstår att orden som kommer upp på skärmen berör mig, så sjukt hårt.
känns som om jag fått ett hål i magen innan det ens blivit så.

du säger att du har tappat allt. att allt känns onödigt. 
men tänk en gång till. tänk nogrannare.
mig, har du alltid. spelar ingen roll hur mycket vi bråkar, hur många saker vi säger till varandra. men vi har känt varandra, varit bästavänner sen 10 år tillbaka. och jag vill att det alltid ska vara så. att våran vänskap ska fortsätta, att den ska vara levande. 
vi flyttade båda två, men vi träffas i stort sett varje dag ändå.
om du flyttar nu, blir det inte så, du byter skola och vi kommer aldrig träffas. helger kanske? men du betyder mer än så för mig. jag behöver se dig oftare än 2 dar i veckan.
fattar du inte alls hur det känns för mig?
du tror verkligen att det inte berör, men det gör det. det gör det verkligen.

asså det spelar ingen roll om du fortsätter att säga "det är ingen idé",  "jag har ingen".. för flyttar du.. finns jag inte längre. Ellen, den ellen lär inte vara samma person igen, nånsin. aldrig. skulle inte skratta lika ofta, inte le. för så mycket älskar jag dig. du tror kanske att jag överdriver.. men nej, det här kommer rakt ifrån hjärtat. där du finns.
jag älskar dig verkligen, vet inte hur många gånger jag har skrivit det nu, men vill att du verkligen ska förstå!
att du betyder ALLT för mig. allt.
 

Av ellen wiklund - 15 juni 2011 00:13

helvete vad jag saknar dig.
saknar dig så det gör ont.


   

Av ellen wiklund - 14 juni 2011 21:12

det är sjukt hur mycket man kan sakna en person, egentligen.

när det har gått några dagar utan dig, känns det som en evighet.

och jag saknar dig mer för varje sekund som går.. ♥

står inte ut.

Av ellen wiklund - 14 juni 2011 21:09

hej!


har precis ätit och är typ supermätt... gaaah.

så ska sätta mig framför tv:n och chilla lite (som vanligt)... :3
såå, jag skriver nog nåt mer inlägg innan jag ska sova, förhoppningsvis..


tjarrrååå sålänge :D





blir så jävla irriterad.

Av ellen wiklund - 14 juni 2011 16:24

bilderna blev faaaaaaaaaaail.......

och ahjuste! bakade muffins förut, känner mig duktig! :D


                 

jag ser totalmobbad ut, men skit i det :D bjussar på dom bilderna iaf!


o mina mästarmuffins! :D

 

Av ellen wiklund - 14 juni 2011 12:19

hej igen!


kollat inception, och somnade ju självklart. när jag vaknade var jag fortfarande sjuuuuuuuuuuukt trött, men nu har jag piggnat till. så ska hoppa in i duschen och fixa mig!
sen tar jag med mig kameran och kanske nån hund? :)
hm, får se.
men bilder blir det, jag lovar! :D

skriver sen! 

Av ellen wiklund - 14 juni 2011 09:22

godmorgon!


sitter och funderar på om man kanske skulle gå och duscha o göra sig i ordning för att fota lite idag. men jag är fortfarande så fruktansvärt trött. så orkar inte det, inte just nu iaf. kanske ska göra i ordning lite frukost och kolla inception som jag inte hann kolla klart på igår, för jag somnade (a) som jag typ alltid gör när jag kollar film.... (a)
menmen, det tycker jag låter bra!
så macka, oboý och inception får det bli nu!

tjarrråååå sålämge :D 

Ovido - Quiz & Flashcards