ellenwiklund

Alla inlägg under juni 2011

Av ellen wiklund - 5 juni 2011 13:04

Hej! Förlåt för att jag inte skrev nåt inlägg tidigare. Men imorse skrev jag ett när jag satt i bilen påväg dit, fast det hängde sig och allt sket sig... -.-Iallafall.. När vi kom till utställningen imorse tyckte vanilla att det var döläskigt med alla nya hundar o männsikor. Så jag tänkte attmamma fick ställa ut henne istället. När Dom gick in i ringen tyckte vanilla att dt var skitkul och viftade på svansen istället :) men det gick väl helt okej tycker jag, hon var duktig och fick "very good". Nu är vi iallafall påväg hem, och imorgon är deet sovmorgon för vi är lediga :D men nu Orkar jag inte skriva mer. Hejdå ;)

Av ellen wiklund - 4 juni 2011 23:25

ska snart gå och lägga mig, för måste gå upp kl 06.00 imorgon D:

inte kul! så ska inte skriva världens längsta inlägg nu..


satt och kollade bilder nyss, och kom på att det var 3 dar sen jag träffade mina älsklingar D: (lina, älskar dig fortfarande mest av allt, remember that!)

kommer inte få träffa dom förrän på tisdag! D:
längtaaaar (a)


men iallafall. vet inte hur länge vi är borta imorgon. och jag vet inte heller om jag ska ställa ut henne längre.. hmm.. vi får se..

men i vilket fall som helst så ska jag försöka slänga in ett inlägg innan vi åker.

sen kanske jag lägger in nåt litet under dagen från mamis telefon.. :3
ska ta med kameran oxå, så blir nog en och annan bild imrogon.


nej, nu måååste jag sova! 
pusshej. 



 

Av ellen wiklund - 4 juni 2011 18:34

hej!


är helt slut i benen efter att ha gått runt på ikea som en dåre hela dagen. 
tar på krafterna lixom ;)


jag köpte:
överkast + örngott, 299 kr
2 kuddar, 66 kr

vas, 29 kr


        



orkade inte ta egna bilder, så lånade från internet (a)


nu ska jag väl antagligen ut och träna vanilla inför imorgon. orkar verkligen inte.. D:


hejdå.

Av ellen wiklund - 4 juni 2011 11:31

godmorgon!


vaknade halv elva och gick raka vägen in i duschen. 
rakade benen, gjorde mig i ordning och nu väntar vi bara på mia som ska hämta oss.

så ska inte sitta här och skriva. men kanske skriver ett inlägg från IKEA sen :)


dagens outfit: 
   

genomskinligt värre? jotack, javet. men vet ju oxå att ni gillar't ;)
pusshej.
 


Av ellen wiklund - 3 juni 2011 23:34

halloj!


ska snart gå och lägga mig, funderar på om jag ska sätta på nån film en stund och kanske äta nåt innan jag gör det.

imorgon skulle vi kanske följa med min kära gudmor till ikea, men det är inte bestämt än.. vi får se.



men godnatt.


 

Av ellen wiklund - 3 juni 2011 19:55

nästan två månader sen. och tårarna rinner fortfarande när man kollar gamla bilder på dig.. önskar du kunde komma hem igen.


 

Av ellen wiklund - 3 juni 2011 18:44

hej!


sorry för dålig uppdatering. 
men i onsdags drog jag och lina hem till pappa och sov där.
fett flumm asså ;)
och igår var jag hemma hos honom och bara tog det lugnt. mysigt värre :)
idag tog jag bussen in till stan och träffade cricke och thomas.
så vi gick runt och flummade.. XD
sen tog jag bussen vid 4 till vagnhärad där mamma hämtade mig.
vi handlade, drog hem, käkade och nu sitter jag här :) 


imorgon har vi tvättid och det säger väl sig självt vad jag ska göra då... 
sen måste jag träna vanilla inför hundutställningen på söndag..
såå fullt upp imorgon!


nu ska jag chilla vidare.

hejdå.


      

Ovido - Quiz & Flashcards