ellenwiklund

Alla inlägg under juli 2011

Av ellen wiklund - 4 juli 2011 22:30

hej!


sitter o pratar med äikäs i telefonen, som vanligt   

mysigt, men kommer sakna honom sjukt mycket eftersom han åker imorgon med flyget som går runt 10.30 eller nåt liknande. gaaaaaaaah.  


så vet inte vad jag ska hitta på dom närmsta dagarna.

har ju snart kollat klart säsong 2 av pb. eller ah, kommer göra det ikväll.

så kommer inte ha något att göra överhuvudtaget imorgon.

mamma var en ängel och beställde säsong 3 till mig idag, så den kommer typ på onsdag om jag har tur.


imorgon får jag väl kanska höra med michelle eller stigtomtarna om vi kan träffas. vore najs, för jag saknar dom D: men vi får se.


o snart måste älsklingen lägga på så han orkar gå upp imorgon. 

så ska vara social med honom dom sista minutrarna.


skriver sen.

kram.

Av ellen wiklund - 4 juli 2011 16:55

hej!


vaknade runt 12 idag o satte på pb direkt. 

har suttit och kollat ända sen dess. 

skulle bara uppdatera bloggen lite, ska snart sätta mig framför tvn igen.

asså vilket liv man har? kollar pb varje dag lixom. hahahah. snacka om besatt?  


ska börja på säsong 2 avsnitt 17 nu och det är bara 22 avsnitt på varje säsong.

dessutom har vi bara säsong 1 o 2 hemma, så måste köpa tredje snart!  

annars kommer jag dö.......... D:


menmen, skriver lite senare  

kram


 bild i repris  kärlek på hög nivå!


den första står det bara 1-13 på, o vi har lånat den.

men köpte istället den första med alla 22 avsnitten.

Av ellen wiklund - 3 juli 2011 22:51

hej igen!


sitter och pratar med älsklingen i telefonen.

pratar om allt och inget. 
men måste typ sluta snart för måste hjälpa mamma med tvätten D:
buhuuuuu.

o jag saknar honom sjuukt mycket asså.... så det gör ont  

jättejobbigt ju...


men kan inte skriva mer just nu. måste fixa grejer mamma bad mig göra.


kanske skriver sen, om jag kommer ihåg/orkar.

kram.

Av ellen wiklund - 3 juli 2011 19:06

hejsan!


nu är jag hemma igen.

helgen har varit helt underbar, men inte så konstigt med tanke på att den tillbringades hos älsklingen! o även fast jag har sovit där sen i fredags ville jag aldrig åka hem. för nu saknar jag honom redan.

haha, vi kollade på discovery channel varje gång vi satte på tvn, o samma reklamer kom om och om igen. dessutom hade jag o äikäs synpunkter till typ alla. 

askul ju. vi typ skrattade sjukt mycket åt dom. eller jag skrattade åt honom.

för han kan typ sjunga alla låtarna. haha, helt sjukt! så gullig han är  

favoriten är ju helt klart "sunny"!  

vi har typ gjort det vanliga. spelat, kollat film, kollat tv, pratat, skrattat, myst, klantat oss osv.

vi skulle badat egentligen, men blev inte så..

får ta det näste gång!


idag när jag skulle gå till bussen, o han hängde med, missade jag den.

visste inte hur jag skulle ta mig hem, så mamma fick hämta mig.. 

saker blev som dom blev. o nu sitter jag här med sjukt dåligt samvete.. inte bra..


dessutom ska han till england på tisdag och kan inte prata med honom förrän söndag, för då kommer han hem. asså hur ska jag klara mig?!  


aja.. sen blir det film o bara lata sig framför tvn.

mysigt.


asså man måste ju bara älska den här! :D


kram.



Av ellen wiklund - 2 juli 2011 10:44

Hejsan alla Ellens bloggläsare.

Som ni redan vet är hon hos Äikäs och kan inte blogga, så hon bad mig att slänga in något inlägg sådär.

Men idag ska jag åka till Norrköping till min pappa så jag vet inte hur bloggningen kommer bli på båda våra bloggar. Men jag kan försöka fixa något   

Ni kan iallfall få se några bilder från igår, innan Elln åkte.

  http://linaapettersson.bloggplatsen.se/ <--------kika in  

Av ellen wiklund - 1 juli 2011 09:30

hej! 


blir ett snabbt inlägg, för måste knata iväg till bussen.

skriver på söndag om jag inte får nåt tillfälle hos äikäs   


ha det bra, followers!

kram!


 bilden är inte den bästa, men den duger!

Av ellen wiklund - 1 juli 2011 07:43

godmorgon!


skulle egentligen åkt till äikäs med tidiga bussen, men mamma försov sig, så jag gick upp tidigt helt i onödan. har knappt sovit alls inatt, så är sjuuukt trött. och nästa buss går inte förrän 09.58 så funderar på om jag ska gå och lägga mig en stund o försöka sova. tror jag gör det.


försöker slänga in nåt inlägg sen innan jag går.

hejdå sålänge. 

Ovido - Quiz & Flashcards