ellenwiklund

Alla inlägg under juli 2011

Av ellen wiklund - 6 juli 2011 15:59

halloj!


om ni läst rubriken förstog ni nog att jag hittade vad jag väntat på i brevlådan, och nu måste jag skynda mig o kolla!    


   

btw. är fett avis på älskling som är på madame tussauds idag..
vill oxå diiiit! D: 

Av ellen wiklund - 6 juli 2011 13:54

godmorgon, Goddag, god eftermiddag? äh vafan.
 
hej!

ska käka lite av maten från igpr, sen ska jag skutta iväg ner till brevlådan med hunden o kolla om min post har kommit  

så efter det lär jag väl bli osocial trots att det är jättefint väder ute, för jag måste kolla vidare på pb asså. mycket viktigt! 

så jag bloggar lite senare!
kram. 

Av ellen wiklund - 6 juli 2011 01:53

hej igen. kan inte sova nu, för har asont i fingret.... 
skulle ta lite glass innan jag skulle sova för jag har ont i halsen. och glass brukar ju hjälpa? så när jag skulle ta glass, HADE JAG AV DEN JÄVLA SKEDEN OCH SKAR UPP FINGRET! så fingret dunkar som bara den....

hur fan lyckas man ha sönder en sked tänker ni?
heter man Ellen Maria Johanna Wiklund, är det helt normalt. jag är ju för jävla klantig alltså..  vilket (om ni inte redan märkt det) ni märkte nu...

    gör ont...   


aja.. godnatt.

Av ellen wiklund - 6 juli 2011 01:22

börjar bli ganska trött nu.... 
o har typ inget att göra.. astråkigt värre!

sitter o lyssnar på millions - evryone och flinar varje gång jag lyssnar på den.
haha. den får mig o tänka på när jag var hos äikäs och han började sjunga på den varje gång reklamen kom. aww, han är för söt!    


imorgon kommer prison break säsong 3 antagligen att ligga i våran brevlåda, och jag kommer typ sitta hela dan o vänta tills posten kommer so en galning! längtar!
ahjuste. älskling är ju för underbar, han berättade att han hade köpt säsong 4 till mig. gissa om jag blev glad?! asglad!    


nu ska jag vara social på msn ett tag till, sen ska jag nog gå och lägga mig. 
så, godnatt followers!

kram.

osminkad o håret står åt alla håll... vackert, säger jag bara...  
 

Av ellen wiklund - 5 juli 2011 23:24

       



 


 


lite av bilderna fick ni se iaf.. trots att dom typ inte blev någe bra.
men lovade er, så jaja! 


nu ska jag vara social med älskling ett tag till      

puss!  

Av ellen wiklund - 5 juli 2011 23:06

hemma igen.
var ganska skönt att vara ute o gå med hunden.
men fick ett jättestort myggbett på armen    


bjussar på denna bild! även fast jag ser helt mongo ut, o hunden ser ut att vara vindögd...   men de stämmer inte.. bara det första, att jag ser mongo ut.
hunden ser normal ut annars!    

btw. var inte så mörkt ute som det ser ut att vara på bilden. bara för att det är blixt blev det kolsvart runt omkring.. 
 

ni får bilderna i nästa inlägg!     

Av ellen wiklund - 5 juli 2011 21:54

hej!


har precis ätit. och det var faktiskt väldigt gott! stolt!


och nu ska jag ut och gå med hunden innan det blir mörkt.
så skriver sen igen.


kram.


     

ser kanske inte så gott ut, för ljuset var inte det bästa. menmen :)

Ovido - Quiz & Flashcards