ellenwiklund

Alla inlägg under juli 2011

Av ellen wiklund - 5 juli 2011 20:09

hej! 

idag skulle jag göra maten o bestämde mig för att göra nån pasta med kyckling.
har inga matlagningsskills direkt, så vi får väl se hur det blir ..

men ska tillbaka o göra klart den enaståenda måltiden   

angående bilderna jag tog..
lägger in dom efter att jag har ätit. 


 

random bild från idag!

Av ellen wiklund - 5 juli 2011 16:43

hej!

kom precis ut ur duschen.
ska fixa mig nu, sen ta lite bilder igen.
är ju så dålig på att lägga ut bilder, och då blir min blogg tråkigare o tråkigare, o ni bloggläsare börjar tröttna. så ska bättra mig, lovar!  


lägger in bilder sen, pusshej!  

Av ellen wiklund - 5 juli 2011 16:00

hej!


sitter o kollar priser till göteborg.
måste ju kolla upp det innan så man vet på ett ungefär vad det kostar  
drar dit typ v 30 eller nåt sånt med pappa o lina, om hon nu kan följa med vilket jag hoppas på mer än nåt annat. men vi får väl se.  


ska kolla vidare nu!

kram.


 


Av ellen wiklund - 5 juli 2011 11:32

som jag sa.. jag kollade klart pb igår.. så har seriöst inget att göra.

har precis käkat frukost, vilket är väldigt ovanligt för att vara mig.
o nu sitter jag här med typ jätteont i magen. asså whooot?
jobbbigt.... tror jag ska gå och dö en stund nu  
 
 

Av ellen wiklund - 5 juli 2011 10:11

Idag är det en månad med världens mest underbaraste pojkvän.
Jag älskar dig   

Av ellen wiklund - 5 juli 2011 10:03

godmorgon...........


sitter här och är såååååååååå sur för att min jävla mobil inte kunde väcka mig imorse. men det är väl svårt om inte alarmet sätter igång?
så jag vaknade typ 20 min försent.......... och hade redan älskling gått på planet.

dessutom fick jag veta att han kommer hem runt 8 på måndag kväll. asså whoot?!
ännu längre.. kommer ju seriöst dö utan honom      

Av ellen wiklund - 4 juli 2011 23:37

har suttit o kollat massa bloggar nu en stund, varit social med lite folk, kollat facebook. snackat med michelle oxå och funderar på om jag ska åka till henne på onsdag istället, för hon kunde inte imorgon. får höra med nadja o dom kanske? eller om lina har lust att träffas. jag vet inte. får kolla imorgon   


nu ska jag gå o kolla pb, sen ska jag sova så jag orkar gå upp lite tidigare och hinner skriva med älskling imorgon bitti en stund innan han åker. o det är viktigt! 


så nu ska jag kila.

godnatt kära läsare.

puss.


 

får bli en bild från igår.

Av ellen wiklund - 4 juli 2011 22:45

så jobbigt att lägga på när jag pratar med dig.

för så fort jag inte hör din röst, gör det ont.


Ovido - Quiz & Flashcards