ellenwiklund

Alla inlägg under juli 2011

Av ellen wiklund - 7 juli 2011 14:32

hellooooooo alla Ellens läsare! Ellens bästabästavän Lina här! ;)

vad har ni för er en sådan vacker dag? ehe själv är man ensam hemma och bara sitter och häckar framför datan. KUL ATT ELLEN DISSA MIG SÅ HÅRT. *sur* -.-

hon dissar mig för att kunna kolla prison break ni vet ;) ehe men nu ska jag vara snäll mot ellen :D

kolla här vad som vänta på henne ;)

      eller är det verkligen till henne? ehe nejdå:) ELLLER?!?! :O

ELLEN KOM TILL NYKÖPING NU VAFAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! D:

kolla här va ------> http://linaapettersson.bloggplatsen.se/

Av ellen wiklund - 7 juli 2011 11:44

goodmorning sunshines!

behöver nog inte säga vad jag har geekat hela morgonen..
o nu ska jag bara göra i ordning lite frukost, sen ska jag gå tillbaka o kolla.
macka o oboż nu igen, nomnomnom :3

var tvungen att stanna hemma idag.. igen... kulkul..
imorgon åker jag iallafall till pappa. och på måndag hänger jag med till hans jobb, så kan inte blogga förrän kanske typ.. onsdag?  sen ska jag kanske träffa äikäs typ på torsdag.. och sova där 2 nätter.. så min bloggning kommer ju vara urusel.. men vi får se. och vecka 29 ska jag till norrland. så kan nog inte blogga alls då.. D:
asså gaah.. vad jobbigt.. menmen.. vi får väl se hur det blir.

nu ska jag kila igen.
kram. 

Av ellen wiklund - 7 juli 2011 00:25

sitter och mumsar på en skinkmacka med oboż till.

vet att man inte ska äta sent, men det är så sjuuukt gott och var lite hungrig faktiskt (a) så kan inte rå för det..... mahahha...



 ser ut som om min oboż är jättestark, men det är bara för att det är blixt (a) 

och angående mitt utseende.. skyller på att jag är trött! 

sitter o funderar på om jag ska kolla prison break en stund innan jag går o lägger mig? tror jag gör så.


godnatt!

kram!

Av ellen wiklund - 6 juli 2011 23:44

lite mer seriöst nu...


hej!


det var verkligen urmysigt att prata med lina i telefon.
hahah, jag skrattade tills jag inte kunde andas, på riktigt.

men gaaah, saknar henne ännu mer. 

saknar henne och hennes flummande!
måste träffa henne nuuuuuuu! så fort som möjliiiiiiiiiiigt! D:
akutnödfaaaaaaallll!!!!! ring 112!!!
nej juste. skulle vara seriös. förlåt.


menmen. får ta o flörta med mamsen ;)
puss!


   

haha älska hennes första kommentar! :D

Av ellen wiklund - 6 juli 2011 23:40

hej! 

jag heter ellen. och jag har en bästakompis.

hon heter lina.

jag och min bästakompis lina är dumma i huvudet. 

jag och min bästakompis pratade i telefon för en stund sen.

båda skrattade tills dom inte kunde andas... 

sen dog dom. men.. DOM ÖVERLEVDE! 
och det bröts 1049124971409 gånger.

men lina trodde ellen nös alla 1049124971409 gångerna. förutom 2, då lina klicka :o
nu pratar inte lina o ellen längre.

för det är trosas fel att det bryts! :c

nu är ellen ledsen.


hejdå. 

Av ellen wiklund - 6 juli 2011 22:13

när jag pratade med henne bröts det en gång till.

Lina: nämen oj, vad hände?
Ellen: asså whooot, det bröts igen!
Lina: hihihihi.
Ellen: hahahhaha.
Lina: du nös?  

ringde henne igen. det bröts.

Lina: meh!
Ellen: det bröts igen! D:
Lina: märkte det.............. -.-


hahahaha. 

Av ellen wiklund - 6 juli 2011 22:04

halloj!


sitter o pratar med lina i telefonen.
saknar henne! D: har inte träffat henne på 5 dar, men det känns som en evighet..    vill dra hem till henne o sova där, men mamma säger att jag måste vara hemma.
asså kul sommarlov man har egentligen. får inte ens göra vad man vill. gaaah så tråkigt. 


vafan! nu bröts det oxå... 
ringde henne igen.

Lina: nämen hej, vad hände?
Ellen: nämen hej, det bröts.
Lina: du nös?
Ellen: nej, det BRÖTS.

hahahaha XD


har egentligen typ inget att skriva här..?
tjing! 

Av ellen wiklund - 6 juli 2011 20:19

halloj!

gissa om jag har geekat pb? mhm....

eftersom att min bloggning inte varit den bästa idag lägger jag upp några bilder från dagen.


dagens outfit.

  


   

jag o tierra's working class hero innan promenaden.


maten jag lagade. gulligt med hjärta, right?   










uhm. det blev bara tre bilder. men bättre de än inga alls! 







Ovido - Quiz & Flashcards