ellenwiklund

Alla inlägg under juli 2011

Av ellen wiklund - 17 juli 2011 18:13

hej!


ska göra i ordning mat nu. blir tacos, så jävla gott!  

skriver sen. pusshej leverpastej! 


dagens outfit.

 

 

och mitt fula utseende   

Av ellen wiklund - 17 juli 2011 11:56

hej!


idag mår jag bättre. mycket bättre!

tur det. för igår trodde jag att jag skulle typ dö! D:
hoppas att det inte är likadant på tisdag när vi drar till göteborg!
är sjuuuuuuuuuuukt taggad!   


igår kollade jag ju pb. och nu är det seriöööööst sjuuukt spännande. och det är mindre bra.. för jag har kollat klart säsong 3 nu.. och måste vänta tills jag får säsong 4 av älskling, som var såååå snäll o köpte den åt mig när han var i london   saknar honom väldigt mycket.. men han kommer ju på torsdag, så får hålla ut!
och när jag är i göteborg kommer jag ju ha det askul så det kommer ju gå fort dom dagarna.


idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..

jävlar! vänta! *springer o hämtar mobilen*   

3 nya sms.. sorrry, glömde.. (a)

men iallafall. måste nog laga mammas cykel... så jag slipper gå till bussen imorgon när jag ska dra till stan o träffa lina.. 


gaaaaaah.. alla smsbombar miiiig! D: 

skriver sen.

puss.

Av ellen wiklund - 17 juli 2011 00:15

hej.


gick ut i köket för att göra en till kopp te och värma på vetekudden.
har nämligen haft världens mensvärk hela kvällen.. känns som om jag ska spy.. så jag har legat o kollat prison break med vetekudde på magen och en tekopp i handen.

känns lite bättre nu. men det kan bli ännu bättre. så ska skynda mig tillbaka till vardagsrummet nu.


kram. 

Av ellen wiklund - 16 juli 2011 20:23

sådär ja! sen ska jag klippa hennes hår oxå.. D: 

men nu ska vi chilla framför tv:n. är astrött o vill bara soooovaaaa   

skriver sen. puss.

Av ellen wiklund - 16 juli 2011 19:05

hej!


kom hem för en stund sen. blev typ ingenting.

en tröja, en necessär och ett 7-pack ankelstrumpor från h&m.
hittade 2 tröjor på monki som jag blev helt kära i.. men dom kostade liiite för mycket.. så ellen blev ledsen i ögat   


nu måste jag hjälpa mamma att färga håret. så skriver sen.

puss!


 


 

necessär - lindex, 99 kr.

strumpor - h&m, 79,50 kr.

tröja - cubus, 99 kr.

Av ellen wiklund - 16 juli 2011 11:00

godmorgon!


för en gångs skull vaknade man skapligt, eller nej. hundarna väckte mig -.-

så jag gick upp o åt lite frukost. rostad macka, och pucko!  

sen gick jag o la mig en stund till, för var äckligt trött. men det gick inte att somna om. så mamma föreslog att vi skulle dra o kolla kläder. var ett tag sen jag shoppade faktiskt, så det ska bli skoj!    hoppas man hittar nåt bara.


alltså ska jag hoppa in i duschen nu, göra mig i ordning, o sen bär det av mot SKHLM antagligen. för i nyköping är det alltid samma kläder, alltid samma grejer. tråkigt.


men slänger in ett inlägg sen. puss!   

Av ellen wiklund - 16 juli 2011 01:24

vi sitter fortfarande o pratar, o jag har lixom typ inget att säga? astråkigt ju D:

sitter typ bara helt tyst o funderar på vad jag ska säga. 

stackars äikäs... :c

Ovido - Quiz & Flashcards