ellenwiklund

Alla inlägg under juli 2011

Av ellen wiklund - 16 juli 2011 00:30

hej!


förut när vi kom hem åt vi sallad och mamma åt nån jävla kycklinggrej till. men det var inte särskilt gott D: så bara sallad för min del, med olivolja på! nomnomnom   

sen blev det att dra ut med hunden, medans jag snackade med älskling i telefon.
snackar fortfarande med honom. är inte så värst social, så han måste tycka att jag är dötrist D: inte kul asså.. måste bättra mig! :o


imorgon ska jag geeka pb. 

fast kom nyss på att mamma är ledig, och vi ska tvätta. alltså kommer jag säkert oxå åka på att diska, städa eller nåt liknande. men det blir nog nödvändigt om jag ska få låna hennes kamera när jag ska till göteborg o norrland.
AHJUSTE!


på tisdag drar jag, lina o min kära far till göteborg! sover där i 2 dar! o självklart blir det lisebeeeerg    askul!

så vi kommer hem på torsdag nån gång. sen på torsdag kommer äikäs, och på fredag drar vi till norrland. ja, äikäs följer med mig o pappa till vårat hus uppe i norrland, där vi ska vara i en vecka med min gammelmorbror och hans fru. 
huset är 300 kvadratmeter och ligger typ 5 min ifrån sjön    kommer bli underbart! :D

så mååååste verkligen flörta till mig kameran! annars kommer jag dö D:


nu sitter han o sjunger med i låtarna jag spelar på datan, så söt han är. alldeles för söt   


skriver nåt/några till inlägg innan jag går o lägger mig sen.

puss!


Av ellen wiklund - 15 juli 2011 18:32

halloooooooj!   


saknat mig? 

hoppas ni har haft det bra utan mig iallafall, för jag har haft det sjuuuuuuuuuuuukt mysigt! I fredags när jag åkte till pappa hängde lina på, och sov hos mig tills på tisdagen. det blev mycket bad, solandes  , cyklandes, skratt, och random moments!  

men knappt någon sömn.... 

vi drog till conny ett par gånger, och en natt när vi drog dit hade vi inga badkläder, men stor lust att ta ett dopp. så conny erbjöd oss ett varsitt par kalsonger o varsin tröja, sen var det bara att hoppa i! så vi badade runt 3 på natten/morgonen. o klockan 4 var vi klara. så när vi kom hem var klockan runt 5, halv 6. o vi somnade lixom runt halv 7. 


på måndagen badade vi oxå i stenbrottet (som typ alla andra dagarna) och sen drog vi hem o kollade tv. när klockan var 5 ville jag sova, men det gick inte -.- så vi hoppade i poolen och sen käkade vi frukost o hade värsta partaaajjj (a) sen somnade vi runt 7, halv 8  

så det är så våra dagar tillsammans såg ut. 

smoothie i knät (jag). kastandes leverpastej (lina). spilld mjölk (jag). sönderköttat knä (lina när hon skulle hoppa i poolen^^). sönderköttat smalben (jag som en klant).

kameran dog första dagen, men vi hann med 300 bilder - lina.


dom tre sista dagarna har jag haft det tråkigt bara.. inte gjort nåt speciellt. spelat, kollat film, kollat tv, badat (ytterst lite) och klagat på vädret.


nu ska jag hänga med mamma till affären.

pusshej. 


     

Av ellen wiklund - 12 juli 2011 23:00

HEJSAN! Ellen har fått stå ut med mig i...... 5 dagar! ;D heheh jag låter henne får förklara allt vi gjort, för det orkar inte jag göra (a)

men tex inatt, så va klockan runt 4 tror jag, satt vi och kollade film (I, robot) när jag märkte att ellen hade slocknat precis när allt det braiga hade börjat. så jag väkte henne, så snäll som jag är. och tillslut var filmen slut så ellen gick o la sig medans jag var uppe och satt i soffan o lyssnade på musik. och så smög jag in i rummet kollade om hon hade somnat men NEJ D; han sa; man kan ju inte sova med en lina smygandes i huset ;) hahha och sen blev det naken bad, runt 5-6, sen åt vi frukost typ kvart i sex, bombade conny och äikäs på sms ^^ as kul och sen ringde vi och väkte folket XD

Av ellen wiklund - 8 juli 2011 14:16

halloj!


nu har jag precis käkat. rostade mackor med salami på. och ett glas pucko! nomnomnom (a)
o pappa ringde nyss o sa att han snart är framme. så ska göra mig i ordning nu! hoppas ni får en superduperbra kväll och en mysig helg! för det kommer jag ha!


puss!  


   

Av ellen wiklund - 8 juli 2011 13:30

hade gjort mig i ordning, var klar att dra till bussen. hade ringt mamma men hon svarade inte. så det var det enda jag väntade på.

sen ringer hon 4 min efter att bussen har gått o frågade vad jag ville.
kuuuuuuuuul! o nästa buss går lixom typ 5! så flörtar med pappa o kollar om han kan hämta mig, annars vettifan..  

får hoppas att kvällen blir bättre !

*pappa ringer*
o yaaaaaay, han kan hämta mig!   

så han skulle bara duscha o göra sig i ordning, sen drar han! asnajs värre! 


nu ska jag måla naglarna o ta något att äta! 

puss

 

mongo.

Av ellen wiklund - 8 juli 2011 12:06

godmorgon!


det får bli ett kort inlägg, för måste skynda mig o hoppa in i duschen. sen ska jag packa o göra mig i ordning! sen ska jag pumpa cykeln o se om den går att cykla på, så jag slipper gå till bussen! för då sparar jag 20 min! 

så jag skriver ett inlägg lite senare. 

ciao!

Av ellen wiklund - 8 juli 2011 02:43

börjar bli trött nu.. så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig framför tv:n o kolla pb kanske?   


tror nog att det får bli så alldeles snart.
men har inte samvete att dissa älskling..    
pratar ju typ bara en gång om dagen.. D: 


*GÄÄÄÄÄÄÄÄSP* 
tror jag kommer slockna och trilla ihop snart. så trött börjar jag bli.. D: 

inte bra asså..

lär inte skriva nåt mer inlägg ikväll/inatt.
så säger godnatt nu!


godnatt kära bloggläsare! 

Av ellen wiklund - 8 juli 2011 02:37

halloj!


skrev ett inlägg o la in 3 bilder.. när jag hade lagt upp dom märkte jag att jag hade gjort det på linas blogg D: opsiiiii  

iallafall. jag och lina satt o snacka på msn förut. eller rättare sagt, ritade.
men visst är det vackert? klart det är!    


     

Ovido - Quiz & Flashcards