ellenwiklund

Alla inlägg under juli 2011

Av ellen wiklund - 8 juli 2011 00:58

är trött, men ändå inte.. :s
skumt. 


vill ändå inte gå och lägga mig. för såå trött är jag inte..
hmm.. aja.

sitter o lyssnar på musik, tänker o snackar på msn. 
hatar sånahär tillfällen, när man tänker saker, blir nere, och kvällen blir förstörd.
längtar tills imorgon så jag tänker på annat! kommer bort från min ensamhet här hemma!  gaaah!


jag o lina funderar på om vi ska dygna o cykla ner till kila o kolla runt lite, vore najs.
eller typ träffa conny innan han ska träffa andra kompisar. kanske åka o kolla våra gamla hus, i gamla kila? mysigt att se!  

nej, nu skriver alla till mig på msn. måste fortsätta vara social nu!

kram!  

Av ellen wiklund - 8 juli 2011 00:24

jahapp..

sitter o är social på msn med lina, conny o äikäs.
o när jag skrev med conny råkade jag skicka fler hjärtan än ett för jag brukar det när jag skriver med äikäs. så jag sa det till conny. men conny ba:
viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiist.
men jag kan låtsas vara äikäs så kan vi skriva massa med hjärtan! vänta! :D

så nu har han bytt visningsbild o namn, o låtsas vara äikäs. lite fail dock.. XD

haha o nu råkar jag skriva ett hjärta till äikäs bara. asså gud... trött jag blir.

   

 det här är conny... -.-

Av ellen wiklund - 7 juli 2011 23:45

jag som trodde det skulle vara gott med fattiga riddare...
men den jag gjorde blev helt fuckad och smakade weird..   

aja.

JAHA?! och nu börjar cricke snacka massa. asså han tror ju att lina är hans. men hon är min! alla vet det D: (inte han tydligen, men, nästan alla vet det! D:)


 

Av ellen wiklund - 7 juli 2011 22:30

halloj!


asgott med sallad till maten (a) bara för att jag älskar sallad... :3

efter maten satte jag mig här, och lyssnade musik, kollade fb, bloggar osv.
sen loggade äntligen älskling in på msn! har knappt pratat med honom idag.
men nu skulle han gå o äta, så nu sitter jag här i min ensamhet igen...och har dötrist. skojigt!


funderar på om man skulle göra nån/några fattiga riddare kanske?
aslänge sen jag åt det! o: så ska nog testa   

 

Av ellen wiklund - 7 juli 2011 20:38

hej!

när mamsen kom hem drog vi till affären och handlade lite.
o när vi var tillbaka i huset drog jag igång med maten.

det får bli pommes, lövbiff o sallad, yummy!    

sen ringde jag lina o vi snackade om att hon ska hänga med mig hem till ålberga imorgon, kommer bli mysigt! saknat det! så vi får väl ta o spela, o flumma som vanligt!


nej, nu måste jag äta, skriver senare.
kram! 


Av ellen wiklund - 7 juli 2011 15:56

nu är ju nyduschad o fräsch.
passade på o raka benen osv.

så nu ska jag väl gå och diska, så mamma blir lite glad iaf när hon kommer hem.

ciao!

   

Av ellen wiklund - 7 juli 2011 15:16

halloj!


har faktiskt inte geekat pb heeeeela dagen..
förut tänkte jag att jag skulle vara duktig o klippa gräset, men den jävla gräsklipparen vägrade starta. så det är nog inte meningen att jag ska klippa gräset trots allt... 

asså shit vad varmt det är ute D: typ 30 grader?! 

så hade tänkt att ta en dusch nu. sen borde jag nog diska...   


btw. visst är hon gullig?   


|

|

|

|

V

Ovido - Quiz & Flashcards