ellenwiklund

Alla inlägg under mars 2011

Av ellen wiklund - 2 mars 2011 17:04

Hejsan alla ellens läsare! Ja som ellen har sagt är hon hos sin pappa, och har ingen tillgång till någon dator. Så jag hjälper henne lite ;) har så tåkigt så-att-e-e.


Jag saknar min lilla skruv superduer mycket! alltså.. ellen menar jag ju förstås! I skolan hinner man knappt prata, har nästan inga länga raster tillsammans, så det blir bara snabbisar hela tiden. och det var sjukt länge sen vi träffades "privat" hahh om man ens säger så? inte vet jag:D

Haha idag så började min halsduk o brinna när vi labbade på kemin! haha ifall ni ville veta asså;) men jag vet inte precis vad jag ska kriva så jag ska nog ta o sluta skriva nu.

  http://linapetterssson.bloggplatsen.se <--- KOLLA VETJA

/Lina

Ovido - Quiz & Flashcards