ellenwiklund

Alla inlägg under mars 2011

Av ellen wiklund - 22 mars 2011 17:39

hej!


imorse vaknade jag ganska skapligt o det blev inte stressigt till bussen. så cyklade i lugn och ro i det fina vädret med solglasögonen på   

sen har skolan vart som vanligt, dessan var sjuk men vi överlevde iallafall.


dansen var jobbig. vi skulle gå igenom en gammal dans och sen började vi med en ny.. det var väl sisådär. kunde inte precis koncentrera mig.

efter dansen drog jag, matti, bea o molly till stan. kulkul. och sen fick jag springa till bussen för att hinna.

och nu? 

nu har jag precis ätit macka o oboy och ska snart plugga engelskan tills imorgon. 

men först ska jag släppa ut vanilla :)


hejdå sålänge! ;D


 

Av ellen wiklund - 21 mars 2011 19:43


       


älskar dig mer än allt, stumpan <3  

Av ellen wiklund - 21 mars 2011 17:53

hej!


hemma hos mamma igen, och är helt slut. o var tvungen att cykla hem från busshållsplatsen. dålig kondition? ja *host*.. 

dags för lite uppdateringar, eller vad tycker ni? ;)


I måndags var de skola som vanligt, o efter skolan åkte jag o lina till stan, sen följde hon med mig hem o sov hos mig :) mysigt värre! (y) och dessutom fick jag 200 kr i födelsedagspresent av pappas tjej, carina. tack.


I tisdags tog man på sig sin skinnjacka o sina vita converse o gick till skolan i mysigt väder :) sen svimmade våran klasskompis på so:n, hon ramlade bara ihop på stolen och dunsade i golvet med ansiktet först, o det var hemskt läskigt. så vi fick hål resten av dagen. och då följde jag o dessan med michelle hem. de va oxå mysiiigt :D


I onsdags hände de inte särskilt mycket. det var kort dag och på bussen hem flummade jag o alex XD


I torsdags var dagen super! lektionerna var fett chill o gympan var grym!


I fredags började dagen med två timmars musik. och på profiltiden gör jag michelle o dessan en låt. dessan skriver o jag o michelle sjunger o spelar gitarr. det är askul ;) sen på kvällen hämtade pappa pizza och vi kollade hockey.

djurgården - Luleå. och självklart vann ju DJURGÅRDEN :D


I lördags gick jag o pappa upp tidigt, käkade frukost, duschade, gjorde oss i ordning och drog till stan. där köpte vi tårta och fika.

sen kl 12 kom min gammelfaster och min gammelfarmor och firade mig. jag fick två presentkort på gina av dom. tacktack (Y) sen åkte dom och en stund senare kom min gammelmorbror och hans fru och firade mig. av dom fick jag 300 kr. tack :) sen på kvällen drog vi in till stan och käkade i stenkulla på bella donna. jag åt en grekisk sallad, nomnomnom.


I söndags åkte jag o pappa till norrköping och jag köpte en tröja och en kofta på ginatricot. och kl 4 var det hockey, sista matchen mellan djurgården och luleå. 
det låg 3-3 lika så de blev förlängning. och luleå vann! fan! :(


Idag efter skolan drog jag o lina till stan. vi kollade runt lite, flummade och käkade glass :) sen drog jag hem, o nu sitter jag här och är social :)


här kommer lite bilder från veckan:




är man trogen DJURGÅRDARE, så är man..

  


 


             


finns massvis med fler bilder, men orkar bara inte,

Av ellen wiklund - 17 mars 2011 10:14

tjooo!


sitter i datasalen bredvid dessan. och hon spelar just nu "full clip - gangstarr" för mig.. hmpf.. "full clip, do you wanna mess with this, gangstarr? one of the best yet. " lina, ta det lugnt. den är inte min smak -.-


iallafall. lite uppdateringar från veckan:


måndag: lina o jag gick på stan efter skolan o skulle träffa tobbe, men han försvann, så vi fick gå igenom hela stan.. jdfhijfhiofhue BRANDKÄRR. hahaha!

sen sov hon hos mig, mysigt :)


tisdag: jag och dessan följde med michelle hem, o det var mysigt :)


onsdag: det hände inte särskilt mycket.


o idag är det torsdag o vi ska snart ha slöjd, måste bli klar med min sked -.-


laddar upp bilder när jag kommer till mamma igen.


pusshej!

Av ellen wiklund - 13 mars 2011 23:12

hej, nu har jag klippt mammas hår, blev väldigt nöjd faktiskt! :)


mår lite bättre nu efter att ha pratat med robin. han försökte dra ett skämt för mig. fast det lyckades ju inte.. haha, söt han är.


iallafall, imorgon åker jag till pappa och är där hela veckan. Lina följer med mig hem efter skolan morgon efter att vi har varit på stan. sen ska hon sova hos mig, för hon mådde inte så bra. så jag ska försöka få henne på bättre humör.


Lina, en sak vill jag att du ska veta. Att jag alltid finns för dig. no mather what.

vad som än händer kommer jag alltid stå bakom dig o stötta dig. "från blöjan till graven" säger vi alltid. och jag menar varenda ord i den meningen. för det är äkta vänskap. och det är exakt det vi delar, hjärtat.. äkta vänskap.

syster, jag älskar dig. jag älskar dig så det gör ont. vi föralltid, right honey?

Lina pettersson <3 Ellen wiklund


nu är jag jättetrött, o ska gå o lägga mig.

godnatt.


  

Av ellen wiklund - 13 mars 2011 21:43

nu ska jag klippa håret på mamma o snart är de dags att sova, men jag bloggar mer sen.

Av ellen wiklund - 13 mars 2011 21:19

när allt känns hopplöst, vart är du då? 

.

Av ellen wiklund - 13 mars 2011 20:45

jag orkar inte längre.

Ovido - Quiz & Flashcards