ellenwiklund

Alla inlägg under mars 2011

Av ellen wiklund - 11 mars 2011 20:00

hejhej!


fyller 14 år idag, som ni redan vet ;)

och dagen har defenitivt varit BÄST!


imorse när jag hade duschat stog det ett ljus och tre paket på bordet.

så jag gick till mammas sovrum och hon låtsades sova -.-

men haha, hon började skratta ;) så jag fick öppna paket på morgonen.


när jag kommer till skolan möter dessan mig vid skåpen med en stooor kram och ett grattis. vi går upp till musiksalen och jag öppnar dörren. då står halva klassen där som går på profilen och flinar, o helt plötsligt börjar dom sjunga för mig. sen fick jag kram och ett "grattis" av allihopa. aww, så gulliga dom är. :')


sen kommer lina springandes med elin o sabina gåendes efter sig och får värsta bamsekramen av lina och sabina o elin med :)


efter det kom andra halvan av klassen tillbaka från fotbollen, o dom flesta sa grattis. sen var det ju andra som grattade mig med (a)


när vi hade lunch sjöng mina kära vänner för mig igen.

o på spanskan sjöng dom oxå, fast på spanska.


när skolan hade slutat åkte jag, dessan, emil o wall till stan för jag skulle träffa mina föräldrar där. och på bussen tjatade dom alla tre om att dom ville se min tunga? :s haha.


men iaf. när mamma o pappa hade kommit åkte vi till rhodos och åt. och jag fick present av pappa o mamma.

sen åkte pappa hem och mamma o jag åkte till stan o kollade på kläder.

men det fick bli ett par björnborg trosor ;)


o nu är jag hemma, ska snart fika men först ladda upp en massa bilder från dagen:


         


    


  

maten, nomnomnom (a)


  

det jag fick idag:

- vita converse

- 1000 kr

- tights

- tröja

- strumpor


sen ska jag firas av släkten nästa helg, så förhoppningsvis blir det mer presenter ;)


oj, får inte glömma! idag har det gått 8 månader för lina o conny, stort grattis till dom! :D

Av ellen wiklund - 10 mars 2011 21:07

nu ska jag kolla film, sen blir det sängen som gäller, imorgon måste jag ju vara utvilad och social :D

Av ellen wiklund - 10 mars 2011 19:52

här kommer dagens bilder:


dom skulle se så allvarliga som dom kunde på bilden, men nadja lyckades inte..


  

 

     

 

vackra miner, eller vad? ;)

haha, dagen var bäst iaf.


o nu ska jag smaka på min cheesecake, nomnomnom (Y)

Av ellen wiklund - 10 mars 2011 17:48

hejhej!


kom till skolan typ 1h o 25 min försent imorse.

och när jag kom dit mötte jag lina, elin o sabina. så jag gick runt med dom i en halvtimme ungefär. när dom skulle gå på lektion hade min klass gått till skåpen och jag blir mött av dessan och michelle som bara springer emot mig och skriker: ELLEEEEN!! och ger mig en kram så att jag nästan ramlar, haha söta dom är.

sen efter det kommer izabella : ELLEN! får en kram av henne och efter det kommer nadja: ELLEN! och får en kram av henne med.. hahah. gulliga dom är :)


dagen har varit FETT CHILL! när jag hade gått i skolan en halvtimme med lina o dom hade vi 40 minuters rast. sen snackade vi om filmprojektet vi ska börja med. efter det hade vi lunch. sen fick vi hål på so:n. så jag, nadja, michelle o dessan gick till tobak ;) efter de gick vi till no:n och hade förhör o sen fick vi gå igen, för tuve skulle på möte.. alltså fick vi hål där med XD 

sen hade vi 20 minuters rast igen. sen gympa. och det var askul :D


när gympan var slut gick jag, mathilda och lisa till bussen som skulle in till stan. på bussen snackade jag med didrik. och sen gick jag och mathilda till åhlens, sen gina och sen gick jag till bussen :p


och om 5 minuter ska vi till veterinären och chippa en valp.

så vi får se om de blir nåt mer uppdaterande idag.


btw så tog jag massa bilder idag, så jag blir tvungen att ta mig tid och ladda upp dom idag! :D


hejdå sålänge.



Av ellen wiklund - 10 mars 2011 08:34

hej!


varför är inte jag i skolan undrar ni kanske? 


jag fick inte åka med bussen för att mitt busskort gäller för trosa kommun. så jag fick inte åka till nyköping med det. och dum i huvudet som jag är visade jag ju inte upp mitt andra busskort som gäller för nyköping kommun. om jag hade gjort det hade jag fått åka med.. men sånt tänker ju inte jag på -.-

när jag kom hem funderade jag på vad det var för daum, och kom på att de är 10:e mars idag. super! 10 är mitt otursnummer och den 10:e februari hade jag sån otur att jag missade bussen två gånger på samma dag, dessutom hade jag sönder mina byxor. smidig man är (y)


men iallafall, jag cyklade hem, åt frukost och väckte mamma. så vi ska åka till skolan snart. ;)



o när man kommer hem ligger rita fortfarande i sängen och sover, sötan :)

Av ellen wiklund - 9 mars 2011 18:45

hej!


nu har jag bakat klart, och ställt in den i frysen! duktig man känner sig :)


idag har de inte hänt särskilt mycket tycker jag.. långkort dag, lixom.. 

imorgon kommer de vara värsta chill. dagen börjar med spanska, o där kollar vi film. sen är det data, efter det är det egentligen slöjd, men nu ska vi börja med ett filmtema till boken "hoppet". så slöjdtimmen går bort. efter det är de so och no o sen lunch nån gång, o till sist blire gympa. lång dag med bra lektioner! (Y)


sen är det FREDAG! :D o då blir man 14, woho! 


o nu sitter jag och lyssnar på "It's just me - escape the fate" och hör mamma tjata om min spanskaläxa som jag har tills imorgon. men de är bara elva glosor som jag redan kan, sååattt :)


  


hejdå.

Av ellen wiklund - 9 mars 2011 18:12

nu ska jag baka cheesecake, wish me luck ;)

Av ellen wiklund - 9 mars 2011 09:00

idag är de ingen speciell dag, utan de är en mycket speciell dag idag.

dessan fyller 14 år! och det är inte bara stort.. utan megastort! *host*

meeen.. grattis din handikappade nöt! <3


ett grattis från er kanske? :D

- ah de tycker jag! (y)


      

hon har alltid varit cpskadad o kommer alltid att va det. 

Ovido - Quiz & Flashcards