ellenwiklund

Alla inlägg under mars 2011

Av ellen wiklund - 8 mars 2011 19:16

till alla ni som förstår hur jag känner.

Av ellen wiklund - 8 mars 2011 17:55

sådär ja, nu har jag ätit klart.


idag på profiltiden stannade jag o dessan kvar i skolan. jag hade JÄTTEONT i huvudet, o hon hade matte hon skulle ta igen. hon sa att hon låg efter ett helt kapitel, men de visade sig bara vara en sida.. pucko, säger jag bara. (y)

så vi jobbade istället för dansen idag. nyttigt, men otroligt tråkigt -.- 


o på spanskan kollade vi film, på so:n med, på svenskan körde vi en typ "tävling" o engelskan var chill. så dagen har gått ganska fort.


imorgon är de onsdag. vi har matte, svenska, engelska, no och so. ganska kort dag då med. men de är inte det ända som händer. för att.. DESSAN FYLLER JU ÅR! :)

och jag har inte köpt nåt till henne.. bra bästavän man är -.- men jaja, får köpa nåt i helgen om jag hinner. för jag ska ju kanske träffa lina o linus  ;) 


  

vackert (y)

Av ellen wiklund - 8 mars 2011 17:28

hejsan! :)


kom hem för en stund sen o ska precis äta.

så bloggar senare :p

Av ellen wiklund - 8 mars 2011 14:23

Jag är rädd att jag inte kan släppa taget om dig..

Av ellen wiklund - 8 mars 2011 14:12

Hejhej! Sitter i skolan med Dessan, snackar och kollar på allt random folk som går förbi. Har jätteont i huvudet idag igen :( så tänkte att jag skulle låna hennes iPhone och uppdatera er, folket ;) o där kommer didrik helt random, o nu satte han sig vid vårat bord. XD o dääär kom Nadja o Michelle :D nu ska jag kila iväg o vara social med mina polare. Hejdå :)

Av ellen wiklund - 7 mars 2011 17:50

hej!


sov hos lina inatt som ni vet.. o det blev blött i hennes säng av en viss "anledning".. XD hahaha, så vi fick dela täcke o sova i samma säng, vilket inte funka så bra.. lina tog allt täcke, men hon fick göra de, ville inte väcka henne där hon sov så sött :') men kul har vi haft. älskar dig, hjärtat <3


allt var som vanligt på oppeby idag. efter skolan satt jag, michelle o dessan kvar vid skåpen o pratade i nästan 2 timmar. sen gick vi till tobak o därifrån tog jag o dessan bussen till bt. när vi kom fram gick hon upp till stan o jag fick vänta på bussen i typ en kvart. o gissa om de va kallt? :o mhmmmm! 

kom hem till mamma för en timme sen o nu har jag precis ätit. dessutom har jag jätteont i huvudet :(


här kommer några bilder från idag, i helgen o i fredags :


  finaste lina blåser bubblor.  dessan o luda.. som ser.. uhm.. skum ut? ah :D  vackert! (y)  ööhm..

 michelle o dessan :)

Av ellen wiklund - 6 mars 2011 19:59

hejhej!


sitter hemma hos lina o kom hem för en stund sen från nån gudstjänst i tuna.

hon sov hos mig i lördags o idag ska jag sova hos henne. mysigt, har saknat henne, för vi träffas inte särskilt mkt i skolan :/ men nu ska vi gå ner o kolla solsidan. vi får se om ja bloggar mer sen. pusshej.



från blöjan till graven, det var väl de vi sa, syster?

Av ellen wiklund - 3 mars 2011 10:18

sitter i skolan o har data.

vi har flummat en del när vi har gjort powerpoint, haha!




hejdåå :)


Ovido - Quiz & Flashcards