ellenwiklund

Alla inlägg under mars 2011

Av ellen wiklund - 25 mars 2011 18:26

äntligen är det fredag! och veckan har ju gort asfort :o

idag har allt varit som vanligt, alltså flummit som fan. jag o dessa hade damp på matten. hon rista in meningar som "HEJ ELLEN!" och "HEJ, JAG HAR DAMP!" i min mattebok -.- o det gick inte att sudda! dessutom kände man flera blad under att det var gropar i matteboken ! och jag dampa sönder på johans mattebok! :D


efter skolan drog jag, nadja, michelle o dessan till stan och mötte matti. vi käkade glass o sen var jag o michelle tvungna att kila iväg, för bussen kom tidigt och jag fick inte stanna längre.. menmen, sitter o spelar gitarr nu :) ovanligt? jo, jag vet..

men.. vad är man utan gitarren? ingentiiiiing, right michelle? ;)


snart kommer mamma hem o vi ska käka pizza, nomnomnom.


 

Av ellen wiklund - 25 mars 2011 17:37

idag fyller min kära stefan 14 år, grattis stumpan :D <3


'

   

Av ellen wiklund - 24 mars 2011 21:04

har precis kollat sista avsnittet av solsidan, eftersom att jag missade det, o nu ska jag spela gitarr, sen blir det läxor och efter det ska jag sova.


så godnatt,

Av ellen wiklund - 24 mars 2011 18:02

hej!

kom hem för en timme sen och då bytte jag om till mysigare kläder och plockade undan. sen diskade jag och nu är jag klar, o kan äntligen sätta mig vid datan :)


idag har de inte hänt särskilt mycket. vi filmade in till hoppet och jag var en gangstersnut med rosa brillor och en polishatt XD sååå snyggt asså ;)

och sen var träslöjden, no:n och so:n chill o på gympan var det friskis och svettis. 

så får se om jag kommer ha lika ont som jag brukar imorgon när jag vaknar..

nä, nu ska jag gå och spela gitarr. hejdå :)


dessan med sin mycket vaaaaaaaaaackra sked <3

 

tröjan jag köpte igår, var asmysig (y)

 


Av ellen wiklund - 23 mars 2011 19:46

hej!

har precis ätit och har jätteont i magen så fick inte ner all mat..

är dessutom jättetrött och har läxor tills imorgonl. så bloggar inget mer ikväll. det här blir alltså mitt sista inlägg för dagen.. 

imorgon är det torsdag igen o massa chill lektioner. sen ska vi typ filma in en film eller nåt imorgon :s så får inte glömma att ta med mig rekvisita.

ska gå och lägga mig o kolla film efter läxorna och försöka somna skapligt så jag orkar gå upp tidigare imorgon.


 

godnatt !

Av ellen wiklund - 23 mars 2011 17:24

hej!

kom hem för en stund sen, och är ASTRÖTT i benen :o

det blåser typ storm här och det är jättesvårt att cykla.. :( så nu sitter jag och äter macka.

när jag kom hem och släppte ut zoe och vanilla så försvann zoe. hon bara sprang ner för vägen, och jag skrek ju på henne. men hon var helt borta. och jag tänkte: gash, hon får inte springa iväg nu när mufflonen har lamm! men hon kom tillbaka, snuttan.. :) även fast hon är olydig iblaaand så är hon mig alltid trogen :D


idag har jag knappt varit i skolan.

först gick jag på två lektioner sen skulle jag hänga med lina till nån tandregleringsgrej.. och sen när vi hade vart där gick vi till stan och hon köpte hårfärg, sen åt vi på donken, vi delade på en chicken nuggets meny. och lina fick mig att tappa ut all is på golvet, förutom den isbiten hon hade i munnen -.- PUCKO! <3

sen drog vi till skolan. jag hade so och sen slutade vi. 

när vi hade slutat gick inte min buss förrän två timmar senare så jag stannade i skolan med ludwig, adam och johan o gjorde so-läxan.. och det var förjävla kul asså! XD faast alla tre satt och kastade sudd innanför mitt linne  O.o 

sen skulle dom hem, så när ludwig hade cyklat iväg hittade adam en grön sprayburk inne i en taggbuske. så johan o adam sprang in i den där.

och det enda man hörde var: aj faaan! helvete! det är ju en taggbuske! aotch!

sen kom johan ut och sa: aj, min stjärt.. HAHAHAHAHAHAH! XD

men adam fick ju tag på den och blev överlycklig. så han sprayade lite här och var.


sen tog jag bussen in till stan och köpte en tröja på gina och sen åkte jag hem :)



dagen i bilder: 


adam försökte färga vattnet..

men han hittade nåt annat han kunde skriva på.. vad skriver han?

svårt att gissa.. COd 6 såklart.. -.-

         



hahah, hejdå :)

Av ellen wiklund - 22 mars 2011 22:19

har spelat gitarr, saknat den. och nu ska jag sova, godnatt.


 

hitta gammal bild på min neger och min "paleface". :3 

Av ellen wiklund - 22 mars 2011 20:27

nu ska jag plugga engelskan som aldrig blev av förut.

bloggar kanske senare.. 


äntligen börjar de bli vår, på riktigt! :)

  bild från förra året.

Ovido - Quiz & Flashcards