ellenwiklund

Alla inlägg under mars 2011

Av ellen wiklund - 13 mars 2011 19:35

hellu!


nu är jag hemma, och detta är dagens köp: 


  

- skinnjacka, new yorker 539 kr

- linne, new yorker 75 kr

- skärp, ginatricot 129 kr

- hårinpackning, ica 51 kr



blev riktigt nöjd! ;)

Av ellen wiklund - 13 mars 2011 14:45

Hej igen!Sitter i bilen på väg till huvudstaden och diggar musik ;)Nu är vi snart framme (y) vet inte när jag kommer hem, men nån gång ikväll, och då får ni en bättre uppdatering.Hejdå sålänge!

Av ellen wiklund - 13 mars 2011 13:44

hej! har precis duschat,  klätt på mig, sminkat mig o borstat tänderna. och nu är jag klar, väntar bara på mamma.


så jag tar mina pengar o drar till stockholm nu, finns på mobilen! ;)


  

hejdå, lovers!

Av ellen wiklund - 13 mars 2011 09:30

hej!


vaknade för en stund sen o ska snart gå och äta frukost.

sen blir det skhlm med mamma (y)


nyvaken.


Av ellen wiklund - 13 mars 2011 00:31

hej!


förlåt för den dåliga uppdateringen idag, har inte orkat..har bara kollat film hela dan. och som rubriken säger: nyduschad och trött. that's right! jag är jättetrött, o ska nog gå och lägga mig. så godnatt.


  

..

Av ellen wiklund - 12 mars 2011 18:01

är trött o kollar film, så jag orkar inte blogga just nu..

Av ellen wiklund - 12 mars 2011 11:51

hejhej!


idag är jag ensam hemma hela dan för mamma skulle till jönköping kl 8 i morse o kommer inte hem förrän ikväll nån gång.. så de betyder att jag måste vara hundvakt -.- och därför kan inte jag träffa lina, tobbe o linus idag som det var tänkt.. 


men ska ut med hundarna nu, bloggar mer sen.


Av ellen wiklund - 11 mars 2011 22:01

  

-och jag gillar't

Ovido - Quiz & Flashcards