ellenwiklund

Alla inlägg under mars 2011

Av ellen wiklund - 26 mars 2011 19:00

grattis till sofia ahlin som fyller 14 år idag :D <3

Av ellen wiklund - 26 mars 2011 18:41

hej igen!

kom hem vid fyra ungefär.

sen dess har jag kollat på Lanlampan, haha, och dom är ju bara fööör sjuka. man måste ju älska dom :D


dagens outfit:

    

stickad tröja, ginatricot

skärp, ginatricot

jeans, cubus

converse



och nu har jag gjort kycklingsallad, så ska gå och käka. bloggar sen.

Av ellen wiklund - 26 mars 2011 13:34

hej! står vid kassan på mammas jobb. har köpt ett par örhängen och packat upp varor hela dan. snacka om jobbigt.. -.- och för en stund sen drog jag över till ica och köpte varsin macka o cola till oss :)

nu höjde jag volymen på högtalarna och dunkar musik (h)


datan härt är en mac, snacka om awesooomee, jag bara äääälskar den 8D 


ska väl packa upp ännu mer varor snart och kolla lite emr kläder innan vi stänger om ungefär en timme ;)


nej, nu ska jag gå och göra lite nytta (a)


hejdåå .

Av ellen wiklund - 26 mars 2011 09:48

Tjo Mors! Som dessan hade sagt ;) Sitter i bilen påväg till mammas jobb. Ska hjälpa henne packa upp varor idag, får se om jag hittar några kläder eftersom jag får 25 % rabatt på allt :D Bloggar mer sen,Ciao.

Av ellen wiklund - 25 mars 2011 23:30

ska gå och lägga mig nu, ska nämligen upp tidigt imorgon och följa med mamma till jobbet ;) så kommer inte vara så social här på bloggen fram till tre :)


godnatt, puss <3

Av ellen wiklund - 25 mars 2011 22:36

ny header på plats, vad tycker ni? :)

kommentera va ?!   



/ELLENWiKLUND :D

Av ellen wiklund - 25 mars 2011 20:17

bara för att jag och dessan har bäst humor XD :


 


förresten, sitter och försöker hitta en bra bild så jag kan fixa en ny header. gillar inte den jag har nu.. men vänta :)

Av ellen wiklund - 25 mars 2011 19:16

nu kom mamma hem med pizzan, nomnnomnom :D

Ovido - Quiz & Flashcards