ellenwiklund

Alla inlägg under november 2011

Av ellen wiklund - 4 november 2011 11:36

hej!

hur mår ni? jag mår inge vidare. är snuvig o har ont i halsen.. tror jag börjar bli förkyld.. :/
o mamma lika såå D: men det hindrar inte mig från att åka till vrena o vara med älskling i helgen.
för imorgon är det ju faktiskt 5 månader ♥

nu sitter jag på mammas jobb o hjälper till lite, dock ointe just nu, för nu skriver jag ju här. men ni fattar. 
tar en buss härifrån 14.36 mot stan. sen får jag nog gå o vänta där lite, tills älskling har kommit hem från gamex. 
o då undrar ni vad det är? jo, ni förstår det är en spelmässa typ i stockholm, o min lilla nörd mååste ju såklart gå på den ;) gullig är han! alltså lär min bloggning inte bli så bra... D:

men nu vill mamma ha hjälp, så ciao!


 

 

Av ellen wiklund - 3 november 2011 20:57

halloj!

kom nyss hem från nyköping, bion och mina bästa tjejer
dagen har varit najs, och filmen var helt sjukt megabraaaa!
är helt kääär i justin timberlake, så den var super!
man vill lixom bara se den igen, o igen, o igen :3

mamma kom o hämtade mig när den var klar.
o nu är jag heeelt slut.
så ska joina dom inne i vardagsrummet o kolla tv, lär antagligen somna..

kram, o godnatt!

 
kommer typ slockna vilken sekund som helst känns det som ^^ 

Av ellen wiklund - 3 november 2011 10:29

godmorgon alla fina!
allt bra med er? 

själv är det inte lika bra som jag hoppats på.
ska ju ha roligt med tjejerna idag, men när jag vaknar har jag ont i halsen och megaot i magen.
så gick upp o tog en ipren, men den fastnade i halsen, och jag känner fortfarande att den är där när jag ska svälja.
jätteobehaglig känsla...
så nu sitter jag här o dricker pucko :3 det hjälper lite iallafall!

menmen. ska snart fräscha upp mig, o göra mig i ordning så blir det nog bättre. 
sen följer jag med mamma tillbaka till hennes jobb, för vi har några elektriker här som ska hjälpa oss med tv o parabol. så vi får igång tv:n snart! alltså var ju mamma tvungen att komma hem o möta dom liksom.
och hon ska ju så småningom åka tillbaka, o då följer jag med o tar en buss från trosa ;)

nu ska jag duscha!

 

pucko 4 life ♥ 

Av ellen wiklund - 2 november 2011 19:10

hej!

gjorde i ordning mig förut o fixade en ny header. dock blev den väl inte så bra, eller vad tycker ni?
inget märkvärdigt lixom.

sitter o skriver lite låtar här med gitarren i knät, medans jag snackar med pontus o älskling på fb.
skojiga är dom ^^

snart kommer väl mamma hem, o då ska vi äta lite. sen måste jag typ sova :o
för imorgon bitti ska jag upp tidigt med mamma till jobbet. sen tar jag en buss därifrån till stan. osv.
skriver mer om det imorgon bitti om jag hinner.

vet inte om det blir nåt mer inlägg idag, men ska försöka!

vi hörs later!

   

Av ellen wiklund - 2 november 2011 16:00

godmorgon! eller?   
haha näärå.

idag har jag typ inte gjort något alls.
kollat massa filmer som: chloe, old dogs o awake. fett sorglig film, den sista D:
har också spelat gitarr o typ ätit frukost för 10 min sen, fast det var inte riktigt frukost.. ^^


och nu för några minuter sen bokade jag biljetter till in time, som jag matti o nadja ska kolla på imorgon efter att jag har varit hos tandläkaren o vi gått på stan. har ju typ 4 presentkort från sf bio, så dags att använda dom, right?

aja, det kommer iallafall bli fett najs med en heldag i lilla nyköping med dom bästa! 

nu ska jag hitta på nåt annat ^^
hejdå! 


 



 min mat...o baconen ser jätteäckliga ut på bilden. men haha, det var dom inte.

Av ellen wiklund - 1 november 2011 22:45

hej!

allt bra med er?
allt är iallafall super med mig, o min början på lovet har varit underbart!
i fredags var jag med emma o robin på stan tills halv 7, då jag stack hem till pappa. 
o han hade köpt en  datooor till oss :D så då kan jag blogga när jag är där också! blev fett glad!


i lördags åkte pappa o jag till norrköping city o skulle leta efter en väska till mig, o självklart hittade vi en superfiiin som pappa köpte till mig :)
blev två tröjor o en plånbok som också fick följa med hem, när vi ändå var igång o shoppade.
när vi handlat klart åt vi mat på en thairesturang o det var megagooott! :D


i söndags åkte vi med pappas kusin till östermalma och åt viltbuffé med kallrätter, varmrätt o efterrätt. det var trevligt! sen stack vi hem o chillade i princip.

i måndags när jag vaknade duschade jag, åt frukost, gjorde mig i ordning, packade väskan o drog ner mot bussen som skulle ta mig till stan. väl där mötte matti mig o vi tog bussen som skulle åka vidare till stigtomta.
när vi kom fram stog nadja där o väntade. så vi drog hem till henne.
och den dan kan man sammanfatta såhär: flum, olyckor, flum, skratt, flum, låtsasblod, flum, kyrkogård, flum, godis, flum, läsk, flum, BETTAN, flum! Asroligt hade vi. men sen skulle matti hem o då vare bara jag o nadja kvar. vid 12 gick vi o la oss. och hon typ snackade med mig när vi sagt gonatt, o jag typ svarade henne i sömnen :o skumt ^^


Idag vaknade vi 1000000 gånger av att hennes lillasyster typ grät, inte kuuuuul. 
men när vi väl gick upp duschade vi, åt frukost o gjorde oss i ordning för att cykla mot mathilda. 
när vi kom in stog hon fortfarande i pyjamas o morgonrock ^^
hon visade mig runt o sen kollade vi film tills min buss gick. 
emma o jag stack till stan, mötte älsklingen utanför jc, o jag blev typ överlycklig för kändes som om man inte träffat honom på en eviigheet. vi var iallafall på stan alla tre tills 20 över 6 då han åkte hem, o emma stack vid 55.
så fick stå o vänta i 20 min på min buss. haha, o medans jag väntade såg jag felicia holmberg o tobbe på brandkärrsbussen, o dom vinkade som galningar. hahahah! så gulliga ^^ 

så har min början påå lovet sett ut! :D
nu ska jag gå o spela gitaaarr, så tjarrå! 



       

Ovido - Quiz & Flashcards