ellenwiklund

Alla inlägg under november 2011

Av ellen wiklund - 8 november 2011 22:39

house var bra som vanligt, ofcooourse..
och när jag kollat klart, blandade jag hårfärgen o färgade håret.
så nu sitter jag o vänta på att få tvätta ur det! (:
sen ska jag sova.
men ni får se resultatet innan jag går o lägger miig!



o ahjuste.. shit! höll på att glömma.
förut när jag o emma skulle till bussen från skolan o vi var vid fotbollsplanen, så såg vi bussen komma.
så vi sprang fortsom faaaen. men vi missade den. o det kom typ en precis efter som skulle mot harg.
så vi tog ju den! o när jag satt på bussen o kom på att jag hade fått sms som jag skulle svara på, så hittade jag inte mobilen. fick panik o letade i alla fickor, alla fack i väskan, runtom mig i bussen, överallt. men den fanns inte där.
och jag kände bara paniken växa o växa. så när vi kom tillbaka till hållplatsen vid grusplan tröck jag på stoppknappen o kutade ut. medans jag sprang o skulle bestämt ha min telefon höll emma kvar bussen åt oss.
o där låg den, på marken. o det var en mycket stoooor lättnaaaad.... puh lixom. värsta som har hänt typ :o
  

Av ellen wiklund - 8 november 2011 21:10

halloj!

skolan idag var helt okej. o vad jag o emma gjorde efter stan kanske man inte behöver berätta? ^^
iallafall. tog bussen hem vid halv 7 o mamma mötte upp mig vid hållplatsen.
sen åkte vi hemåt o jag började leta kläder tills imorgon, så jag har det gjort!
efter det gick vi in o kollade mina omdömen.
o alla såg bra ut, nöjd chey! :)

o som ni vet är det 8/11 idag. och det betyder? att mw3 kommer uuuut :D
och som ni också vet har ju jag beställt det för ett tag sen (typ 3 månader seeeen), dock blev det nåt krångel, 
men vi fick ett mail o dom berättade att dom skulle skicka det inom några dagar bara.
så snart kommer man bara geeeeka, hihihihihih! ännu gladare chey!

nu ska jag o mami äta o kolla house. så blir middag i vardagsrummet framför tvn. myspyys! ♥
tjing!
 
 
titta vad jag köpte idaaaag (a) lite intressant o geekig läsning :3
tänkte att älskling kanske ville låna den efter miiig? hihiihih.  

Av ellen wiklund - 7 november 2011 23:56

nu ska vi sova, så vi orkar upp imorgon ^^
godnatt!  

Av ellen wiklund - 7 november 2011 22:00

halloj!

jag o älskling sitter hemma i köket med varsin dator, socialt! nä..
han är besatt av skyrim o jag skypar med emma o robin. lite näääääääääääjs.

förut skulle vi göra mat, spaghetti carbonara.
och det såg väl sådär ut.... men det var faktiskt gott! hihihih! :D

o äikäs är nu glad, för nån snubbe skickade utkastet till skyrims review på twitter till han..? ^^



hahah, hejsvejs!   

Av ellen wiklund - 6 november 2011 22:30

tjo!

in time var exakt lika bra som förra gången, så klart. 
och jag såg lucas där, hihii ^^

efter det stack vi till donken o fick i oss lite mat innan det bar hemåt.
när vi kom hem satte jag mig med ritblocket o började rita såklart.
går inge vidare..

men nu ska jag kolla tv med papi.
o eftersom att det är skola imorgon säger jag godnatt!
tjing!

   

Av ellen wiklund - 6 november 2011 17:05

halloj!

haft det supermysigt hemma hos min älskling i helgen, saknat honom sååå mycket!
pappa kom o hämtade mig runt tre, o i bilen frågade han om bion, o jag sa att den hade variit jääättebra!
så han ville se den, in time, alltså. så jag får hänga med honom o kolla den igen ^^ 
men det bär mig inte emot, eftersom att den var så bra!
är iallafall hemma nu. och papsen har fixat internetet, så nu kommer jag kunna uppdatera muy bién! glad chey!

snart ska vi åka in mot nyköping o tända ljus på kyrkogården, eftersom att vi inte gjorde det igår, sen åker vi vidare mot biostaden!

sover här tills imorgon, o kanske tills på tisdag. vet faktiskt inte, men det märker vi!
ha det bra!

   

Av ellen wiklund - 6 november 2011 11:30

godmorgon!

nu ska jag o älskling spela dragonage.

hejdå :)

 

Av ellen wiklund - 5 november 2011 15:30

halloj!

mår lite bättre idag faktiskt, o det är ju alltid bra!
igår var jag ju jäääättetäppt i näsan, o hade ont i halsen o massa skit.
men idag kan jag känna smaker iallafall! :D framsteg.. ^^


sitter hemma hos älskling o kollar runt på datan medans han lagar lunch.
blir självklart Pancakes D'Amerique som vanligt, men så jäävla gott!
och sen ikväll blir det tacoooo! mums!

idag firar ju jag o älskling 5 månader.
gud vad tiden går snabbt när jag är med dig.
- älskar dig mer än 1000 varv runt solen o tillbaka!


igår när jag kom till stan gick jag direkt till jc o köpte en halsduk som jag velat ha ett tag nu.
asmyyyyyyyyyyyysig :3 sen tog jag bussen till nyköpings tågstation o väntade in älsklings tåg.
sen drog vi hem med bussen o när man kommer hem till honom hade ju såklart nina köpt godis till mig, igeeeen (a)
fett goott! :D
o sen kollade vi ju idol. o blev så jävla besviken när dom sa olles namn.
jag menar, han är lixom för bra för att åka hem! D:






Ovido - Quiz & Flashcards