ellenwiklund

Alla inlägg under november 2011

Av ellen wiklund - 19 november 2011 21:33

hejsan svejsan!

siri lagade thaimat idag.
det blev nån thailändsk korv, som innehöll ris,nudlar,färs&vitlök. den var helt okej.
sen gjorde hon jordnötssås åt mig, för jag älskar det. och varje gång vi är på thairesturang tar jag kycklingspett med jordnötssås, himla gott! o hon hade jobbat där, så hon hade receptet därifrån. blev dögott!
sen lite grönsaker.

sen kollade vi tv, o åt räkor tills dom skulle gå o lägga sig.
så nu kollar jag "the blind side" :) bra film!

blir inget mer inlägg, så godnatt!

   

Av ellen wiklund - 19 november 2011 13:38

hej.

imorse vaknade jag 10000 gånger, men försökte somna om för jag orkade seriöst inte gå upp.
så när klockan var halv 12 pallrade jag mig upp ur sängen, satte på te, duschade, drack teet o sen dess har jag bara suttit vid datan.

pappa o hans tjej är i norrköping o handlar mat. hon ska laga thaimat ikväll, så dom behövde grejer till det.
och jag har ingenting o göra. så ska spela sims.

hejdå.

     

Av ellen wiklund - 18 november 2011 22:37

det är först nu jag inser hur mycket jag saknar dig.

   

Av ellen wiklund - 18 november 2011 17:36

hej, hur har eran dag varit?


min har inte varit den bästa, men det har rullat på.
har jätteont i foten för ludwig typ kasta en stol på den. inte snällt.
och huvudet dunkar, magen gör ont o nacken är död.
är hungrig o vill tillbaka till mamma igen, för här var inget som man tänkt sig.


men nu ska jag sätta mig o spela mw3 så jag får annat o tänka på.
hejdå.


3 söta bilder från idag ♥ 
         

 
och såhär ser min kväll ut:


       

Av ellen wiklund - 17 november 2011 20:46

tjohejsan!

allt gick bra med hunden, o vi kom dit i tid.
nu har jag bytt om till bekvämare kläder och nu har jag hinduism och spanska att se fram emot den här kvällen.
inte särskilt kul ska jag säga er. men det måste göras, o till imorgon, så har ganska bråttom!

ha det bra, så hörs vi imorgon!
kram!

 
nadja ritar fint på mitt läxförhör, right? moooget säger jag bara, nadja.   

 

Av ellen wiklund - 17 november 2011 17:51

hej!

är på mammas jobb o tänkte bara säga att det inte bli nåt inlägg förrän senare ikväll.
för när vi stängt aff'ären ska mamma till systemet en snabbis, o sen ska vi hem o hämta en hund (tierra's working class hero) sen vidare till Åda smådjursklinik och vaccinera & besiktiga honom innan 7!
för i helgen lämnar han oss för att bo i skåne.
när vi vaccinerat honom åker vi till vagnhärad o handlar nåt att äta, och sen åker vi hem.
väldigt stressigt, jao ^^

men nu ska jag dra, hejsvejs! 

Av ellen wiklund - 17 november 2011 07:26

godmorgon alla fina! sovit gott?

själv vaknade man halv 7, gick upp o duschade, torkade håret, klädde på mig, sminkade mig o allt det där, o det tog inte så lång tid. så han sätta mig ner o ta en macka o ett glas pucko :3

men nu ska jag kila ut mot bilen, ching!
 

Av ellen wiklund - 16 november 2011 22:29

engelskan - check! 
so, spanska - inte check.
får ta det imorgon istället, eftersom att det är tills på fredag.
men nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon!

godnatt!  

Ovido - Quiz & Flashcards