ellenwiklund

Alla inlägg under november 2011

Av ellen wiklund - 16 november 2011 19:56

hej!

kollade plain jane nyss, himla bra program! 
o nu ska jag laga spaghetti carbonara till middag.
efter det blir det läxläsning för min del. har en hel hög med böcker som väntar på mig. uschusch!

   

Av ellen wiklund - 15 november 2011 21:15

nu sitter jag o mamma o kollar house o äter lite onyttigt (a)


   

Av ellen wiklund - 15 november 2011 19:13

tjenixen vänner!

den här dagen har varit precis som alla andra dagar, så ingen idé att berätta. 
 men nu ska jag iallafall laga mat. det blir köttfärssås o spaghetti. mums säger jag bara!

sen ska jag o mami kolla house, så ha en bra fortsatt kväll!


cpbild.   

Av ellen wiklund - 15 november 2011 07:29

godmorgon!

gick upp tidigare idag, o därför behövde jag inte stressa!
så det var najs, men nu hinner jag ändå inte skriva nåt inlägg.
efter skolan ska jag träffa älskling en liten stund, sen ska jag hem.
så inget mer med det.

ha det bra!
hejdå! 


   

Av ellen wiklund - 14 november 2011 21:15

hejsan!

dagen idag har varit chill.
men på matten var jag sjukt klantig..
jag höll i min blyertspenna (som hade trubbig udd), och sen sa matti nåt som va sjukt kul, så jag skrattade som jag brukade, med huvudet typ neråt så jag körde in pennan typ i ögat så hårt så det blev ett jack! D:
det gjorde fett ont, o började blöda.. :(

inte kul!
så nu är det typ svullet o ett sår några millimeter från ögat.
tur som fan att jag missade det iallafall..

nu ska jag kolla tv.
godnatt!

 

Av ellen wiklund - 14 november 2011 07:21

godmorgon!


vaknade för en halvtimme sen. duschade, klädde på mig, torkade håret, sminkade mig o nu sitter jag o äter frukost för första gången ever typ. haha, nej men jag brukar inte hinna sånt. idag är det måndag, o kort dag. så det ä chill.


efter skolan sticker jag till stan, som vanligt. ska emma med, vet jag inte. men antagligen.. ^^


nu ska jag till bussen!


puss!


 

Av ellen wiklund - 13 november 2011 21:23

hola amigos! ¿cómo estás?

sitter o är onyttig, lite iallafall, dricker cola :3
samtidigt som spelar sims social, o är social med filip :D

var ju i norrköping o åt thaimat förut, så jävla gott!
o sen svängde vi förbi ingelsta en kortis o handlade lite balsam o smör typ.
blev aceton för min del ;)

imöra äre skola igen, taggad som vanligt!
o nu ska jag fortsätta nörda. 
sen ska jag kolla "the walking dead" med papsen,
o sen ska jag sova! 

godnatt!


 


 

Av ellen wiklund - 13 november 2011 11:42

godmorgon!

idag är det ju en speciell dag, det är ju fars dag.
och vid frukosten tog jag fram det lilla paketet, o han blev typ asglad, för han trodde att jag hade glömt.
men det är ju kul när man kan göra andra glada! :)

senare idag ska vi åka till norrköping o käka typ kina eller thaimat.
nomnomnom :3

men tills dess ska jag spela WoW o vara social med alla som smsar till mig.
min mobil vibrerar seriöst 24/7 -.-
 

Ovido - Quiz & Flashcards