ellenwiklund

Alla inlägg under november 2011

Av ellen wiklund - 23 november 2011 19:27

ätit klart, och nu har jag engelskaläxa att plugga.
men först: modern family och glee.

tjing!

   

Av ellen wiklund - 23 november 2011 17:55

Hej!


skolan var bra som vanligt.
och ahjuste! när Dennis såg mig idag var det första han sa: Eyy ellen! är du bonde idag eller? ;)
sen ser jag gustav, och han ba: vafan har du på dig?! :o
man ba: snääääääääääällt.. ^^ så gulliga.


efter skolan drog jag, lisa, anna och william till stan. först br, sen donken. var sjukt flumm asså.
vid kvart i fyra träffade jag älskling, och vi stog o snacka ett tag innan vi gick mot bt.
där träffade vi conny och stog o snacka med honom i en halvtimme. äikäs och han höll på o skämde ut mig typ ^^ inte kuuuuuuuuuuuuuul. fast jo.
på bussen planerade jag, anna o lisa lite stuff. kommer bli najs!


och nu sitter jag och kollar gammalt inlägg av "my life as liz" medans jag smaskar på kladdkakemuffinsen som vi gjorde idag.
fast kanske borde fixa mat? har ju ost- och skinkpaj i frysen! nomnom!


        


        


Av ellen wiklund - 23 november 2011 07:09

godmorgon!

idag orkade jag mig upp ur sängen redan vid 05.50 så jag kunde göra mig i ordning utan stress.
alltså har jag tid att skriva här en stund.

förlåt för att jag inte bloggade igår. men jag orkade helt enkelt inte. vi lagade mat och kollade house, och sen skulle ju jag sova. så hann inte heller för den delen.

och idag är det onsdag, alltså en bra dag.
vi har tre lektioner som är följande: Matte, No, Hkk, och en lunch där mellan! ^^
matten är chill, no:n är najs för vi gör egna högtalare, och idag på hkk:n ska vi göra kladdkakemuffins (a)
vi slutar vid 13.45 och då drar jag till stan. sen ska jag träffa älskling en stund innan jag åker hem till pappa igen.
får hoppas på att det har kommiiiit :3 det jag väntar på asså! ;) så blogggar därifrån!

ha en bra dag, kram!


blir en lite udda outfit idag, hängselbyxor, mehehehehe. men det är najs!  
 

Av ellen wiklund - 21 november 2011 21:42

hej!

efter skolan drog jag, emma o matti till stan för matti skulle klippa sig. så vi hängde runt där. när klockan var 5 kom nadja o vi tog bussen mot bion. hämtade ut biljetterna o väntade.
vid 6 gick vi in i biosalongen, sjukt taggade! och när filmen väl började blev man typ fast.
den var sjuuukt underbar o det blev väldigt mycket skratt och tårar.
rekommenderar verkligen Breaking Dawn!

     


bara några dagar kvar nu tills.. ja, det jag är sjukt taggad inför :3
ni får se på onsdag eller torsdag! gaaaaaaaaaaaaah, LÄNGTAR!

godnatt folket! 

Av ellen wiklund - 20 november 2011 20:49

sitter o kollar film med papi, är social på datan och smsar med älskling just nu.

har glömt att berätta att imorgon efter skolan blir det stan med mathillda o nadja.
sen vid 18.00 blir det bio. breaking dawn FTW som jag velat se såå länge nuu D:
kommer bli najs :3


maten vi åt förut! himla goooottt! 

hade lite kul med håret förut ^^ älskar minen. 

Av ellen wiklund - 20 november 2011 14:40

hej!

allt bra med er? själv är det toppeeeeeeeen! :D men kan inte säga varföör. inte än i allafall :3
ni får veta under veckan! 

iallafall.
jag, pappa o siri drog till norrköping för att skjutsa siri.
när vi lämnat henne åkte vi mot city och märkte att dom inte öppnade föörrän 12, så vi gick till espresso house, och tog varsin moccalatte o en polkaboll medans vi väntade på att affärerna skulle öppna.
när det väl öppnade kollade vi runt lite, men inget inköp.
istället drog vi till media markt. och kollade där. var najs!
sen handlade vi kyckling på ica, för vi ska göra kycklingspett idag :3
och då köpte pappa en jättesöt chokladkalender till miiiig. wiiie :D

ching!

 

 

   

Av ellen wiklund - 20 november 2011 10:22

godmorgon finisar!

igår kväll kollade jag paranormal activity själv, för alla sov.
o efter att filmen var klar ringde jag emma o snackade lite skit med henne. alltid lika trevligt!
o sen pratade vi ett tag tills det bröts, och då gick jag o la mig. då var klockan runt 2.

imorse vaknade jag konstigt nog halv 9 o var superpigg.
då var redan pappa o siri vakna, och gjorde i ordning frukost. så jag joinade dom. myys!
efter frukosten duschade jag o gjorde mig i ordning för norrköping, som vi ska åka mot nu!

puss!

   
saknar håret D: 

Ovido - Quiz & Flashcards