ellenwiklund

Alla inlägg under november 2011

Av ellen wiklund - 12 november 2011 19:27

sitter o skypar med emma, vilket jag gjort i över en timme. 
men vi är inte så värst sociala, för hon spelar sims3 o jag laddar hem WoW (a)

papppa kom hem för en stund sen oxå, så nu står han o lagar mat.
är megahungrig D:

men nu ska jag fortsätta med det jag gör ^^
tjarrå!

 
 

Av ellen wiklund - 12 november 2011 16:01

hgar suttit o kollat kläder, o hittat massa med fina tröjor från monki, min absoluta favoritaffär.
vill ha massor med pengar, åka dit, o handla upp allting! är helt kär i dom här  ♥

   

Av ellen wiklund - 12 november 2011 14:57

hejsan hoppsan!

allt bra med er?
själv känner jag mig aningen friskare än igår. 
har tagit halstabletter,duschat, målat naglarna o fräschat upp mig. så då känns det bättre.
har dock ganska ont i huvudet, men får gå o ta en huvudvärkstablett när jag skrivit klart här.
jag är ensam hemma, för pappa är i mjölby, o jag vet inte när han kommer hem, men när han har gjort det ska vi dra till stan o möta mamma som ska lämna mitt mw3 (som jag glömde) o min experia (som är trasig) så vi kan lämna in den imorgon. 

sitter o kollar 16 and pregnant på mtv, för jag har inget annat att göra. 
har typ astråkigt.. o det suger.

men nu ska jag göra i ordning nåt att äta.
tjing!


 

 

Av ellen wiklund - 11 november 2011 20:57

halloj!


imorse när jag vaknade hade jag jätteont i halsen, ont i huvudet, mådde illa o var inte alls taggad inför skoolan.
men tänkte att eftersom att det skulle vara sån chill dag o eftersom att jag inte vill missa nåt i skolan, gick jag iallafall. och ju längre jag var i skolan, desto bättre blev det.
och när jag klarat av skoldan drog vi till stan o letade farsdagpresent. o jag hittade en faktiskt!
sen när älskling åkt hem åt vi på donken, sen kom cricke o hälsade på mig helt random :o 
o typ skakade hand med mig o allting, blev fett förvånad för han har typ ignorerat mig aslänge.... 


vid halv 7 gick jag på bussen till ålberga, o felicia h skulle oxå åka med den, så vi satt o snackade hela vägen. var lite najs faktiskt :) när jag kom hem har jag inte gjort så mycket, men nu sitter jag o kollar idol.
så ska fortsätta med det nu, ciao!


pappas farsdagpresent, golfnörd som han är ^^
   


 

Av ellen wiklund - 10 november 2011 19:48

hej!

kom hem från stan för en liten stund sen.
o dagen har ju såklart spenderats med älskling o emma.

o en sjuk grej som hände alldeles nyss.
jag satt vid datan och kände hur det kliade på magen, så jag skulle ju såklart kllia, för det gör man ju?
o då känner jag en "plupp", tyckte det var fett skumt..
så jag drog upp tröjan o kollade. o vet ni vad det var eller?
en fucking jävla fästingjävel.
så jag fick typ panik o bad mamma ta bort den :o 
så det kliar som fan nuuu... D:

det är fett konstigt.. för jag fick en fästing i nacken när jag var typ 4 år kanske.
o sen dess har jag inte nån. men nu, i NOVEMBER får jag en! ska inte dom försvunnit nu, dom jävlarna...

aja..
men imorgon kommer det bli en fett chill dag.
film på spanskan, hål, no-förhör med bok, idrott o bild (som är roliiiigt :D:D), lunch o ja.. typ de ^^
o jag kommer inte blogga nåt mer ikväll, för jag orkar inte.. o jag måste gå o lägga mig tidigare idag! 
imorse vaknade jag nämligen tio minuter innan vi skulle åka till bussen, o det var inge kul..

ha det bra!
puss!

   
älskar ringeeeen :3 

Av ellen wiklund - 9 november 2011 22:48

har pluggat ett tag nu om denna jävla hinduism, o jag orkar inte med det längre.
så nu går jag o lägger mig.
godnatt folks! 

   

Av ellen wiklund - 9 november 2011 19:54

hellu!

idag efter stan tog jag bussen till mammas jobb o hjälpte henne lite.
sen åkte vi o hämtade pizza, för ingen orkade laga mat ^^
när vi kom hem o jag skulle gå o kolla brevlådan höll jag tummarna på att mit mw3 skulle ligga där.
o självklart gjorde det de! bleeev grymt glad :D:D men eftersom att pengarna inte drogs när jag beställde det så fick jag med en räkning på 628 kr, skönT.. men ville bara berätta de (a)
nu ska jag kolla på tv. ciao!


     

Av ellen wiklund - 9 november 2011 00:02

halloj.

bara så ni vet blev det ingen skillnad på hårfärgen.
lite mörkare o ingen utväxt, det var allt.
men gillar färgen jag har, så det blev bra ändååå :)

nu ska jag sova!
godnatt!

   

Ovido - Quiz & Flashcards