ellenwiklund

Alla inlägg under april 2013

Av ellen wiklund - 2 april 2013 23:00

Hela dagen har bestått av städning, städning och ännu mer städning. Är enormt trött nu, och ska strax gå och lägga mig så jag orkar gå upp tidigt imorgon och göra mig i ordning innan jag möter min kära pojkvän, som ska komma hit imorgon, vid bussen. Hoppas ni har haft en riktigt bra dag, godnatt lovies!


Två bilder jag hittade i någon mapp från i höstas, det är ganska kul och blicka tillbaka på gamla bilder då och då.

Av ellen wiklund - 2 april 2013 11:19

Godmorgon kära läsare, vaknade runt 10, ringde min man och sa godmorgon, sen gjorde jag i ordning en rejäl frukost som jag nu ska äta upp innan jag börjar städa. Det har börjat blivit väldigt mycket "matbilder" på senaste tiden, men det är så otroligt roligt att fotografera frukosten när den ser ut som den gör. Dessutom blir det mycket roligare att äta om man går upp en timme tidigare för att koka ägg, göra i ordning yoghurt med massa gott i osv, istället för att bara ta en macka. Idag valde jag att krossa 70 %ig choklad i yoghurten, inte alls onyttigt! Och det blir hur gott som helst! Jag lovar! 



Av ellen wiklund - 1 april 2013 21:46

Efter en lång dag med mycket städning ska jag nu sätta mig med mamsen och tjocka i oss frukt och choklad, vilket vi är värda! Supergott och inte alls onyttigt. Ha en trevligt kväll, kära ni! Kram.


 

Av ellen wiklund - 1 april 2013 12:53

Godmorgon! 


Har precis käkat en jättegod frukost bestående av ägg, juice och yoghurt med banan och hallon. Det är så himla gott med frukt och bär till frukosten och det blir mycket roligare att äta frukost då! Nu ska vi alldeles strax sätta igång med städningen här hemma, har dock fortfarande döont i kroppen, haha, har sovit så himla dåligt inatt!


Ovido - Quiz & Flashcards