ellenwiklund

Alla inlägg under april 2013

Av ellen wiklund - 17 april 2013 22:28

Hej!


Dagen började med ett nationellt prov i geografi på två timmar. Efter det hade vi en kvarts lektion innan lunchen, och senare tre lektioner till innan jag slutade. Då drog jag ner till stan med Anna och fixade en grej innan Robin kom. Vi stannade vid donken så att jag kunde ladda min telefon en snabbis innan jag och Robin gick ner mot gumshallen. Pussade honom hejdå vid statoil och gick sen vidare för att möta upp Lina. När vi kommit hem käkade vi pastasallad och efter det gick vi mot coop extra för att handla lite smått och gott som vi nu sitter och smaskar på medans vi pratar i telefon. Har dessutom hunnit pussa på mitt hjärta en snabbis när han var påväg hem från innabandyn.


Av ellen wiklund - 16 april 2013 22:52

Idag fyller världens mest otroliga kvinna år. Hon har varit min bästavän och stöttat mig genom alla år. Hon har hjälpt mig med så sjukt mycket i alla lägen och fått mig att le när det är det absolut sista jag vill. Hon är underbarast på jorden och ingen kan mäta sig med henne, min mamma. Jag älskar dig 

 

   

Av ellen wiklund - 16 april 2013 22:13

Idag följde Emma med mig hem till ålberga, var väldigt länge sen vi umgicks, och jag har saknat henne massor. Bästabästa, Emma 


 

Förlåt för att jag inte bloggade igår. Men kom hem och mådde så sjukt dåligt, somnade på soffan i min älsklings knä. Åt sen mat och somnade om igen. När klockan var 9 gick vi och la oss i sängen, och jag hade en sån extrem huvudvärk, men lyckades sen somna runt halv 10. Tack älskling, för att du tar hand om mig.

Av ellen wiklund - 14 april 2013 17:56

Minns ni att jag la ut bilder här på valparna när de bara var 1 vecka gamla? Nu har det gått 9 dagar, sen dess och såhär ser de ut numera! De är samma valpar med 9 dagars mellanrum, stor skillnad?!


      

Av ellen wiklund - 14 april 2013 15:38

Hallå!


Vaknade runt 10 och vi dröjde oss kvar i sängen ett tag innan vi gick upp och gjorde i ordning frukost. Sen dess har vi varit ute i det fina vädret och latat oss i sängen. Nu håller vi på och fotograferar valparna, som är 16 dygn, och nu har öppnat ögonen, så himla söta! 





Av ellen wiklund - 13 april 2013 14:24

Sitter just nu på Caffe Latte och tar en kopp kaffe med Lina, pratar om allt och inget och har det allmänt trevligt.
Har saknat att umgås med den här bruden, hon är ju trots allt förjävla bra.

Av ellen wiklund - 13 april 2013 12:59

Hej! Vaknade upp bredvid min man och allt var bra till en början, men blev bara sämre och sämre. Käkade frukost och gjorde mig i ordning innan jag tog cykeln och cyklade ner mot stan där jag nu väntar in Lina som ska hålla mig sällskap ett tag medan jag köper lite grejer. Senare åker jag och Robin till trosa för att hälsa på mamsen och hundarna, mysigt. Kram.

Av ellen wiklund - 12 april 2013 23:56

Haft en helt okej skoldag, och när jag slutade drog jag hem och hämtade plånboken innan jag åkte till stan och träffade Dennis och Marcus på cityfrisörerna där Anna klippte sig. Vi väntade på henne och när hon var klar drog dom andra och vi stannade kvar på stan där jag köpte en födelsedagspresent. När klockan blev 6 åkte jag hem till Robin och käkade innan jag åkte iväg igen, den här gången mot Lina. Vi pratade om allt och inget tills klockan blev 10 då Elin, Amanda och Robin kom hämtade mig och vi for vidare mot max. Dom skjutsade sen hem oss och vi avslutade denna dag med frukt och smält choklad. Nu ska vi krypa ner i sängen och försöka sova, godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards