ellenwiklund

Alla inlägg under april 2013

Av ellen wiklund - 12 april 2013 19:35

Ska nu hoppa av bussen och träffa Lina en stund, vi har en del att prata om. Vi hörs ikväll! Kram.

Av ellen wiklund - 11 april 2013 22:17

Ännu en månad har gått, och nu har vi hållt ihop i ett helt halvår. Det är helt sjukt hur fort tiden har gått, och jag älskar honom fortfarande lika mycket som jag gjorde då, om inte mer. Han är mitt allt, och jag förstår inte hur jag skulle klara mig utan honom, när jag tycker det är jobbigt att bara vara ifrån honom några timmar. Han är min bästavän, och min andrahalva. Han dömer mig inte för den jag är, eller det jag gör, utan han accepterar mig som jag är, trots att jag har fel och brister. Han får mig att känna mig hel och jag är inte tryggare någon annanstans än i hans armar. Han är det absolut bästa jag har, och att få somna i hans famn varje kväll är bland det finaste jag vet. Jag älskar honom mer än någonting annat.

 

 

Av ellen wiklund - 10 april 2013 21:11

Hej!


Allt bra med er? Jag själv har haft fullt upp idag med skola, dansträning och måla 900:an i garaget så har inte direkt haft tid att skriva här, tyvärr. Nu ska snart min andra halva och jag lägga oss i sängen med lite glass framför beck, vi hörs imorgon. Godnatt lovies, kram.


Av ellen wiklund - 9 april 2013 20:08




 

/Jeans - Crocker / Kängor - Dr Martens / Stickad tröja - Monki / Klocka - Ur&Penn / Armband - Glitter /

Av ellen wiklund - 9 april 2013 18:26

Hej! Efter dansen när jag slutade mötte jag upp Lina på stan och vi satte oss på caffe latte, köpte oss varsin kaffe och pratade om hur vi hade haft det. I 2 timmar satt vi där, och det var hur mysigt som helst att få träffa henne och kunna prata som vanligt igen. När vi kramat varandra hejdå gick jag mot bussen och träffade på Pontus och Johan som jag inte träffat sen i höstas, så det var kul att få prata en snabbis med killarna igen. Nu sitter jag på bussen hem med Robin, och vi ska försöka hinna fota lite sen innan det blir mörkt också. Den här dagen har varit mycket bra! Talk to you later!

Av ellen wiklund - 9 april 2013 07:49

Godmorgon! Imorse vaknade jag av att pappa kom in i rummet, tjugo i 7, när jag hade ställt alarmet på tjugo i 6, braaaaa Ellen! Så jag fick åka med pappa in eftersom att han ändå skulle in till stan nu på morgonen. Den här dagen kommer bli väldigt lugn, no, svenska, matte och profil, sen drar jag till stan en stund innan jag tar med mig min halvsjuka pojkvän hem. Hoppas ni får en bra dag!

Av ellen wiklund - 8 april 2013 22:45

Hej!


Mitt hjärta åkte hem idag när vi kom fram till bt, och när han smsade mig senare under dagen hade han 38 graders feber, stackarn. Men jag fortsatte min dag som vanligt. Hade muntligt nationellt prov i engelska, matte, so, hål på no:n, spanska och slöjd. Efter skolan åkte jag hem till mitt hjärta och myste med honom i två timmar tills jag tog bussen hem. Väl hemma käkade jag, och tog en sväng med moppen innan jag kröp ner i soffan och kollade på beck. Nu sitter jag och har panik för att jag saknar min pojkvän så sjukt mycket, och för att jag efter ett halvår fortfarande tycker det är lika jobbigt att sova utan honom, men det är väl fint antar jag, att sakna varandra? 


Imorgon efter skolan ska jag möta upp Lina på stan och ta en fika, det var ju så sjukt länge sen vi träffades, typ ett halvår, om inte mer. Så vi tänkte ta igen lite prat över en fika, vilket ska bli trevligt! Haha, jösses vad många gamla bilder jag hittade på oss när vi var tajta och helknasiga tillsammans.


  

 

   

 

Av ellen wiklund - 8 april 2013 06:44

Godmorgon! 


Vaknade 6, och gick upp utan problem, trots att jag knappt sovit något inatt. Har för det mesta vaknat av oro att Robin inte mår bra, jag tror han börjar bli sjuk tyvärr, för han känner sig inte alls frisk. Så jag sitter nu och stressar i mig frukosten ändå, bara för att jag ska hinna sminka mig i lugn och ro, innan vi kilar iväg till bussen. Vet inte varför jag alltid får det stressigt tillslut, när jag tycker jag går upp tidigt, haha. Ha en bra dag!


 

Ovido - Quiz & Flashcards