ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2012

Av ellen wiklund - 11 augusti 2012 01:27

- Jag sjunger i duschen.
- Jag tappar min mobil i golvet 3-4 gånger om dagen.
- Jag vill ha jättelåååångt tjockt hår.
- Jag lyssnar på musik varje dag. 

- Jag vill mer än något annat ha ett par svarta Dr Martens.

- Jag fotograferar allt.

- Jag drömmer om att ha en walking closet fylld med skor, väskor och kläder en vacker dag.
- Jag har ett jättedåligt självförtroende.

- Jag kan gå från att vara världens gladaste till en sur pmsunge på några sekunder.
- Jag kan vara riiiktigt seg på att svara på sms.
- Jag somnar alltid till en film.
- Jag älskar att åka långa bilresor. 
- Jag saknar skolan.

- Jag biter alltid på mina hörlurar.
- Jag hatar spindlar mer än någonting annat och kan släppa exakt allt jag har och börja skrika när jag ser en.


       


Av ellen wiklund - 10 augusti 2012 21:56

Sådärja, 50 bilder senare.. Stått i badrummet i en kvart för att få till en någorlunda bra bild som jag kan använda som profilbild på fajsbok. 
Så jävla typiskt mig, hahaa.


 

Av ellen wiklund - 10 augusti 2012 18:30

Satt och kollade runt på ansiktsboken när jag såg att Nadja hade lagt upp ett foto. 
Har inte snackat med henne på hela sommarlovet, alltså 63 dagar, vilket är 2 månader.. 

Bestämde mig att skriva till henne, och då kom det typ massa känslor på samma gång och jag insåg hur jävla mycket jag har saknat henne. I 7an var vi ju sjukt tajta, och i 8an gled vi lite isär från varandra, tyvärr.. Men jag saknar henne lika mycket för det.. Saknar hennes galna humor, hennes härliga skratt och när hon kom springandes och gav mig en kram när jag kom in i skolan. Saknar allting med henne.. 

   



 


mycket kan hända på 2 år..


Av ellen wiklund - 10 augusti 2012 00:01

jag hatar dig, jag hatar henne, jag hatar er båda.

 

 

Låter gamla spellistan på spotify gå medans jag sitter i sängen och snackar med Pontus, den enda som verkar vilja hålla mig sällskap just nu. Har lite blandade känslor just nu, är sur och ledsen, men ändå glad. Hur det nu kan gå ihop, haha. 


   

Av ellen wiklund - 9 augusti 2012 06:03

Godmorgon!

Idag är jag uppe med tuppen, vilket ni säkert tror på. Nej, det är så illa att jag inte gått och lagt mig än. Klockan börjar närma sig 6 och här ligger jag och är sjuuukt hungrig. Så ska upp och göra nån macka, sätta alarmet på 10 så jag inte sover bort hela dan, och sen ska jag starta igång en film som jag kan somna sött till.
Godnatt! Eller som sagt, godmorgon..

Av ellen wiklund - 9 augusti 2012 01:31

 

Ni får fråga exakt vad ni vill fram till 13 augusti kl 00.00 Då skriver jag ett inlägg och svarar på alla era frågor!

Av ellen wiklund - 8 augusti 2012 22:30

Hej!


Som ni vet skulle jag byta rum med pappa idag, men det kändes inte alls bra när jag flyttat in sakerna så flyttade tillbaka till mitt rum igen, omständig som jag är. Men det ska kännas rätt, och det gjorde det inte alls.

Sen har jag målat möbler och pluggat till moppekortet, käkat och varit social via ansiktsboken. 
Nu ska jag åka till stavsjö och handla glass, för juteryd fick mig sugen på det. 

 

Sitter också och längtar till Typ En Festival den 24-25:e augusti. Då spelar Michelle dessutom, och det bliir gryymt att få träffa henne och massa annat härligt folk.

Av ellen wiklund - 7 augusti 2012 23:30

Hej!


Idag har jag sovit till halv 4, plockat kilovis med kantareller, käkat en jättegod middag, pratat i telefon med Michelle och nu sitter jag och dreglar till Dr Martens i min onepiece samtidigt som How I Met Your Mother rullar på tvn.7

 

Imorgon ska jag byta rum med min pappa, så kommer ha fullt upp hela dan, men jag bloggar när jag kan!


 

Ovido - Quiz & Flashcards