ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2012

Av ellen wiklund - 22 augusti 2012 16:34

Duschade för en stund sen, och helt plötsligt svartnade det för ögonen och magen började krampa. Var helt säker på att jag skulle svimma eller nåt. Så grabbade tag i handduken och satte mig ner en stund. Gick och gjorde i ordning lite käk. Så nu, halv 5, sitter jag och käkar frulle bestående av en kopp kaffe och två ostmackor.



Det är rätt sjukt, men nu när jag suttit och kollat runt på lite bloggar så har jag insett att jag längtar till hösten. Visst äääälskar jag sommaren, men finns det något mysigare än att gå runt i höstlöven med raggsockorna innanför kängorna och den varma halsduken lindad flera varv runt halsen? Eller att komma hem trött och kall, och gosa ner sig under en filt framför en bra film, med en kopp te i handen? Det är asknas att jag säger det här, för har aldrig förut varit en höstmänniska, men man kan ju inte låta bli att älska det, med tanke på allt höstmode.. Stickade tröjor, Dr Martens (som jag skulle döda för), svarta jeans och varma jackor.


Känner mig helt seg, så ska lägga mig i soffan, kolla tv och höra hur regnet smattrar emot fönstret. Kärlek till er ♥


 

Av ellen wiklund - 22 augusti 2012 03:33

Sitter uppe och har knappt nånting att göra, och då är det första jag tänker på er, såklart. 
Mår fortfarande inte riktigt bra än, men efter alla underbara människors medkänsla så känner jag mig någorlunda bra igen. Tack till er, finisar ♥ Uppdateringen kommer fortfarande inte vara den bästa, och dagarna framöver kommer spenderas hemma i soffan, så lär inte finnas nåt att skriva om, och inte blir det några outfits heller. För det första orkar jag inte göra mig i ordning och fota, och för det andra är det enda jag går runt i en mysig pippitröja just nu. 
Men jag hoppas att ni orkar vänta, och har tålamod, för jag lovar att det blir bättre snart! 

Hoppas ni har det bättre än jag, kram!


 

Av ellen wiklund - 20 augusti 2012 17:15

Hej kära läsare!


Förlåt för att jag glömde skriva här igår, men kvällen spenderades med Lina, Cricke och Marcus.


Måste tyvärr berätta att jag tar en paus från skrivandet här på bloggen, pga personliga skäl. Men jag lovar att slänga in några rader här när jag mår bättre igen! Håll ut bara, kram 

Av ellen wiklund - 18 augusti 2012 23:58

Filmen var dunderbra! Ville se den en gång till, direkt när filmen slutade! 
Sen äre ju en av mina favoritskådespelare som spelar huvudrollen, och han är ju så jävla snyyyyggg, gaah! 
Rekommenderar den verkligen om ni sett 1:an och tyckte den var bra, för den här var fan så mycket bättre! 


När vi sett klart bion åkte vi och hämtade Lina som ska sova här inatt, så nu vill hon låna datan en snabbis innan vi går och lägger oss. Godnatt!


 

Av ellen wiklund - 18 augusti 2012 23:38

 



/Transparent långkjol från Bikbok /Stickad tröja från H&M /Converse från Intersport /Väska från Malta /Jacka från Zara



Av ellen wiklund - 18 augusti 2012 18:20

Hej! Sitter just nu och väntar på att få gå in i salongen och kolla på Snabba Cash 2. Egentligen skulle jag och min padre gått på premiären igår, men det fanns bara platser längst fram, så vi bokade till idag istället. Hoppas den är lika bra som den verkar :)

Av ellen wiklund - 17 augusti 2012 23:05

   




   

/Hängselbyxor och skärp från h&m /Converse från intersport /Strumpbyxor från åhléns /Jacka från zara /Armlös skjorta från bikbok /Klocka som jag hittade hemma nånstans /Väska köpt i Malta /



Ovido - Quiz & Flashcards