ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2012

Av ellen wiklund - 13 augusti 2012 20:19

   

/Virkad tröja - Ginatricot /Jeans - Crocker /Converse - Intersport /Camoflaugejacka - Zara /Smycken - Glitter /Brillor - Prestige /


Av ellen wiklund - 13 augusti 2012 20:15

Hej!


Tog bussen in till stan förut för att träffa Lina, som jag inte gjort på ett tag nu.
Vi drog ut och fotade vid piren och åt sen en glass i hamnen, innan vi cyklade vidare till bt för att hålla Pontus sällskap tills hans buss gick. Såå vi satt och snackade lite tills klockan var 20 över 7 och han tog bussen hem.
Jag och Lina cyklade hemåt och nu vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på.. Vi funderade över att åka hem till Ålberga och sova där, men bussen hade tyvärr redan gått.. Så vi får se hur vi gör.

Vill ni se mer bilder? Kika in på Linas blogg här!


   

Av ellen wiklund - 13 augusti 2012 03:44

Klockan tickar mot 4 och jag är fortfarande vaken. 
Sitter och skriver med Rasmus om allt och inget som är på Kreta. Är avundsjuk nåt enormt, vill också åka iväg till ett varmt land för att sola & bada, äta god mat och komma bort från allt ett tag. 

 

Haha, Rasmus förlåt, jag snodde en bild från din facebook, även om den kanske inte är så jätteny menmen.. 
Måste ju ha en bild på min grymma vän som helt enkelt är just det, grym ♥

Av ellen wiklund - 13 augusti 2012 00:03

Hej kära läsare! 

Nu behöver jag eran hjälp.
Det är såhär att jag har läst många olika bloggar nu på sistone, och fastnat för dom som är registrerade hos Devote. 
Jag gillar deras design, och det känns som om det är lättare att få bloggen "upptäckt" där, vilket jag gärna vill nu när jag ska skärpa mig och börja med dagens outfit o allt det där.. 

Men jag vet inte om jag ska byta, eller stanna kvar här hos min trogna blogg som jag drivit snart i 2 år.. 
Det är därför jag behöver eran hjälp. Stanna här eller starta en ny? Bloggplatsen eller Devote? 

Släng in en kommentar och säg vad ni tycker, snälla! 

Av ellen wiklund - 12 augusti 2012 20:50

         

/Jeans - Crocker / Blus utan ärmar med detaljer av spets - BikBok / Camoflaugejacka - Zara / Vita converse - Intersport /

Av ellen wiklund - 12 augusti 2012 20:34

Gårdagen var så jävla grym! 
Ca 25 pers höll hus på Hånö och firade Axel. Efter tårtan drog dom flesta hem, och jag umgicks med Emelie, Cornelia och Axel hela kvällen. När det blev ljust ute och klockan visade 5 gick dom flesta och la sig. 
Hade så sjukt trevligt att jag glömde bort att ta kort, nu när jag hade kameran med mig, men några blev det.


           
Dom tre sista bilderna visar det störtsköna gänget jag hängde med som fick en att skratta tills man hade döont i magen. Alltså Axel, Cornelia och Emelie :)

Av ellen wiklund - 11 augusti 2012 16:57

Hej!

Nu sitter jag i bilen och är påväg hem till min Gudmor eftersom att hennes son, min barndomsvän, Axel fyllde 18 och blev myndig igår. Så vi ska dit och käka mat och ha det mysigt.

Det är några stycken som har frågat om jag inte kan börja med dagens outfit, så idag när jag hade som mest bråttom gick jag ut och vi knäppte några som jag hoppas blev bra. Dock får ni dom imorgon då jag inte har tillgång till dator där, dessutom stannar vi där över natten.
Hörs imorgon!

Av ellen wiklund - 11 augusti 2012 03:02

Sitter i min "piece of norway" och haft videosamtal med Emma, men det laggar hästrumpa.
Sååå jag lyssnar musik, kollar runt lite på datan och är social med folket via facebook. Preciis som vanligt!


   

HAHA, min näsa ser jätterolig ut, men ni ser iallafall hur nattglaaad jag är!

Ovido - Quiz & Flashcards