ellenwiklund

Alla inlägg under maj 2011

Av ellen wiklund - 7 maj 2011 20:02

hej!


min dag har varit bäääst, hur har eran varit? 

hinner inte skriva så mycket, har mycket att göra.

hela dagen har gått åt att handla "bra o ha" -grejer och när vi kom hem städade vi bilen och nu håller vi på i huset. så.. 

men förlåt för jättedålig uppdatering. ska bättra mig, snart. jag lovar!  



hejdå! 

Av ellen wiklund - 7 maj 2011 09:24

Hejsan alla Ellens fina läsare
Hon åkte hem till sin pappa igår, så hon har inte kunnat lägga in något inlägg idag eller igår. Men hon åker buss in mot stan nu tror jag, ifall hon har vaknat i tid ;) Så hon ska åka hem till hennes mamma idag, runt 12 tror jag det var.
http://linaapetterssonbloggplatsen.se

Kram lina!

Av ellen wiklund - 5 maj 2011 18:04

hej.


idag mår jag hyfsat, iallafall för stunden.

annars såå... skolan sög..

finns inte mycket mer att skriva.

morgondagen blir förhoppningsvis bättre.. förhoppningsvis.. 


förlåt för att jag inte laddar upp bilder och sånt.. men.. jag orkar bara inte.

det är för mycket som händer.. för många känslor.. 


hejdå.

Av ellen wiklund - 4 maj 2011 19:26

hej.


inlägget igår var kort, men sa så mycket.

jag är helt körd. orkar ingenting längre. är inte ens social med gitarren. 

alla tittar på mig som om jag vore dum i huvudet, inga pratar med mig längre.

min gamla kompisar pratar skit om mig, sprider rykten, och är allmänt bitchiga bara.


men sen finns det ju dom som accepterar mig för den jag är.. och vad jag gör.

och det är tack vare dom jag inte bryter ihop totalt. ♥


orkar inte blogga mer. hejdå.

Av ellen wiklund - 3 maj 2011 16:10

Nu har jag ändrat Ellens länkar så nu kan man trycka på "LINA ÄLSKLING" och kommma till min blogg. jag tog bort mig och nyligen har jag fixat en ny ;)
 
Och...!! nu får ni vara snälla mot ellen :(

puss lina

Av ellen wiklund - 3 maj 2011 12:27

jag orkar inte längre.

Av ellen wiklund - 1 maj 2011 21:56

älskar er oerhört.


    



imorgon ska jag antagligen sova hos lina, efter skolan drar i till rosvalla och ska kolla på ett gym, för det är dags för mig att ta tag i träningen nu   

så därför kanske uppdateringen inte blir den bästa.. menmen..



nu ska jag sova, godnatt   

Av ellen wiklund - 1 maj 2011 11:18

hej!


sitter i linas säng medaptopen i knät och lyssnar på musik.

hon själv står i duschen.. ska snart duscha jag med. man luktar ju rök sen igår D:


jag, lina o dessan drog in till stan och handlade lite kläder osv.

sen tog vi bussen till oppeby och käkade pizza.

efter det åkte vi in till stan igen.

sen åkte vi tillbaka till oppeby och til ica. sen fortsatte vi till släbro. där satt vi i gungan ett tag tills simon kom och joinade oss. efter ett tag kom alex, och sen kom lucas. så vi drog til brasan. och då märkte dessan att hon hade cider i hela väskan. lyckat!

men iallafall. gårdagen var helt underbar trots vissa saker.. menme ;)


nu ska jag duscha. och sen ska jag o lina dra och köpa godis bestämde vi oss för. sen kanske vi ska träffa lucas. jag vet inte. men iallafall.


bloggarsenare :)


hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards