ellenwiklund

Alla inlägg under maj 2011

Av ellen wiklund - 23 maj 2011 19:39

hej! förlåt för urdålig uppdatering. men som ni vet var jag hos pappa i helgen.
lina sov hos mig i lördags, och det var lite kul. för kl 10 på kvällen gick vi til bålsjön och badade. jag hoppade i frivilligt men lina ville inte i början. fast till slut fick jag i henne, moahahahaw :D  och igår drog jag till äikäs och sov där. myysigt var det (a) måste göras om !


nu sitter jag i linaas säng och vi ska snart avfärga våra hår.

och lina går runt med en jävla sopsäck på sig, hahahahahah! så gullig hon är :)

nej, nu tjatar hon på mig, så måste kila.

pussen.

 



saknar dig <3

Av ellen wiklund - 19 maj 2011 22:39

hej!


ville bara säga att jag drar till min kära far imorgon. fast är inte där hela helgen. ska göra annat på lördag (a) såå kan inte skriva nåt då D: 
men skriver på måndag och ska försöka uppdatera er om hur min helg har varit. 

men nu ska jag sova. så godnatt folket :)

Av ellen wiklund - 19 maj 2011 22:01

kommer ihåg hur allt började.

det var inte särskilt länge sen. inte ens ett år.
men det känns som om jag har känt dig hela mitt liv. 

du är precis som jag. 

vi har bråkat.. och det har varit lika hemskt varje gång.

sist trodde jag det var totalt slut. att våran vänskap var över.

och dom dagarna mådde jag skit. orkade inte med skolan, ingenting.

bara att se dig ignorera mig totalt fick mig att gråta.

men allt blev bra igen.

det är din förtjänst. 

saknar dig när vi inte pratar, saknar dig när vi pratar. 

och varje gång jag ser dig vill jag bara springa fram till dig.

du är helt enkelt beroendeframkallande.

och nu är jag beroende.. av dig.. ♥

Av ellen wiklund - 19 maj 2011 21:14

gick fram till dig i skolan, och vi började skratta direkt.

även fast vi båda var ledsna, och även fast det hade hänt saker mellan oss.

men när jag såg dig, glömde jag allt. och kände verkligen hur mycket du betyder för mig. att du är min underbaraste vän som är heeeelt raaaandom med mig.

det är så det ska vara. det är det som kallas äkta vänskap.

jag älskar dig.


 


bara för att vi är sååå sexigaa :o 

Av ellen wiklund - 18 maj 2011 18:31

vill att det ska vara som förut.. 

   

för vet du? jag är ingenting utan dig <3

Av ellen wiklund - 17 maj 2011 18:14

jag vill inte att det tar slut här.

jag stöttar dig, vad som än händer, och det vet du. 

för jag älskar dig.

men du berättar inte. du berättar inte vad som händer.

var vi inte systrar? 

ska man inte kunna berätta saker då?

hur ska jag kunna veta varför du mår dåligt när du inte säger.

istället blir du sur.

men jag vill inte släppa taget om dig.

vill inte bråka, orkar inte bråka, vägrar att bråka.

har känt dig nästan i hela mitt liv, jag kan dig, utan och innan. 

och syskon tjafsar, syskon missförstår, syskon gör fel.

men man förlåter väl varandra? eller?


jag brydde mig bara.

men det blev fel, precis som vanligt.

allt jag gör, blir fel.. allt.

jag var helt slut igår, bröt nästan ihop.

och därför var jag som jag var. 

med tårar i ögonen skrev jag med er båda, försökte göra det bättre.

han ville att jag skulle prata med dig, du ville inte prata alls.

blev sårad.

jag skrev till dig, att jag förstog er båda, att ni båda mådde dåligt och att ni måste få det att funka, för det skulle vara bäst för er båda.

men du orkade inte.

och därför, därför blev det som det blev.

skyller inget på dig, inget.



så förlåt. okej?

.

Av ellen wiklund - 17 maj 2011 18:04

nu skiter jag i det här.

Ovido - Quiz & Flashcards