ellenwiklund

Alla inlägg under maj 2011

Av ellen wiklund - 29 maj 2011 18:24

  Hejsan alla Ellens läsare! jag ville bara berätta hur fantastiskt hon är. Helt underbar.

Men jag saknar alla våra gamla minnen.

Jag kommer ihåg när vi båda bodde i Kila. Fast du bodde dåra lite utanför. Jag var så sjukt ledsen. Jag tror det var något mellan mig o Conny men jag kommer inte ihåg vad det handlade om. Jag kommer bara ihåg, att jag sprang hem till dig, utan min mobil, utan att säga det till någon. Mamma märkte inte ens att jag var borta. Sara satt och smsade alla från min mobil.
Men när jag stog där vid din dörr. då du inte vågade öppna, för vem vet vem som kan komma hem till dig? ;)

Iallfall, jag tänkte stå kvar där tills du öppnade. jag knackade på som en galning tills jag såg dig i fönsret. Jag kommer ihåg, hur du tröstade mig, att du bara fanns där vid min sida. Du behöbde inte säga ett enda ord för att göra allt bra igen. du behövde bara krama om mig. så jag visste att du fanns där, oavsett. 

Senare när sara hade ring dig, när vi satt i logen och kollade ut genom fönstret som inte hade något fönster i (^^) då jag var tvungen att gå hem. Då conny mötte mig på gamla E4:an.

det är den tiden, jag saknar som mest. Då jag verkligen hade dig på min sida. Nära, det var ju liksom bara att gå en bit, sen var man framme. Du förstår nog inte. men det är så det ska vara.

Jag kommer ihåg alla dessa minnen, Götebo:rg, skolavslutningen i Ålberga,  när vi stog ute på parkeringen och du kissade typ i 5 minuter och jag kunde inte sluta skratta.. Det är sånt som man inte glömmer, bara för att jag fick uppleva dom med den mest underbaraste vän som finns.

Nu känns det som du hellre väljer dem andra. Kanske är för vi kännt varan hela livet? vad vet jag vad du har i huvudet. men jag saknar dig så sjukt mycket.

Jag säger inte att du ska sluta vara med dom, för jag vill ju att du ska vara lyckigt, med eller utan mig. För jag älskar dig så otroligt mycket syster. det är du och jag, från vaggan, till graven.

Av ellen wiklund - 29 maj 2011 16:46

panic! at the disco - memories

panic! at the disco - i write sins not tragedies

panic! at the disco - let's kill tonight

panic! at the disco - nine in the afternoon

panic! at the disco - hurricane


och jag älskar't ♥

Av ellen wiklund - 29 maj 2011 16:35

hej!


har kommit hem från mammas jobb nu, och ska snart gå ut och fixa med stängslet. 
tråkigt värre, men det måste göras... D:


så har inte tid att sitta här och skriva. 
jag vet att jag lovade er en bättre uppdatering.. men vet inte vad jag ska skriva..

haha, förlåt... ^^



såå. hejdå ;)


 

Av ellen wiklund - 29 maj 2011 10:04

godmorgon!


gick upp vid 8 och gjorde i ordning frukost till min kära mor, skrev ett kort och väckte henne med frukost på sängen.
gissa om hon blev glad? haha, hon hade själv glömt att det var mors dag ^^
sen gick jag och duschade o gjorde mig i ordning.
efter det drog vi hit :)

vet inte vad jag ska göra här egentligen men får väl hitta på nåt.
ni får bättre uppdatering sen, när jag kommer hem, lovar!

jag måste bara få dissa en grej innan jag slutar skriva:
vädret!
jag hatar sånt här väder när det regnar och är grått o kallt osv.
uuusch på detta väder iaf!! D:

hejdå :) 

Av ellen wiklund - 28 maj 2011 21:40

ska snart gå och lägga mig. är sjuuukt trött, och ska följa med mamma till jobbet imorgon. så måste gå upp ganska skapligt.


imorgon är det ju mors dag oxå. har inte hunnit köpa nåt.. men får väl överraska henne med frukost på sängen och ett kort kanske ? alltid nåt iaf :)


godnatt!


 

Av ellen wiklund - 28 maj 2011 18:45

hej!

igår efter skolan drog jag till äikäs och sov där.

därför blev det inget inlägg. förlåt (a)


och nu kom jag på att jag måste göra en gammal musikläxa tills på måndag, annars blir jag inte godkänd i musik. fast ett problem. jag glömde pappret i skolan.

suck...  


menmen, ska försöka komma ihåg vad det stog på pappret och använda mina få hjärnceller som jag har för att kunna göra den. 


såå, skriver sen.


hejdå.

Av ellen wiklund - 28 maj 2011 18:29

när vi satt där i musiksalen och du spelade på din gitarr, sjöng och såg mig rakt in i ögonen kände jag hur mycket jag saknade dig. alla stunder som vi inte fått uppleva på länge.. tiden tillsammans som var borta.

jag tänkte tillbaka på allt. hur tomt det är utan att få höra ditt skratt.

hur tomt det är utan dig

du är ju en människa man inte kan vara utan egentligen. för det är alltid nåt som fattas när du inte är där.


så när vi slutade, gick jag ifrån musiksalen, gick ner till mitt skåp och såg lappen. det förändrade allt.  jag började gråta på riktigt..

jag kunde knappt se vad det stog för mina ögon var fyllda av tårar.
det du skrev beskrev exakt vad jag har känt. jag trodde du hade kommit över mig, glömt mig, att du tyckte allt var så mycket bättre utan mig där. men nej. jag hade haft fel hela tiden. för du hade gått runt och tänkt mina tankar..


lektionen efter var seg, för allt som for runt i mitt huvud, var texten du skrivit.


när vi hade slutat satt du vid bordet med dom andra. 
jag tittade på dig, du tittade tillbaka, och vi log, båda två.

och det värmde, så oerhört. 
du reste dig upp och gick fram till mig, såg mig i ögonen och sa nåt. jag uppfattade det inte helt för allt jag tänkte på var hur länge sen det var jag pratade med dig. 
jag förklarade för dig hur det hade känts för mig, att du känt som jag.

helt plötsligt var allt löst, och när vi kramades kändes det så rätt.


tack för att du förstår

Ovido - Quiz & Flashcards