ellenwiklund

Alla inlägg under maj 2011

Av ellen wiklund - 26 maj 2011 22:06

          


Av ellen wiklund - 26 maj 2011 21:16

hej!


tog sen bussen hem idag, för jag gick med linis på stan. och det var bäst som vanligt ;) men så är det ju när man är awesome... 


och när jag kom hem drog jag ut och sprang. skönt att få springa av sig.

sen duschade jag, hjälpte mamma med maten och nu sitter jag här och väntar på att få äta.


imorgon är det fredag, asnajs!
veckorna går sjukt fort, och snart är det sommarlov :o

vill inte att det ska gå så fooort! D: men finns inget man kan göra åt de..


här kommer lite random bilder från dagen :)

fast nä.. mitt bildprogram vill inte funka...
så käkar sålänge. lägger in bilderna sen om det funkar istället!

hejdå! 



Av ellen wiklund - 26 maj 2011 09:42

rubriken säger det mesta ♥

Av ellen wiklund - 25 maj 2011 22:28

halloj, ska gå och lägga mig nu.

imorgon är det torsdag och chill lektioner.

wohooo :D


godnatt :)










låt mig va 

Av ellen wiklund - 25 maj 2011 17:54

hej.


jag hade tänkt sticka ut och springa, meeeen det regnar, blåser och är vidrigt kallt.

så har faktiskt ingen lust.. D:

nehe? nu blev det sol :o

vafan? skumt.. men det blåser fortfarande, så stannar nog inne.


och ingen är social med mig. så sitter här och har sjukt tråkigt...

kanske borde spela gitarr? njaa, orkar inte. fast jo. ska nog göra det iallafall (a)




skriver sen, hejdå :)

Av ellen wiklund - 24 maj 2011 18:33

hej!


har precis färgat om mitt hår, och nu är det brunt igen.

så nu kan inte lucas mobba mig längre... (a)


  



fucked up.


Av ellen wiklund - 24 maj 2011 14:01

nämen tja! :)

som ni vet skulle ju jag o lina avfärga våra hår igår. men så blev det inte. för vi var tvungna att cykla till willys och köpa hårfärg vi skulle använda efter. men vi fick punka, så det blev fail. tog lång tid att komma hem, så vi fick göra det idag istället.


lina står i duschen och sköljer ur det just nu, själv sitter man här, orange i håret!
aaaaaaah! det ser förjävligt ut! och lina skrattade bara åt mig. men nu du lina... nu är det nog inte du som skrattar längre.. moahhahahaha .

jaja.. jag ska färga en ljusare färg till att börja med så att hårfärgen blir jämn, och sen ska jag färga chokladbrunt. hoppas det blir bra :)


imorse fick vi sovmorgon, lina och jag vaknade halv 9. vi gjorde oss i ordning och sen drog vi till tandgrejsimojsen och lina drog ut sina stygn.
efter det åkte vi till stan och träffa lite folk. sen bar det av mot filmkedjan, för vi skulle sola solarium. blev inte såå stor skillnad, men troskanten syns jävligt tydligt.. (a) så kanske blev skillnad ändå..


dagens outfit bestog av:
tjocktröja
mjukisar

tröja

mössa.


hade inte duschat, så mössan var nödvändig ;)

nej nu ska kolla hur linas hår blev.

men vi lägger antagligen in bilder sen.


pussen :)

fast nåra från igår kan ni f nu (a)


          


och en fucked up bild på mig från i lördags.... D:

 

Ovido - Quiz & Flashcards