ellenwiklund

Alla inlägg under maj 2011

Av ellen wiklund - 17 maj 2011 13:37

Herp derp *FNISS*

This is so incredibly random ...*dutudururuuu * GAAAH

Vad ska jag skriva? x)

jaha ja :D här sitter jag o bloggar på Ellens blogg e_e

eeehh.....Med Ellen och Mathilda på mina sidor :D

OOOOOh Jag kan tipsa om nåt kul ist xD

sök på above all that is random på YT och ta sedan 2:an och sedan 3:an 8D

du kommer spamma det sen :> WIHIIIII

DÖMDÖMDÖÖÖÖÖM.*epic ljudeffekt*

CHECK DAH FÖÖÖRST DOWN HERE :D

.

Av ellen wiklund - 17 maj 2011 13:34

allt jag ville, var att hjälpa till.

att ni skulle slippa må dåligt.

vad fick jag för det?

ingenting.

det var inte såhär jag ville att det skulle bli.

ni mår äntligen bra, hyfsat iallafall.

men sen kommer det till mig.

mår jag bra? nej, det tycker jag inte.

vill att du tänker efter.

för allt jag verkligen ville var erat bästa.

så tänk efter.. snälla.

.

Av ellen wiklund - 16 maj 2011 20:52

jag kommer alltid emellan.

är det bra? är det dåligt?

jag vet inte.

allt jag vill är att ni ska må bra, tillsammans.

så därför försöker jag hjälpa.

funkar det? jag vet inte.

men jag gör så gott jag kan.

Av ellen wiklund - 16 maj 2011 18:38

hej! 


har varit hos pappa i helgen så har inte kunnat blogga.

och lina skickar inga bilder så kan inte uppdatera nu. D:


men vi får se när hon skickar dom... faaast hon mår dåligt.. så hon vill inte.
sorry for that.


nu ska jag fortsätta med att inte göra nåååågot D:


hejdå.
 

Av ellen wiklund - 12 maj 2011 22:29

halloj!


ska precis gå och lägga mig, men innan det kände jag att jag är tvungen att be er om ursäkt för att jag är hemskt dålig på att uppdatera med bilder osv, men jag orkar bara inte, känner ingen lust längre.


men ni ska få några bilder från igår och idag på mig, matti och nadja som.. ja.. var flumm.. ;)


       







       


men ska sova nu, godnatt :)

Av ellen wiklund - 10 maj 2011 18:22

hej!


skolan var precis som vanligt, inget nytt..

och ja. det finns inte särskilt mycket att skriva om längre.

men här är några bilder från bilden igår :) haha, det var fett flumm XD


så gulliga så :


     


tjarråååå :D

Av ellen wiklund - 9 maj 2011 18:37

hello!


sitter och ska preciiis äta. 

men det finns ändå inte så mycket att skriva om, skolan var som vanligt och livet rullar på, le och var glad bara :)


lägger in en bild från igår. ser helt fucked up. menmen ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards