ellenwiklund

Alla inlägg under mars 2013

Av ellen wiklund - 6 mars 2013 18:43

Alltså, idag har jag gått runt såhär och trivits som fisken i vattnet. Tog mig ju äntligen i kragen och införskaffade mig liten nya kläder i helgen. Skulle bestämt ha ett par boyfriendjeans som jag så länge velat ha, så jag gick runt i varenda affär i norrköping city, men inga passade. Så när vi svängde in på ingelsta på hemvägen en snabbis sprang jag in på ginatricot och skulle ha ett par vanliga stuprörjeans, då ser jag dessa skönheter hänga där, som om dom var menade för mig, haha. Satt som en smäck och jag slog till! Bästa köpet på länge!


Är förövrigt hemskt ledsen att jag ser så lidande ut på bilderna, lite svårt att le när det är svinkallt och man står där i bara tröja och byxor och fryser som en galning, hehe.

 

 

/Tröja - Monki / Boyfriendjeans - Ginatricot / Skor - Converse /

Av ellen wiklund - 6 mars 2013 15:15

 

Går runt på stan med Nadja, usch vad länge sen det var vi umgicks på fritiden. Såhär ser jag ut idag, mina nya boyfriendjeans och min nya favotröja, loveit! Solen skiner, det är två dagar kvar till helg och jag är allmänt glad. Ikväll åker jag med min fina pojkvän hem till ålberga.


Av ellen wiklund - 3 mars 2013 12:36

/ Jeans - Crocker / Stickad tröja - H&M / Camouflagejacka - Zara / Solbrillor - Ginatricot /

Sitter i bilen påväg till Norrköping, solen skiner och vårkänslorna är på topp. Tog på mig vårjackan för första gången i år med en stickad tröja under såklart, så jag slipper frysa. Är så himla glad idag!

Av ellen wiklund - 2 mars 2013 23:08

Andra mars, denna dagen har varit lite uppochner, både bra och dålig. 


Det dåliga med den här dagen har varit att jag har bränt mig på ugnsplåten, har skurit mig i handen, trampat i färg och tappat allt jag hållt i. Och nu sprack mina byxor också, dessutom..


Det bra med den här dagen har varit att jag har gått hand i hand med min älskling i mörkret och pussats under stjärnorna. Har sett två stjärnfall och önskat mig något. Ätit banan choklad och doppat äppelbitar i smält choklad. 


Imorgon ska jag förhoppningsvis åka in till Norrköping och handla lite nya kläder, känner att det behövs, speciellt när mina sista svarta byxor har gått sönder. Nu ska jag mysa med min älskling. Godnatt!

Av ellen wiklund - 1 mars 2013 23:07

Har haft en hyfsat bra dag i skolan idag, gått på stan med Robin och letat efter en tröja åt honom, hittade dock ingen.. Har också ätit en god middag och en ännu godare efterrätt som bestod av frukt, smält choklad och glass med mysiga människor som jag så mycket tycker om 

Nu ska jag och mitt hjärta krypa ner i sängen, imorgon åker vi till Ålberga. 

 

Av ellen wiklund - 1 mars 2013 16:00

Sol, plusgrader, fredag, vårkänslor och mars. 

Ja, som sagt, hela veckan har det varit toppväder och plusgrader, snön har börjat smälta och jag känner av att våren är påväg. Dock sägs det att det ska börja snöa nästa vecka, men jag hoppas på att det inte stämmer. Orkar seriöst inte med mer snö och slask, vill ha vår och inspiration, nuuu!


 

Ovido - Quiz & Flashcards