ellenwiklund

Alla inlägg under mars 2013

Av ellen wiklund - 12 mars 2013 18:05

/ Skjorta - H&M / Klocka - Ur&penn / Armband - Glitter / Jeans - Crocker / Skor - Dinsko / 


Halloj! Är hemskt ledsen att jag inte hunnit uppdatera er här på bloggen de två senaste dygnen, men har gjort annat, bl.a firat att jag och min andrahalva hållt ihop i 5 månader och blivit ett år äldre. Fyllde nämligen år igår och började dagen som världens lyckligaste människa, vilket förändrades ganska fort, men mot kvällen blev det bättre när jag tog ett varmt bad med tända ljus och världens underbarste människa medans vi käkade b&j. Somnade sedan

fint i hans närvaro. Vill också passa på att tacka för alla gratulationer!


Är helt slut just nu, har dansat med en extrem huvudvärk tills jag knappt hade nån kraft kvar. Kämpade på riktigt ordentligt idag, och det kommer definitivt kännas imorgon när jag vaknar, haha. Ska krypa ner i sängen och kolla på Gustav med min man. Vi hörs, puss! 

Av ellen wiklund - 10 mars 2013 12:01

Imorse vaknade vi runt 9 och låg i sängen och myste tills vi gick upp och käkade frukost bestående av oboy, mackor och ägg. Nu sitter jag och kollar på mellofinalen som jag missade igår, helt rätt låt vann, precis så som jag ville att det skulle bli! 

Av ellen wiklund - 9 mars 2013 21:16

Igår kväll var vi hemma hos Elin med Amanda och tog det lugnt, kom hem runt halv 12 och gick och la oss direkt. Imorse vaknade vi halv 7 och gjorde oss i ordning för att vid 8 hämta upp Andreas och Julia och åka mot Västerås där vi skulle kolla på folkrace. Träffade både min Amanda, som jag saaaknat gaaalet mycket, och Putte som jag inte heller träffat på alldeles för lång tid. Det var hur mysigt som helst och Amanda som körde sin första tävling gjorde skitbra ifrån sig och var störtgrym. Tråkigt att hon fick punka och att växelspaken strulade, annars hade hon fått ett jättebra resultat, kan jag tänka mig! Duktig var hon iallafall! Nu längtar jag till påsklovet som börjar om 3 veckor, då jag hoppas på att få träffa henne igen. 

 

Såhär såg jag ut igår, som en discokula på ben, haha! Tröjan kom ifrån h&m, jeansen från crocker, klockan från ur&penn och armbandet från glitter.

Av ellen wiklund - 8 mars 2013 17:40

   

/ Boyfriend Jeans - Ginatricot / Tröja & Skärp - H&M / Skor - Converse / Camoflaugejacka - Zara / Klocka - Ur&Penn / Armband - Glitter / 


Förlåt för dessa urkassa bilder, kände inte alls för att gå ut och fotografera idag, men vad gör man inte för er? Dock ser jag ut som, jag vet inte vad, haha. 

Av ellen wiklund - 8 mars 2013 14:00



Häromdan när jag var på stan och letade efter en bodylotion inne på åhléns så fick jag syn på denna goding som doftar himmelskt. Huden blir jättemjuk av den och dessutom får man gå runt och dofta jordgubbe, hur bra? Den blir din för endast 69 kr.

Av ellen wiklund - 7 mars 2013 22:10

Var och dansade förut, vilket var lika kul som alltid. Vi gick igenom dansen ett par gånger innan vi bara repeterade, och det gick bra tycker jag! När vi kom hem käkade vi och tog en dusch innan vi satte oss i vardagsrummet för att käka semlor. Elin och Matte var här, och när dom ändå var här passade dom på att ge mig en tidig födelsedagspresent, en klocka, äntligen! En vit och enkel klocka, precis så som jag ville ha det. Blev så himla glad! Så nu kan jag äntligen gå runt med tiden på armen, hiho.




Av ellen wiklund - 7 mars 2013 17:55

Min andrahalva, min bästavän. Världens finaste människa. Jag är så obeskrivligt kär i den här mannen 

   

Av ellen wiklund - 7 mars 2013 17:46

   

/ Stickad tröja - H&M / Jeans - Crocker / Skor - Dr Martens / Solbrillor - Ginatricot /

Ovido - Quiz & Flashcards