ellenwiklund

Alla inlägg under mars 2013

Av ellen wiklund - 25 mars 2013 17:19

/Jeans - Crocker / Converse - Intersport / Supermantröja - Köpt någonstans i Malta / Camoflaugejacka - Zara / Mössa - Cubus /

Av ellen wiklund - 25 mars 2013 08:19

Sitter just nu på bussen påväg till skolan, solen skiner och vi har rätt lugna lektioner idag, så det här kommer nog bli en bra dag! Efter skolan funderar jag på att dra till stan och fixa lite grejer innan jag åker hem till mitt hjärta, ha en bra dag kära ni!

Av ellen wiklund - 24 mars 2013 17:17

Står just nu med Robin, Lasse och Catrin och väntar på att få komma in i biosalongen. Vi ska se på "små citroner gula" som vi lite spontant reserverade biljetter till ca två timmar innan filmen skulle börja, trevligt! En stor meny till det också, standard.

Av ellen wiklund - 24 mars 2013 14:26

Gårdagen var hur bra som helst och kan beskrivas med endast tre ord: lerig, rolig och kanonbra.

Fick träffa alla mysiga människor jag har saknat så mycket, vilket var hur bra som helst! Solen sken dessutom, blåste dock lite för mycket men annars var vädret toppen! Ni ser ju på bilderna vad jag menar med lera, haha, helt sjukt så mycket lera det var, man såg knappt skillnad på bilarna när alla var bruna.


Putte skadade handleden när han small ihop med en annan bil och åkte ut i vallen, Amanda var såhääääär nära på att rulla, Tompa som körde framhjulsdrivet för första gången lyckades komma 3:a i b-finalen, mitt hjärta kom 3:a, 2:a, 4:a vilket tyvärr inte riktigt räckte till final, men konkurrensen är definitivt hårdare i senniorklassen, så jag är stolt över honom ändå såklart!


Såhär såg det ut igår:

 

  

Av ellen wiklund - 23 mars 2013 12:27

Är i eskilstuna med massa trevligt folk och kollar på när robin kör sin första tävling som senior, uppdaterar er med bilder när jag kommer hem om jag orkar!

Av ellen wiklund - 22 mars 2013 22:40

Förut gick jag med min andrahalva till rhodos för att käka, lika gott as usual, och kvalitetstid med pojkvännen är alltid så himla mysigt! Det var tänkt att vi skulle kolla på bio också, men vi hade ingen lust att gå i kylan, så rhodos fick räcka. Nu ligger vi i sängen och ska alldeles strax sova, ska nämligen gå upp kl 04.00 imorgon bitti för att göra mig i ordning och sen åka till Eskilstuna, då Robin nu ska åka sin första tävling som senior. Får också träffa min bror som jag saknar så mycket, Amanda. Godnatt lovies!


 

Av ellen wiklund - 22 mars 2013 18:15

Tio fakta:

1. Hemstad/ort: Nyköping
2. Hårfärg: Brunt.
3. Längd: Cirka hundrasjuttiofem centimeter.
4. Frisyr: Rakt, tråkigt och jätteslitet. Måste klippa mig!
5. Ögonfärg: Ibland är dom blå, ibland är dom blågrå, beror lite på.
6. Skostorlek: 39
7. Humör: Jag sprider oftast glädje runtom mig.
9. Civilstatus: Tillsammans med världens finaste människa.
10. Vänster- eller högerhänt: Högerhänt

 

 



Tio saker om ditt liv:

1. Har du nånsin varit kär?: Ja, absolut.
2. Tror du på kärlek?: Ja, det är ju det finaste som finns.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: Jag har nog begått några misstag, ja.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: Ja.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: Ja, tyvärr.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: Nja, inte kär direkt.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: Ja, på sätt och vis.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: Tidigare var jag, men inte längre.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: Om jag skulle veta det skulle det ju inte vara hemligt? 
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Hihi, ja.

 


 

Tio saker, det där eller det här:

1. Kärlek eller pengar?: Kärlek, alla gånger.
2. Vin eller öl?: Nu är jag ju bara 16 år och dricker inte något av det, men vin.
3. Dag eller natt?: Det beror på, men att ligga i min kärleks famn om nätterna är det bästa jag vet.
4. One night stand eller förhållande?: Förhållande, såklart.
5. Tv eller internet?: Internet., annars kan jag ju inte blogga!
6. Pepsi eller Cola?: Coca-Cola slår allt.
7 Vild fest eller romantisk hemmakväll?: Beror helt på. Men skulle inte tacka nej till något av det.
8. Färgfoto eller svartvita?: Svartvitt är fint.
9. Telefonkontakt eller face to face?: Face to face.
10. Bilddagboken eller myspace?: Haha, använder inget av dom.

 

   

 

Tio "Har du nånsin":

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut?: Ja, hehe.
2. Har du nånsin velat ta ditt liv?: Det har nog hänt någon gång.
3. Har du nånsin gjort något du ångra?: Ja.
4. Har du hoppat bungy jump?: Nix.
5. Har du nånsin varit med i en olycka?: Ja, en.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta?: Nej, verkligen inte!
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa?: Det har jag säkert, ond som jag är, haha.
8. Har du nånsin gått på bio ensam?: Nej.
9. Har du nånsin fått utegångsförbud?: Jajemän, men det höll inte särskilt länge.
10. Har du någonsin rökt?: Ja.

 


 

Tio känslor:

1. Saknar du någon just nu?: Ja, min älskade mami 
2. Är du glad?: Ja.
3. Är du fundersam?: Jo, det är jag nog.
4. Är du uttråkad?: Ja, lite smått, annars skulle jag inte hålla på med det här, haha.
5. Är du tysk?: Nej.
6. Är du du italienare?: Nej.
7. Är du svensk?: Japp!
8. Är du fransk?: Nej.
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nix, separerade sen några år tillbaka.
10. Gillar du någon just nu?: Ja, först och främst min älskade pojkvän, min familj, och alla mina kära vänner.

 


 

Om dig:

1. Hur mycket är klockan just nu?: 18.28

2. Namn? Ellen Maria Johanna.
3. Efternamn?: Wiklund.
4.Vart bor du?: Ålberga och västerljung.
5. Hur många barn vill du ha?: 2 eller 3 är nog lagom.
6. Vill du gifta dig?: Ja, det vill jag verkligen, i en stor och sagolik klänning.
7. Rullar du spaghettin eller skär du den?: Jag äter den.
8. Har du ätit sushi?: Jajemän, dock är det ingen favorit.
9. Favoritglass?: Ben&Jerry's
10. Humör?: Sprallig och glad.

 


 

Fyra grejer:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?: Nej.
2. Har du en hund?: Ja, just nu 3 stycken, har levt med hundar sen jag föddes, och min mamma är hunduppfödare.
3. Sover du helst själv eller med någon?: Allra bäst sover jag med min pojkvän.
4.Tror du på spöken?: Lite, faktiskt, hehe.

 


 

Skulle du:

1. Skulle du vilja vara längre?: Nej, skulle inte ha något emot att bli kortare faktiskt.
2. Skulle du vilja ha sex nu?: haha, vad är det för fråga?
3. Skulle du vilja dricka dig full nu?: Nej, ska upp 4 imorgon bitti, haha.

 


 

Kan du:

1. Kan du röra på öronen?: Nej, men har försökt hur många gånger som helst.
2. Kan du slicka dig på näsan?: Nej.
3. Kan du kolla i kors med ögonen?: Ja, jag kan till och med göra så att jag ser vinögd ut.
4. Kan dina föräldrar lita på dig?: Ja, det kan dom.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?: Nej, inte ens när jag sover, får höra  hela tiden att jag pratar i sömnen.
6. Kan du vara på en fest utan att dricka?: Ja, det är väl klart.
7. Kan dina vänner lita på dig?: Ja.
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln?: Ja! Vill så gärna! 
9. Kan du suga?: På godisar? Jajemän!
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?: Ja, det går om man bara vill.

 

 

 

Har:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?: Ja, när jag inte har velat säga som det är.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?: Ja, det är väl klart ♥
3. Har du syskon?: Nej, alltid varit själv.
4. Har du någonsin haft sex med någon?: Det angår inte er, haha. 
5. Har dina föräldrar ljugit för dig?: De har säkert gjort det någon gång för att skydda mig.
6 Har du varit full den här månaden?: Nix.
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?: Lite smått, ska springa in i duschen strax.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen?: Nej.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?: nope.
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre?: Nej.
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?: Nix.
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?: haha. nej.
13. Har du ljugit på någon fråga än då?: Nej.

 


 

Vem:

1. Vem älskar du?: Mina närstående ♥ 
2. Vem hade du senast sex med?: Haha, still not of your business. 
3. Vem vill du bli full med? Mina vänner.
4. Vem är den bästa artisten/gruppen?: Det vet jag ingen.
5. Vem pratade du senast i telefon med?: Min padre.
6. Vem är snällast i världen?: Min mamma.
7. Vem vill du prata med?: Många. 
8. Vem sov du senast med?: Min älskling ♥
9. Vem såg dig full senast?: Min pojkvän och mina vänner.
10. Vem vet allt om dig?: Det måste vara min pojkvän.


Av ellen wiklund - 21 mars 2013 18:37

Idag har varit en rätt lugn dag. Profil, dubbellektion av so, lunch, spanska och hkk där vi bakade bullar. Humöret har varit lite sidådär, ena sekunden känner jag mig som den lyckligaste människan på jorden och nästa fylls mitt huvud med tankar och jag går runt och känner mig lite smått nere. Jag har precis fått i mig lite energi och sitter nu på bussen påväg mot slakthuset för att dansa i en timme, och rensa huvudet lite, ska bli skönt!

Bild från dansen i tisdags.

Ovido - Quiz & Flashcards