ellenwiklund

Alla inlägg under mars 2013

Av ellen wiklund - 20 mars 2013 15:28

Hej kära vänner!


Den här dagen har endast bestått av 4 lektioner. Vi kollade film på no:n, jobbade i grupper med en text på spanskan, åt en god lunch, gjorde matteuppgifter på al-tiden, hade hål på so:n och hade en halvtimmes engelska, eftersom att vi fick sluta 25 min tidigare idag. Drog direkt med bussen hem till Robin och väntar nu på att han ska komma hem.


Av ellen wiklund - 19 mars 2013 18:02

Hej!


Är seriöst helt död i hela kroppen nu. Denna dagen har bestått av endast två saker: nationella prov och dans.

Mitt huvud känns som om det ska sprängas, och resten av kroppen orkar knappt hålla sig uppe, så därför beslutade jag mig att lägga mig i sängen och kolla några avsnitt av VD medans Robin är iväg på möte. 


Saknar den här bruden väldans mycket, synd att hon inte inser det själv bara.

Av ellen wiklund - 17 mars 2013 21:19

 

Av ellen wiklund - 17 mars 2013 10:23

Igår drog jag på mig meckarbyxor och följde med ner till garaget där vi spenderade ett antal timmar i solen. Jag satt och målade fälgar och när jag var klar hade jag målat 6 stycken. Gick och satte mig i bilen och värmde mig en stund tills Catrin hade kommit och vi skulle käka korv med bröd. Strax därefter kom Elin och Matte med fikabröd. Vi åkte hem och jag bytte om innan jag åkte med Elin och handlade. Vi hämtade upp Matte på tillbakavägen och åkte tillbaka hit där vi skulle vänta på maten, och vi skulle käka fondue. När allt var framplckat satt vi ca en och en halv timme och fifflade med det där och pratade om allt och inget, supermysigt! Det var tänkt att vi skulle käka smält choklad och massa frukter, men ingen orkade, dessutom somnade jag när jag och Robin låg och kollade på tv, hihi.


Av ellen wiklund - 15 mars 2013 21:42

Idag efter skolan drog jag och Robin till Elin för att jag skulle hinna med att fräscha till mig innan vi skulle ta bussen hem till Ålberga. Så när jag och Robin kommer ner till bt står Mamma, Mia och Axel där och överraskar mig, finfina människor som jag tycker otroligt mycket om. Dom kör till Rhodos där vi käkade god mat och jag fick två presenter, vad får ni veta senare. När vi haft det trevligt (trots några grejer som uppstod) i några timmar blev vi hemskjutsade och då hände det ännu en grej som fick mig att må dåligt. Men Robin övertalade mig om att vi skulle använda vårat frikort och gå och köpa godis som vi sen kunde knapra i oss framför vampire diaries. Nu ska jag gosa ner mig i sängen med världens finaste människa och försöka glömma problemen för en stund. Peace out. 


  

 

Av ellen wiklund - 14 mars 2013 17:01

  

/Jeans - Crocker / Skor - Converse / Tröja - H&M / Klocka - Ur&Penn / Armband - Glitter /

Ursäkta de brusiga hemska bilderna.. 


Så här har jag gått runt idag och mått bra. Började dagen med 90 minuters profil, följt av 105 minuters so där jag skrev en inlämningsuppgift om förintelsen. Sedan hade vi en halvtimmes lunch innan en flummig spanskalektion och därefter hemkunskap, där vi gjorde nudelwok och jag lyckades köra in fingret i rivjärnet så jag började blöda. Sitter nu och försöker skriva med ett plåster på långfingret och det går inte alls bra, får radera felskrivna bokstäver hela tiden pga att jag känner mig så himla klumpig, haha.


Av ellen wiklund - 12 mars 2013 18:19

       

 

/ Boyfriend jeans - Ginatricot / Linne - Bikbok / Kavaj + Skärp - H&m / Klocka - Ur&penn / Skor - Converse / Armband - Glitter /

Ovido - Quiz & Flashcards