ellenwiklund

Alla inlägg under juni 2012

-

Av ellen wiklund - 14 juni 2012 01:05

It's time for me to run, run away from all of this.
The pain inside of me is taking over everything.
From time to time I feel lost inside this melody.
It's like a fantasy, except it's called reality 


 

Av ellen wiklund - 13 juni 2012 23:28

Hej! 


Mötte upp Jonas & Dennis igår på bt, hoppade av vid ica och hängde med Jonas när han skulle köpa juice. När vi var framme vid hans port mötte vi på Dennis & Richard som mekade med Calles moppe, som inte hade nån kedja. Problem solved. Jonas gick upp till sig, för han skulle till Stigtomta så vi andra gick upp till Dennis medans han packade grejer till Råby. När han packat klart gick vi till Richard och jag försökte lära mig att cykla på enhjuling, meen det gick åt helvete, höll ju på att faceplanta typ 3432 gånger. Träffade på Adam, Johan & Philip som cyklade förbi också. 
Tog bussen från oppeby som gick 21.48 och fick vänta på bt en stund innan min buss till Västerljung kom. 
En timmes bussresa, och när jag var hemma hade jag fått mitt körkortstillstånd från transportstyrelsen. Så nu är det bara att vänta på att albertsons ringer och jag får börja kurserna :)


Idag vaknade jag halv 8 av att hundarna hoppade på mig och pussade mig i ansiktet som galningar, haha. släppte ut dom på baksidan och somnade om eftersom att jag visste att mamma skulle gå upp en halvtimme senare. Sov tills klockan var halv 2 och hundarna attackerade mig igen, haha skööönt.. 
Gick upp och satte på datan, gick ut med Java en sväng och sen uppdaterade jag telefonen. När mamma kom hem åt vi, och sen dess har jag suttit vid datan med hardstyle i hörlurarna och tänkt för det mesta. 

Drar hem till pappa på fredag, ska äntligen få mitt busskort då, så jag kan dra in till stan i helgen och umgås med vänner ♥


  

Av ellen wiklund - 12 juni 2012 17:57

Hej!


Kvällen/natten/morgonen med Anna & grabsen var grym. Hade riktigt jävla kul förutom en grej som hände under kvällen. Jag somnade strax efter 7 imorse efter att hållt Jonas sällskap när han käkade sin extraordinära frukost bestående av tresor och popxorn, haha! Sen vaknade vi runt halv 2 och låg mest och pratade innan vi sprang ner till bussen vid 4 för att åka hemåt.  

Egentligen skulle jag och Anna åkt tillbaka till killarna vid 7 men Anna fick inte sova borta en natt till, så jag funderar på om jag ska åka in själv för orkar inte sitta ensam här hemma och ha tråkigt ikväll..
Dessutom drar jag till mamma imorn för att passa hundarna, sååå vi hörs :)


       

Av ellen wiklund - 11 juni 2012 17:53

Hej! Skulle skriva ett inlägg innan jag och Anna sprang ner till bussen, men datan hängde sig ju såklart bara för att jag hade bråttom. Vi sitter iallafall på bussen in till stan nu för att tillbringa kvällen med Dennis, Jonas & Marcus vilket kommer bli näääjs :) ha en bra kväll och ta hand om varandra, kära vänner! Kram!


Av ellen wiklund - 10 juni 2012 20:54

Hejsan! 


Vaknade runt 9 imorse, åt frukost och slöade i soffan tills jag var tvungen att hoppa in i duschen och göra mig i ordning för att åka och hämta Anna och hennes mamma. Vi åkte en timmes bilresa till Öster Malma för att käka, vilket jag inte alls var taggad för.. Men när vi väl var där mådde jag bättre. Anna & jag bestämde att hon skulle sova hos mig ikväll så vi stannade vid ica på vägen hem och köpte ben&jerrys. 

När vi kom hem åkte pappa till jobbet och vi laddade hem "The human centipede" för att se om den var lika sjuk som folk sa. Och ja, det var den verkligen. Usch fyfan, vilken vidrig film, När den var slut ville ingen av oss se tvåan så vi laddade hem "American pie reunion" som vi alldeles strax ska kolla på tillsammans med en stooor skål popcorn, som vi snart käkat upp, hihihihi.

viii bjussar på den här, trots kläderna och våra vackra miner! ♥

     

Av ellen wiklund - 9 juni 2012 23:09

Känner att en hemmakväll framför tvn med massa mys och chill är välbehövd efter kvällen/natten.  


Av ellen wiklund - 9 juni 2012 16:50

Hej!


Lyckades gå upp halv 6 igår morse för att få allt fixat till avslutningen. Började med fika och musikqiz i klassrummet innan vi gick till aulan. Dansuppvisningen gick jättebra och fick många komplimanger. Efter att rektorn pratat klart fick vi en liten rast och sen gick vi tillbaka till klassrummen för betygen. Hade höjt mig i några ämnen och sänkt mig i andra pga att jag varit så mycket sjuk.. Lite synd faktiskt..  


Jag sa hejdå till dom jag kunde innan jag och Anna åkte till hamnen och åt glass, där träffade vi på några vänner. Sen mötte vi upp Dennis och Marcus och gick runt på stan en stund innan vi åkte tillbaka till Dennis, åt några mackor, bytte om och vid 5 tog vi bussen till Råby. Där satte vi upp tälten och grillade korv och framåt kvällen började det bli kul som fan. Ska inte säga mer än så för dom som var där vet vad jag menar, haha! Vaknade 4 imorse av att jag legat i en vattenpöl i ett icke vindtätt tält, och jag hade tydligen hoppat i vattnet med alla mina kläder på, så jag och alla mina ägodelar var dyngsura.. Så hade på mig Jespers tröja & Marcus byxor, ehehe.. Höll mig vaken tills klockan var 7, gick till Anna & Dennis, satt och frös med dom tills jag gick till Calles tält som var lite varmare.  
När klockan var kvart i 9 kom pappa och hämtade mig och Anna och jag åkte hem för att ta en dusch, äta och sova.


Vaknade runt 2 och ringde några samtal innan jag satte igång datorn för att uppdatera lite här.
Men snart kommer pappa hem och sen ska vi åka och handla lite. Känner mig sjukt seg idag, med både skrapsår och en massa blåmärken, men det var det fan värt  ♥


                                                       

Av ellen wiklund - 7 juni 2012 19:52

Hej!


Försov mig imorse, vaknade 8 min innan jag skulle gå till bussen så han knappt fixa mig. Tog väskan och sprang ner mot busskuren. I skolan hade esteterna genrep inför morgondagen, och resten av skoldan spenderades för det mesta ute vid gräsplan för att heja på våran klass, vilket vi var bäst på! Vi sjöng och ropade hejarramsor tills sista matchen, så man var lite död i halsen efter.. 8A vann över alla såklart, och tog hem hela skiten. Så jävla grymma! Hade med mig kameran och det blev över 700 bilder tagna idag, men ni får bara se några få. 

Ska snart gå och lägga mig för imorn ska jag försöka komma upp kl 05.30 D: 


                                                                               

 

8A, bästa klassen, ni är grymma & jag älskar er ♥

Ovido - Quiz & Flashcards