ellenwiklund

Alla inlägg under december 2011

Av ellen wiklund - 11 december 2011 22:47

pratade med mamma i telefon ett bra tag förut, när vi lagt på ringde jag emma och vi pratade minst lika länge. 
tack för erat stöd, och jag tror jag vet vad jag håller på med, och vad jag ska göra. nu kan ingen ändra på det.

   

nu kollar jag på the walking dead, smsar med filip, och funderar. 
imorgon är inget jag ser fram emot..  

Av ellen wiklund - 11 december 2011 11:29

godmorgon!

gick och la mig 03.00, vaknade 10.30 men låg kvar en stund innan jag gick upp.  
gjorde i ordning te, rostade mackor och tog med mig 2 clementiner (nyttig man är, jao) till vardagsrummet för att hålla pappa sällskap framför tvn. självklart visas det skidor på våran tv-skärm, för pappa är typ besatt.

visst, det är ju kul att åka skidor, men enligt mig tycker jag det är onödigt att kolla andra som åker ^^
fast nu får det gå! 


idag, söndag, har jag inget planerat. 
skulle åkt med mamma till stockholm på hundutställning, men det blev inställt så jag ska bara chilla idag.
känner mig ganska seg ändå, så orkar typ inte göra nåt. men chilla i soffan är inte heller helt fel! right?


 
 

Av ellen wiklund - 10 december 2011 19:20

   

tack för att du gör min dag.

Av ellen wiklund - 10 december 2011 19:00

igår: 


           

idag:

  

jag är grym på att slå in paket!

såg magnus uggla på media markt idag ^^


Av ellen wiklund - 10 december 2011 15:15

Hej! Gårdagen var helt awesome. Och som ni kanske vet sjöng ju danny, måns och agnes :) men även i pauserna sjöng t. ex ollee :D, moa, andré och amanda p. Det var asbra! Och "tittarnas låtval" som robin och amanda sjöng blev det dom jag hade hoppats på. Så det var otroligt äckelbra att få se "made of" och "halo" live! :D vi kom hem vid 01.00 och då gick jag och la mig direkt, var helt slut.. Och nu är vi i norrköping och ska handla julklappar. Så lägger in några bilder från mobilen sen, eftersom att jag glömde kamerasladden hos mamma :( så dom får ni när jag är hos mamma. Nu måste jag kila! Pusshej.

Av ellen wiklund - 9 december 2011 16:09

Hej! :) just nu sitter jag o väntar på att eemma ska köpa nåt på donken.. Sen vid 5 kommer pappa och hämtar mig och då åker vi mot stockholm, och globen :D har med mig kamera, så kanske blir lite bilder. Dom får ni nog imorgon, eftersom att vi lär komma hem ganska sent... Nu komEmma med en glass till mig ^^ pusshej.

Av ellen wiklund - 8 december 2011 20:32

morsning korsning!

skolan idag var inge vidare.. engelskan gick asdåligt, på spanskan fick vi våra betyg och jag fattar seriöst inte hur våran spanskalärare betygsätter.. hon grundar allt i det senaste provet vi hade. så det spelar ingen roll om vi har haft alla rätt på läxförhören, alla rätt på första provet, för får man halvdåligt på sista är det kört. då sjunker man ner, lååångt.. och det är riktigt dåligt tycker jag! så jag blev väldigt sur på spanskan, precis som många andra missnöjda.

på so:n kollade vi film, och svenskan likaså, så det var helt okej.
sen var det al-tid och jag blir alltid lika irriterad på alla dessa dryga lärare...

efter skolan begav jag mig mot stan, träffade äikäs, stog ute i en timme i väntan på emma, och mina fötter & fingrar frös till is. kanske inte bokstavligen, men det var nära! så när emma kom åkte vi mot arnö och skulle träffa pontus, som sedan bangade ur, så vi åkte tillbaka till stan och gick upp mot donken för att låna toaletten. där mötte vi marcus och morgan. så vi satte oss och snackade med dom ett tag, till emma gick därifrån, sur, för att dom hade skjutit blöta lappbitar med sugrör på henne. stackarn. och jag trodde hon var oseriös, men hon kom inte tillbaka. men vi satt kvar och snackade en liten stund tills klockan var 5 i 6. och vi hörde att amy diamond skulle komma kl 18.00 alltså gick vi upp mot nyckeln för att kolla ^^ där mötte vi emma, och ella :) så vi fem stog och hade lite kul. marcus höll på och viftade med mina händer i luften o morgan sjöng med i exakt alla låtarna, för han var typ värsta geeken ju :o


vid halv 7 åkte jag och emma hemåt.

sitter och har jätteont i huvudet..
så nu ska jag snart äta, efter det ska jag packa gympakläder tills imorgon och sen blir det nanna kudden.
pusshej, leverpastej!


     
 

Ovido - Quiz & Flashcards