ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2010

Av ellen wiklund - 13 augusti 2010 01:01

Om elva timmar åker vi till norrköping, besiktigar bilen och sen bär det av mot skåne.. 


just nu lyssnar jag på den här låten och tänker på hur allt bara går neråt för mig.. Varför är det mig allt ska hända? det här suger.. 


 





men det finns en person som får mig att må bättre, och nu kan jag inte träffa henne på ett tag.. kommer sakna dig lina <3

Av ellen wiklund - 12 augusti 2010 20:08

hejsan, nu är jag hemma igen.. 


jag och lina pratade samtidigt som vi delade på en monster.. vi blev bara liite flumm. sen ringde vi Johanna och frågade om hon ville komma. och det gjorde hon.. så då blev det ännu mer flumm. Och vi blev typ attackerade av getingar? ;o
läskiiigt.. hahahaha! sen hittade vi en container.. Och i den låg typ massa stolar.. och johanna ville sååå gärna ha en xd. men lina stoppade henne och typ nästan stängde igen luckan på johanna, hahahah!! ^^
Jag själv hittade 2 telefonkataloger i containern..*stolt* och självklart tog jag dom, typiskt mig.. men ah. Sen märkte jag att johanna rev sönder den ena.. jag o lina bah titta på henne.. hon bah: Jag "läser".. hahhah så börja vi typ skratta xd..
och typ efter det skulle jag hem.. så då kramades vi och sa hejdå.. och jag VET att dom kommer sakna mig sååååå mycket nu när jag ska till skåne XD. eller kanske inte.. ööh.. (a'
dagen har iallafall varit flumm.. och nu har jag precis ätit köttfärssås och spaghetti... nomnomnom.. :3
nu ska jag fortsätt försöka klura ut hur man laddar in videoklipp.. jag kom på det! Slänger in en video på linis när hon ska hoppa på monsterburken xd <3


bloggar vidare sen  ;*



hahahahahahahahaha xd

Av ellen wiklund - 12 augusti 2010 14:34

aaaaaah!! ;o jag hittar inga kläder att ha på mig.. hmm.. vad ska jag ta? ;s

Av ellen wiklund - 12 augusti 2010 13:32

eyy, jag sa ju att jag skulle blogga vidare ikväll? så blev det inte.. hehehe.. Men nu har jag precis ätit en billy's pizza..  och ska hoppa in i duschen.. sen måste jag fixa i ordning mig. efter det går jag och möter lina.. ^^
tänkte att ni ville veta xd (y' 


hahhaa, vi hörs sen.. :))



Linapettersson
   

Av ellen wiklund - 12 augusti 2010 11:28

Godmorgon bloggen.. 


Torsdag och en ny dag med nya känslor (a'


klockan är halv 12 och jag vaknade nyss!

jag är inte ett dugg trött, även fast jag bara har sovit 5 och en halv timme ;o

som ni vet ska jag träffa lina idag, och sen ska jag väl packa inför skåne.. annars blir det väl bara chill hela dagen.. 

bloggar vidare sen ikväll^^

/erankärasteellen

 

Av ellen wiklund - 12 augusti 2010 05:52

jag antar att det är dags att gå och lägga sig nu? klockan är ju liksom 05.54 xd

godnatt, bloggen :)) 

Av ellen wiklund - 12 augusti 2010 02:14


älskar låten..

Av ellen wiklund - 12 augusti 2010 01:45

eyy, bara så att ni vet.. 
jag är en hundgalen människa.. och älskar framförallt dobermann..

jag har dessutom 3 kramgoa hemma, och en liten dvärgpinscher med 4 valpar.. Min mamma äger en kennel som heter Kennel Tierra's. Gå gärna in på hemsidan.. Men hon är ganska dålig att uppdatera, min mor ;))

så, jag slänger upp några bilder på hundarna... men just dom här bilderna är från i våras när det var hundträning.. ^^



Det här är Smart Wood Hill's Jar-Ptitsa, så kallad Java :)



Det här är Leletton Diamonds Are Forever, så kallad Dimma :)

  


Det här är en egenuppfödd dobbis. Kennel Tierra's Unchain My Heart, så kallad Zoe :)

  



Och när jag ändå lägger in bilder på hundarna kan jag väl lägga in en på Dvärgpinschern med valparna. 
Det här är alltså Jean Dark Bon Apetit Sorita, så kallad Rita med 4 bääbisar :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards