ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2010

Av ellen wiklund - 18 augusti 2010 13:51

hejhej!

jag har duschat för en stund sen och nu ligger jag ute och solar.. vill bli bruuuun!    så jag tog med mig datan ut och kollar på film (y)





låten...

Av ellen wiklund - 18 augusti 2010 11:16

Godmorgon!
namnsdag idag, ett grattis kanske? 

Imorse när jag vaknade hade jag fått sms och meddelande på fb där det stog grattis på namnsdagen. men jag hade själv glömt bort det..
nu sitter jag och tittar på teve, Anne på Grönkulla xd
vad ska man göra idag då? jag har ingen aning.. Något blir det väl så småning om..

men nu måste jag sluta skriva.. :)
hejdå sålänge ♥  

Av ellen wiklund - 18 augusti 2010 01:34

tjaah!

just nu sitter jag i soffan och myser till film.. 
"knocked up"  -  den är helt okej faktiskt!
snart måste man börja vända om dygnet.. man börjar ju skolan nästa måndag (a)
kommer bli fett kuuuul, och lite pirrigt :D
men så är det ju när man börjar ny skola bland nytt folk, ellerhur? fast det finns ju dom jag känner på oppeby.. och det är ju braa (y)
nu ska jag fortsätta titta på filmen..

bloggar vidare senare.. ^^
ha det bäst!  ♥




fett skön film.. ;))
 


Av ellen wiklund - 17 augusti 2010 19:43

låten 


Av ellen wiklund - 17 augusti 2010 18:50

Nu har lina åkt hem.. som ni  vet har ju hon sovit här.. det har varit VÄLDANS flumm xd. Vi snackade också med Kim-Petter.. typ hela natten, hahhahaha! fett kuul! ^^ fast KP var inte speciellt snäll när han skickade en länk.. och vi tröck på den.. då kom det upp en läskig typ tjej med sår i hela ansiktet.. och så skrek den hela tiden, det var fett läskigt ;o


men iallafall lina gjorde en bild på oss tre..  ;))
om ni undrar varför det står på tyska så är det för att Kim är typ jättebra på det.. xd


 
vi är ju bara fööör coola (h) ♥



Av ellen wiklund - 16 augusti 2010 19:49

hej igen! nu sitter jag med lina och lyssnar på musik. hon ska sova här inatt.. kommer bli flumm.. :D Jag mötte henne förut och vi pratade en stund.. och vi fotade lite.. bild kommer häääär ;))



lina goes wild ^.-
   

Av ellen wiklund - 16 augusti 2010 11:06

godmorgon,jag har precis duschat, målat naglarna, hittat ngt att ta på mig och nu ska jag sminka mig.. Sen får man vänta tills lina ringer.. efter det kan man börja gåååååå :)
hare bääst sålänge, hejsvejs 

 

 jag ska träffa lina, det ska inte du. nananananana :D 
   

lina ♥ redbull, minnen :')


Av ellen wiklund - 16 augusti 2010 00:34

Hej bloggen, saknat mig?

Nu är jag iallafall hemma igen. Kom hem 23.40 och vi åkte från skåne 18.00.. när vi kom hen packade vi ur bilen och jag ringde lina.. Jag frågade henne om jag skulle sätta på datan och det tyckte hon.. så nu sitter jag här igen och skriver på min kära blogg. Ska sätta på alarm på mobilen.. måste upp 10.00 imorgon, duscha, göra mig i ordning och sen gå och möta lina :D
har saknat henne så in i.. :') 



bloggar vidare senare, hejsvejs sålänge.. 

 







hur kan man vara så falsk? Ni är då iallafall inte äkta..

Ovido - Quiz & Flashcards