ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2010

Av ellen wiklund - 20 augusti 2010 13:19

hejsan!
vaknade klockan 13.00 för vi gick typ och la oss 04.00 men vi flummade en hel timme så då var ju klockan ungefär 05.00 , HAHAHAHAHA! XD
Om tre dagar börjar skolan, så man måste börja vända om dygnet.. annars blire inte kuul xd. Lina ligger kvar i sängen och myser.. :)
KP är hos frisören så han kan inte vara social med oss, boooring ;< 
Joar Spelar som vanligt -.- och dom andra vill inte heller vara sociala, så vad ska man då hitta på? sätta på musik :D eftersom att min spotify inte funkar får jag lyssna på grooveshark, en asbra sida! Joar länkade, tacktack! :3
Idag vet jag inte vad jag och lina ska hitta på, men senare ska jag till pappa och vara där tills på söndag. vet ni vad jag kom på nu? Jag och lina har ju varit i fyra dagar xd, wihuuuu ;D
Men i alllafall, jag skulle ju till pappa, och jag måste handla lite kläder innan skolan börjar.. hoppas han betalar (a) nej, nu ska jag  fortsätta med att göra "ingenting".




älska låten 

btw. kp kan spela den här på gitarr, han gjorde det igår för oss :D

Av ellen wiklund - 19 augusti 2010 20:58

tjalllåååå! 
Nu är jag så flumm man kan vara! HAHAHAHAHAHA! XD
Jag och lina är ensamma hemma och vi åt förut. Farlig korv och makaroner, hahah!
btw. om den farliga korven biter dig i tungan, bit tillbaka ;))
och såhär såg det ut på både min och linas tallrik.. men nu lånade jag linas bild, orkade inte ladda in min :3

 


Vi kom precis hem från att ha hämtat mera saker hos lina eftersom att hon ska sova här igen.. men. om vi är asflumm nu.. hur kommer det då bli senare? ojojoj, herregud.. :D
Lina sitter vid min data och pratar med kp och jag sitter vid mammas och har tråååkigt.. :)

 nej nu ska jag och lina gå och hämta kaffeee   MUMS! Men lina, om du häller socker i mitt kaffe idag igen.. dåå.. då blire inte kuul ;o 

hejdå :) 

Av ellen wiklund - 19 augusti 2010 17:15

moahahahhahahahahah!! här har du! >:D


   
älskar dig också, hjärtat xd  

Av ellen wiklund - 19 augusti 2010 16:27

hejhej!
lina ska sova här inatt igen.. 

flumm IGEN!? jaa..  HAHAHAHAHH!! kommer bli fett kul! XD
jag och lina sitter vid varsin data vardagsrummet och tittar på That 70's show.. så jäkla skön asså :D
hahahahhahahahahah!! love it! :3





btw. Danne är bäst :D

Av ellen wiklund - 19 augusti 2010 13:14

hej bloggen.. idag vaknade man upp bredvid lina.. trevligt, trevligt. :)
jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. men antagligen dampa med datan.. som vanligt asså, HAHAHAHAHA! XD


jag tänker så mycket nu förtiden på.. dom jag har förlorat..  särskilt tre som har betytt mest för mig.. Anna, Louise och Victoria.. allt är mitt fel! ibland hatar jag verkligen mig själv.. hur fan kan jag lyckas få allt såhär!? jag saknar dom varenda dag, men det hjälper mig inte.. för dom saknar mig inte tillbaka. Jag älskar dom varje dag, men dom älskar mig inte tillbaka.. jag kan inte fortsätta framåt för dom är det ända jag tänker på.. dom och en person som sårar mig varje dag.. den personen fortsätter prata med mig.. och jag klarar inte av det. varför ska han fortsätta när han vet hur jag känner. det blir bara värre.. och jag vill inte det.  jag vill slippa tänka på en massa! så nu ska jag skriva om något annat.. annars börjar tankarna attackera mitt huvud igen.. -.-


men iallafall.. skolan börjar om fyra dagar... najs, kommer bli ganska kul faktiskt :) men måste gå upp astidigt -.-


nu ska jag och lina gå ut och.. det får ni inte veta :3



låten ♥





hejdå :D

Av ellen wiklund - 19 augusti 2010 04:37

hahahahah, minnen från göteborg 2010, älskart!



videon är upponer och mitt skratt är inte det bästa, menmen ;))



btw. jag är ju bara bäst på att filma xd 

Av ellen wiklund - 19 augusti 2010 02:00

HAHAHAHAHHAHA!
älskart!  ♥

 

Av ellen wiklund - 18 augusti 2010 19:41

Nu har jag precis ätit crêpes.. muuums!
Lina ringde nyss och hon ska sova här inatt, hahaha kommer bli flumm som vanligt! xd



lina goes geek
   

Ovido - Quiz & Flashcards