ellenwiklund

Alla inlägg under augusti 2010

Av ellen wiklund - 14 augusti 2010 23:52

jag blir så trött på allt det här.
varför kan ni inte bara låta mig vara? ni ska dryga och vara så elaka hela tiden.. LÅT MIG BARA VARA!?!? ;o 

Av ellen wiklund - 14 augusti 2010 23:03

tjaah, har precis kommit hem från en stor typ middag med en massa trevligt dobermannfolk :)
vi åt förrätt varmrätt efterrätt och typ efterrätt igen? xd
maten var inte den bästa men, men.. vi typ skratta hela tiden ^^

nu sitter jag och lyssnar på locnville  och väntar på att underbaraste joar ska komma hem. har ingen att prata med.. (a'

KOM HEM! ._. 


  


jag älskar den här musikvideon, vet inte varför :D

Av ellen wiklund - 14 augusti 2010 17:23

Tierra's Unchain My Heart "Zoe"

-världens vackraste hund.. 


  

  

  

  

jag älskar den här hunden något så otroligt mycket, jag gillar alla hundar, men min Zoe är något speciellt...

Av ellen wiklund - 14 augusti 2010 15:39

hej, bloggen och ni där hemma.

idag har det varit hundutställning.. vi ställde ju såklart ut. det gick inte särskilt bra.. kom trea med båda hundarna.. slänger in några bilder där nere sen. kolla, vettja.

Ikväll är det någon typ middag för alla. det blir väl helt okej.. och det regnar här nere.. men det gör det alltid på skånespecialen, vilket hundutställningen heter, i degeberga. Jag köpte två tröjor.. Och det stog samma sak på: skånespecialen. Men dom var från olika år.. en var från i år, 2010  och en annan från 2003. sen fanns det också en från 2009, förra året alltså.. men den har jag ju hemma? xd iallafall så köpte jag den ena i medium.. för jag ville ha den större än perfekt xd, och den andra i large så att jag kunde sova i den.. (a'
men jag slänger ner ett foto på dom också.. ^^
Imorgon åker vi hem.. kommer bli skönt.. men ändå lite tråkigt.. fast jag vill ju träffa lina :D

förresten, våra dvärpinschervalpar har börjat öppna ögonen! :)) dom e asgulligaa! <3



bloggar vidare sen, hejdå sålänge :*



Tierra's Unconditional Love, gunnar :D


Tierra's Unchain My Heart, Zoe :D  

    

Här är mina tröjor xd
   

och, jag *host* xd

  

Av ellen wiklund - 14 augusti 2010 02:16

rubriken säger allt ^^








godnatt 



Av ellen wiklund - 14 augusti 2010 01:41

tack,tack,tack,tack, TACK!



det är tack vare denna lilla grej som jag kan blogga.. hahaha, jag älskar den! :D


pusspådej jättelilla supergrej 

hahahahhaha, det rimmade xd 



  

Av ellen wiklund - 14 augusti 2010 00:48

Hej bloggeeeen :D

nu är jag i skåne.. det tog ungefär 5 timmar att åka hit ^^

när vi kom fram så packade vi ur bilen och jag ringde lina.. men min mobil dog, sen bäddade JAG min och mammas säng xd. sen ringde jag tillbaks till lina, när jag hade fått tillbaka batteriet ;). efter det åt vi... Och sen prata vi med en massa trevligt folk.. och nu.. nu sitter jag här och skriver på min kääraste blogg.. 
Rebecka (en komis som vi ska bo med i stugan) har köpt hallon och blåbär, vilket hon gjorde förra året också..  dom är asstora ;o och asgoooda :3

här är en bild på stugan vi bor i.. den ser inte så najs ut från utsidan.. men tro mig.. inuti är den världens mysigaste :D

   


här kommer bilder på hallonen och blåbären :3

    

   

tro mig, hon köpte en hel platta ;o

  


hoppas ni inte saknar mig alldeles för mycket där hemma ;)) 

Av ellen wiklund - 13 augusti 2010 11:26

Godmorgon, hinner inte skriva så mycket.. men tänkte bara kasta in ett inlägg lite snabbt.. nu packar vi för fullt och jag har duschat.. snart åker vi.. det finns vissa jag kommer sakna asmycket.. och andra inte..

fast det är ganska skönt att åka bort ibland.. och dessutom är det ju såå fint i skåne :)

ha det bäst,
hejdå nyköping, hejdå kila.


HEJ SKÅÅÅNEE, HEJ DEGEBERGAA! :D

Ovido - Quiz & Flashcards