ellenwiklund

Alla inlägg under december 2013

Av ellen wiklund - 3 december 2013 23:22

Jag vet att det är många som föredrar att vara ute i god tid med julklapparna, men som ändå oftast köper julklappen till sin pojkvän/flickvän i allra sista sekund för att man är osäker på vad den andra parten vill ha. Jag har själv jättedålig fantasi när det gäller vad jag ska ge min pojkvän, men egentligen är det inte så svårt. Här kommer några förslag på julklappar till både honom och henne.


 

Varför inte köpa ett par fräscha nya kalsonger till honom eller en ny parfym som får honom att dofta extra gott? Kanske en snygg klocka eller ett fint armband som får honom att bli påmind om dig varje dag. Kanske behöver han en ny keps, eller nytt vax för att hans gamla är slut? Nya snygga hölurar med ett grymt bra ljud i skulle kanske inte heller sitta helt fel? Du kan även ge honom ett nytt skärp eller ett stilrent mobilskal, kanske ett personligt med en bild på er två? 


Många säger att det alltid är lättare att ge bort saker till en tjej, och det ligger faktiskt lite i det. Ger du din tjej ett fint halsband eller ett par snygga örhängen smälter hon direkt, eller så kan du köpa det där läppstiftet eller nagellacket hon länge suktat efter. Köp henne en fin klocka eller ett gulligt mobilskal, samma sak där, kanske ett personligt på er två? Nya skor funkar alltid, en tjej tröttnar aldrig på skor, likaså snygga underkläder, det går alltid hem. Annars kan du alltid ge henne en ny parfym hon länge velat ha, så hon kan dofta extra gott inför dig.


Av ellen wiklund - 2 december 2013 16:00

 

December. Den sista men också den bästa månaden på året. Första snön kommer, adventshelgerna, glöggdrickande, pepparkakor och lussebullar, julen och allt därtill så som julmat, julgodis, klä granen, julpynta, julklappar, julmusik osv. Det måste vara det absolut bästa som finns. Varje jul blir jag fem år igen och helt förtrollad. Finns inget annat jag älskar mer än julen, högtiden då nära och kära samlas för att fira tillsammans. Nu är det tjurgiotvå dagar kvar tills man vaknar upp på julaftonsmorgon. Längtar.

Och strax därefter är det nyår, festligheter som ska firas med mina fina vänner. Åh så underbart.

Av ellen wiklund - 2 december 2013 02:37

Länge har jag varit i valet och kvalet om att köpa mig en GLOSSYBOX, och häromdan sa jag till mig själv att jag bannemig skulle ha en, så jag gick in på deras hemsida och klickade hem månadens GLOSSYBOX. För er som inte vet vad en GLOSSYBOX är eller vad den innehåller ska jag berätta det nu.

GLOSSYBOX hör man i princip på namnet vad det är, en box fylld med massa härliga produkter, så som allt ifrån hårprodukter till ansiktsprodukter endast av kända märken. moroccanoil, Loréal, hawaiian tropic, Björn Axén, fitnessguru, The Body Shop och elite är bara ett fåtal av dom. Genom GLOSSYBOX håller man sig enkelt uppdaterad på de senaste kosmetiktrenderna, och får prova på kosmetika av hög kvalitet man kanske inte skulle gått och köpt i affären. Varje månad kan man beställa hem dessa snygga boxar för 139 kr, även till män finns dom, men då endast varannan månad och kostar 169 kr. Ibland är dom även stylade, och riktigt riktigt snygga. Perfekta för förvaring!

Förövrigt är GLOSSYBOX den perfekta presenten eller julklappen att ge bort om man känner någon som är intresserad av kosmetika eller bara vill prova på något nytt. Gå in HÄR för att läsa mer om produkter och priser.

Av ellen wiklund - 1 december 2013 23:20

  

 

1. Jag och min prins. 2. Vi firade Robins mormor med att gå ut och äta allihopa. 3. Glad.



4. Förrätt - toast skagen. 5. Varmrätt - fläskfilé, bea och pommes. 6. Efterrätt - kladdkaka och kaffe. Underbar kväll.



7. Öppnade första luckan på min söta adventskalender. 8. Julstämning även i mitt rum. 9. Söndagsmys med solsidan, godis och min andra halva.


Ovido - Quiz & Flashcards