ellenwiklund

Alla inlägg under juli 2012

Av ellen wiklund - 23 juli 2012 22:48

Hej!

Idag har jag & mami bara städat och tvättat kläder hela dagen tills klockan var runt halv 8 då pappa kom och hämtade mig. Vi stannade och handlade innan vi åkte hemåt och jag bytte om för att ge mig ut på en springtur. Sprang fyra kilometer och tränade lite basics, sen tog jag en dusch innan jag gjorde en sallad som jag åt framför teven. Ligger nu och segar i soffan medans jag kollar på "I Am Number Four" och är social med folket.

Av ellen wiklund - 22 juli 2012 17:07

Halloj!

Idag vaknade jag runt 10, käkade frukost och plockade undan i köket innan vi konstaterade att det skulle bli för kallt att bada i Stendörren. Så vi bestämde oss för att åka till Gisesjön med hundarna och Mias familj istället. Jag drog med mig Vanilla ner i vattnet och simmade med henne ett tag innan vi gick upp och grillade korv. Mysigt var det :)

Av ellen wiklund - 22 juli 2012 01:24

Hej!
Igår kväll åkte vi till Mia igen, käkade middag, pratade skit och hade det allmänt mysigt. Gick och la mig med Hanni i sängen runt 2 och slocknade direkt.

Imorse vaknade jag vid 10, gick upp och åt frukost, pratade med de andra och när klockan var 1 åkte jag och mamma hem. Vi har hållt igång hela dagen och haft fullt upp med att städa och tvätta kläder. När klockan var halv 10 åt vi, sen tog jag en lång välbehövd dusch och la mig framför tvn för att bara ta det lugnt. Nu ligger jag här i sängen med Vanilla och ska alldeles sova. För imorgon åker vi till Stendörren med Mia och Arvid för att bada & sola om vädret tillåter! :) godnatt!

Av ellen wiklund - 20 juli 2012 13:15

Halloj!

Passar på att bättra på brännan nu när solen faktiskt är framme!
Ikväll ska jag antagligen in till stan för att träffa Lina, Sebbe & hans kompisar. Annars stannar jag hemma och åker till Mia ikväll för att grilla och lite sånt mys :)

Av ellen wiklund - 19 juli 2012 23:33

Hej!

Vaknade runt 11 imorse, åt frukost, kollade på remember me och tog en dusch innan vi gick till stan runt 3. En timme senare sprang jag ner till bussen och åkte hem för att byta tröja innan jag och mamma åkte till Mia och käkade middag :) vi kom hem för nån timme sen och nu kollar vi scrubs.

En grej jag och Lina bestämde att göra när vi drar till Göreborg nästa vecka!

Av ellen wiklund - 18 juli 2012 21:53

Hej!


Idag har vi inte gjort mycket, legat i sängen, pratat, cyklat runt och försökt få till några bra bilder, ätit skräpmat och lyssnat musik. Vi har även gjort melondricka, precis som igår, då vi köpte en 7kilos vattenmelon som vi delade på mitten och mosade. Blev gott när man hällde det i ett högt glas fyllt med is. 
Nu ska vi bädda ner oss i sängen och kolla film, godnatt!


 

Av ellen wiklund - 17 juli 2012 14:21

Nu drar vi mot staden för att fixa liite, puss!

Av ellen wiklund - 17 juli 2012 11:41

Hej!

Är bara tvungen att prova skriva ett inlägg nu när dom äntligen fixat en app till iphone och android. Ja, det var väl allt, haha, hejdå!

Ovido - Quiz & Flashcards