ellenwiklund

Alla inlägg under februari 2012

Av ellen wiklund - 2 februari 2012 19:15

halloj!
haft friluftsdag, vilket var helt okej.
gick upp kl 8, gjorde mig i ordning och gick mot bussen vid 9, kom till stan 10 då jag åkte till harg o mötte mathilda o carro. sen åt vi på donken, tills nadja o lisa kom, då vi gick mot brandholmenbussen.
emma satt redan där o väntade, så vi tog bussen och bowlade på rosvalla. gick sådär för jesper gav mig otur D:

efter bowlingen satt vi i sofforna o chillade, sen tog vi bussen mot stan.
då skulle emma äta, så jag tog en latte. efter det gick vi runt lite på stan o tog det lugnt.
åkte hem vid 5, har ätit och kollat film. nu ska jag fortsätta med att vänta&sakna.

nu ringde philip oxå, men han va dryg o klicka :o snääälllt..

pusshej.


lite random bilder från dagen jao.
         

Av ellen wiklund - 1 februari 2012 18:40

hej!

chill dag i skolan med bara 3 lektioner.
efter skolan gick jag, anna, emma o philip till bussen, och när bussen kom åkte anna o emma o dom andra som var där, men jag stannade kvar med philip. vi var vid busshållplatsen i typ 2 timmar, så frös sönder, och mina fötter blev isbitar kändes det som, bokstavligen.. tog bussen in till stan och ålbergabussen hem med anna, somnade på bussen. vaknade och var typ framme, skyndade mig hem o bytte om till mysklääder. nu sitter jag i soffan med täcket o kollar tv, samtidigt som jag äter och smsar med den bästa.
imorn är det friluftsdag o jag ska bowla, dessutom får jag sovmorgon :3

nu ska jag äta klart och bara mysa ner mig under täcket, puss!

     

Ovido - Quiz & Flashcards