ellenwiklund

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

~olika olyckor händer, du vet vad jag känner~

Av ellen wiklund - 21 februari 2012 23:07

hej!


haft en bra dag? 
min har varit uppochner men till slut blev det bra.

det började med att jag vaknade 10 i 9, tio minuter innan jag skulle gå mot bussen, så sprang upp ur sängen, duschade fort som fan, klädde på mig och sprang till bussen osminkad och med blött hår. 
fick sminka mig på bussen, och när anna gick på bussen tyckte hon jag var dum i huvudet x)

hahahhahaha! 
vi drog iallafall till stan och käkade en ceasarsallad till frukost på donken, sen gick vi på stan o jag handlade lite.

jag fick med mig en bodylotion, ett par solbrillor, en tröja och hårfärg. och när jag handlade på h&m fick jag ett magasin och ett presentkort på 50 spänn helt random? x) men det är ju alltid bra!


vid halv 1 tog vi bussen till oppeby för att vara med philip.
vi gjorde inte så mycket men man gick därifrån runt 3 med en fläskläpp och ett tuggummipaket mindre... hm..

då tog vi bussen vidare till harg för att träffa gustav. 
vi stog typ ute och snacka i 1 timme, sen gick vi in och kollade tv i stort sett ^^ vid 6 sa vi hejdå och drog till ica, där vi köpte vårt efterlängtade hubbabubba och en chokladkaka :3 
sen tog vi bussen hem som gick halv 7. vi flummade fett mycket på bussen, och det märkte man på tjejen snett framför oss som kollade irriterat på oss typ 24/7... x)

när anna skulle av fick hon en lååång kram bara för att jag kommer sakna henne så sjuuukt mycket, mest av alla, när jag är borta.. :c 


ska verkligen försöka hinna slänga in ett inlägg imorn innan jag åker! 
nu ska jag fortsätta snacka skype med min prinsessa och smsa med min fina vän, puss!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellen wiklund - 9 mars 2015 21:36


Efter 4,5 år på bloggplatsen känner jag för en förändring, så jag tar mitt pick och pack och flyttar hit.  I och med en ny blogg ska jag börja om på nytt, med fler inlägg och roligare bilder. Det är på tiden att jag dammar av kameran. Vi ses på n...

Av ellen wiklund - 5 mars 2015 14:51


Min födelsedag närmar sig med stormsteg och folk frågar mig ständigt vad jag önskar mig, så här kommer min önskelista.   Allra helst vill jag ha en till tatuering, men även ta nya hål i öronen. Utöver det önskar jag mig en plattång, presentkor...

Av ellen wiklund - 2 mars 2015 21:46


Hej! Allt bra med er? Själv har jag gått och blivit sjuk. Vaknade imorse och mådde pyton, när jag skulle börja jobba idag, bra tajming va? Så jag stannade hemma från skolan och samlade krafter tills klockan var halv 4, då jag åkte till ica för et...

Av ellen wiklund - 25 februari 2015 09:24

Hej finisar. Allt bra? Själv har jag tagit mig an en ny skolvecka efter ett välbehövt sportlov. Inledde lovet med att umgås med dessa sköningar, vilket var en grym start på ett grymt lov. Under lovet spenderade jag en hel del tid hos famor, um...

Av ellen wiklund - 13 februari 2015 15:12


Hej! Sitter just nu på espresso house med mina fina tjejer och firar att lovet äntligen är här. Kvällen ska spenderas med dom tillsammans med Ludwig och Oscar. Bättre start på lovet kan man inte få. ...

Ovido - Quiz & Flashcards