ellenwiklund

Alla inlägg under oktober 2011

Av ellen wiklund - 7 oktober 2011 07:27

hej!

sitter o småäter på lite nesquiks nu när jag för en gångs skulle hinner! 
gick upp aningen tidigare idag o därför hann jag med det mesta. 
idag är det bara massa chill lektioner o långa raster, sånt gillar vi!
o efter skolan ska jag träffa älskling en stund, sen åka hem till ålberga!

alltså komemr jag inte blogga, om inte från mobilen.
har dessutom skrivit ett tidsinställt inlägg som kommer upp runt 14.00
nu ska jag gå, så tjingeling!

   fail bild, jo jag vet!

Av ellen wiklund - 6 oktober 2011 20:20

hej!

som ni vet har dom två senaste dagarna tillbringats hos min fina pojkvän.
och det var lika mysigt, som alltid!

imorse började han vid 10 o jag skulle till tandläkaren vid 9 så han följde med mig till stan o höll mig sällskap. det gick snabbt och smärtfritt, dock fick jag en ny tid hos en tandhygienist i början av november.. det kunde jag helst varit utan.


jag kom till skolan kvart i 10 o alltså missade jag hela profilen.. sen var det engelska o läxförhör (som gick helt okej), spanska, so, lunch, so, svenska o al-tid som tjejerna tillbringade med Lena ö. dagen var ganska seg, men helt okej. på spanskan tränade vi bara inför provet som är nästa eller nästnästa vecka, så man typ dog för det var så segt.

nu ska jag plugga läxor o packa väskan tills imöra.
tjenixen.

   

Av ellen wiklund - 5 oktober 2011 21:43

hejsan hoppsan!

i tisdags efter skolan följde jag med älskling hem o sov där. supermysigt.
idag följde jag oxå med honom för att fira våra 4 månader tillsammans!
älskar dig enoooooormt!

imorgon bitti ska jag till tandläkaren, så lär missa profilen! :<
supertråkigt, med tanke på att det är de roligaste lektionen imorgon......

jaja. sen har vi engelskaglosor, o so till imorgon.
Alexander har hjälpt mig med engelskan som var supersvåååår D;
är inte säker på att jag kommer ihåg allt, men ska checka imorgon oxå.

hoppas ni mår bra, själv mår man super, är ju lixom i vrena med världens underbaraste människa! och det gillar vi starkt! därför får det bli en lite smått random bild från älsklings dator ^^

  
godnatt!

Av ellen wiklund - 3 oktober 2011 19:43

hej. jag hade tänkt berätta att jag är hemma nu. bah så ni vet!

tjing.

   

Ovido - Quiz & Flashcards