ellenwiklund

Alla inlägg under oktober 2011

Av ellen wiklund - 20 oktober 2011 07:28

godmorgon!

är klar för skolan nu o ska snart kila ut till bilen så vi kan åka mot bussen.
idag är det torsdag o det betyder att vi har profil på morgonen, så de ä chill! :D
annars är det bara tråkiga lektioner typ.. fast dom är ju inte så tråkiga när man går i min klass lixom ;)

ha det bra idag! 
pusshej! 


 

-

Av ellen wiklund - 19 oktober 2011 21:27

tjohej! 

kom hem för inte alls länge sen. har varit på mammas jobb sen halv 6 o fick vänta själv i två o en halv timme för hon hade nåt jävla möte. men älskling höll mig sällskap via telefonen ;)

nu ska vi laga lite mat, så vi får nåt i oss innan vi ska sova.
sen ska jag plugga inför provet o vara social med älskling, så vi hörs imorrn!

puss&kram (:

   

Av ellen wiklund - 18 oktober 2011 20:15

hej!

kan inte skriva nåt långt inlägg alls nu, för jag ska plugga till provet på torsdag resten av kvällen.
så vi hörs nog imorgon istället.

kram! 

Av ellen wiklund - 17 oktober 2011 19:06

halloj!

hemma nu o ska snart hjälpa mor min med mateeen :)
först ska jag bara lägga in lite fina bilder som ni kan kolla på!
ENJOY vafan! ;D

                             

tjingtjing! :*

Av ellen wiklund - 16 oktober 2011 19:23

hej!


vi var nere hos fåren o jag blev heeelt kär i ett får, nummer 125. den var huur mysig som heeeelst (a) o jag ville ju ta med den heeem, men fick inte D:
självklart var kameran med, så här kommer lite bilder:


        min kärleeeeeek           och såhär fin om handen blev man när man klappat dom! :D
   
nu ska vi äta, pusshej!

Av ellen wiklund - 16 oktober 2011 14:45

tjenamors!

har precis ätit lunch med finaste :)
blev pancakes de'amerique idag igen. men det är ju såå gott, så det gör inge!
snart ska vi ut en sväng o ja, vi får se.
idag har vi typ bara spelat dragonage, heheheh :3

ahjuste! åker inte hem ikväll, utan sover här tills imorgon, blir bättre så! 

    uttråkad? ^^

Av ellen wiklund - 15 oktober 2011 16:56

hej, nu ska jag och älskling spela Dragon Age, hejdå! :D

 

Av ellen wiklund - 15 oktober 2011 15:14

halloj, halloj!

idag har vi inte gjort mycket alls. kollat tv, suttit vid datan o ätit i princip... ^^
vi åt amerikanska pangkakor (som älskling kallar det).
nu vet jag inte vad vi ska hitta på faktiskt, vi får se!

skulle bara säga att allt är bra med mig här i vrena, hoppas allt är lika bra med er finisar!

  söta ungar på bilden! oxå från igår :)

Ovido - Quiz & Flashcards