ellenwiklund

Alla inlägg under oktober 2011

Av ellen wiklund - 14 oktober 2011 18:59

hej! :)


dagen idag har varit seg men helt okej faktiskt.
dock hade vi no-förhör o spanska prov, men det gick nog ganska bra tror jag!
sen har dagen bara rullat på. hade ju med mig kameran o det blev en hel del bilder då^^


nu står älskling o lagar mat till oss, det blir tacos. nomnomnom :3
så ska gå o äta nu!


puss!


  fin bild från idag! Jag, min bästavän William o Patric ;)

Av ellen wiklund - 13 oktober 2011 20:19

hej!

jag tänkte inte skriva så mycket, bara berätta att jag har spanskaprov imorgon, o måste därför plugga på sooom faan, om det ska gå bra.
vi kanske hörs ikväll, eller imorgon nån gång.
åker ju till älskling imorgon oxå o är där tills på söndag, men ska ta med mig kameran o försöka uppdatera lite ändå! :) 

ha det bra!

   

Av ellen wiklund - 12 oktober 2011 16:42

hej!

sitter hemma hos lina o lyssnar lite musik medans hon lagar mat till oss.
hade tänkt stanna hos henne inatt, som vi inte gjort på ett tag nu. så det blir najs :)
innan jag gick hem till henne träffade jag min älskling en stund, som skulle på utvecklingssamtal, så höll honom sällskap. o det är alltid lika mysigt att träffa honom :)

men nu ska jag vara social med linis.
ciao!


 
gullig bild!
 

Av ellen wiklund - 11 oktober 2011 20:14

idag skulle världens vackraste hund fyllt 3 år.
saknar dig mer än nånsin.

Av ellen wiklund - 11 oktober 2011 19:56

hej!

är superdupertrött o orkar därför inte skriva nått långt inlägg. 
skolan var okej. på matten fick vi bullar, det va najs! o alla typ kommenterade mitt korta hår ^^ men alla som sa nåt, tyckte det va jättefint, så det va bra! :)
på rasten mellan slöjden o profilen hämtade jag o michelle varsin gitarr o spelade tillsammans, som gamla tider. lina var dock inte i skolan idag, o det är lite tråkigt för jag saknar min pluttis jättemyckeee :( men imorgon kommer hon! :D
efter skolan drog jag o emma till stan. o när vi väntade på bussen skrattade vi som fan. helt hysteriskt kul! XD på stan träffade jag Alexander en stund, men typ bara 5 min för han skulle på trummor. så jag o emma fick flumma runt, all by ourselves.
vid halv 6 drog vi båda hem o när jag var hemma åt vi thaimat som mamma hade hämtat. jättegott! 

nu ska jag spela lite gitarr o sen blir det att krypa ner i sängen, orkar faktiskt inte vara uppe så länge..

så godnatt!
 

Av ellen wiklund - 11 oktober 2011 07:12

godmorgon finisar!

idag har det varit väldigt lugnt på morgonen trots att jag fick reda på att cykeln blir mitt fordon till bussen idag. det lär bli kallt o blött, men sånt får man väl ta ibland.
helt vanlig dag i skolan typ, mot slutet blir det slöjd och profil så det bli asnajs!

har fortfarande inte vant mig vid håret ^^ det känns fett konstigt haha!
men nu måste jag kila iväg mot bussen så jag hinner med den!

kram!

   

Av ellen wiklund - 10 oktober 2011 19:36

tjolahopp!

idag efter skolan drog jag, matti o emma till cityfrisörerna för jag hade bestämt att friska till mitt hår. så vi satt där inne o åt äckliga godisar, drack äckligt kaffe, kollade tidningar o skrattade tills vi började tjuta i ca 2 timmar tills det äntligen var min tur. o jag var tvungen att klippa typ en decimeter så nu har man kort håår dåårå D: när jag var klar o hade betalat märkte jag att alexander satt där o hade väntat på mig. så han följde med oss. vi träffade pontus (mattis tvilling) en stund o sen åkte matti hem. så jag, alexander o emma gick till donken o åt varsin cheese. när jag skulle på toan höll jag på att slå ihjäl mig, för det var jättehalt :o

sen åkte jag hem runt halv 6 o nu sitter jag här o äter nudlar :3
ska snart spela lite gitarr, plugga en stund o kanske prata med älskling.

tjingtjing!


lutar nu huvudet lite, så det ser ut att vara ojämnt, men det äre inte^^

Av ellen wiklund - 7 oktober 2011 13:30

nu är det ett halvår min ängel gick bort. det känns som igår, och gör exakt lika ont som dagen det hände. du var den som alltid var där, även om det var omedvetet fanns du alltid just där o det kändes som om du lyssnade när jag pratade med dig, som om du förstog mina problem. som om du ville hjälpa mig med en puss på kinden. det är något jag aldrig nånsin kommer glömma bort. och ingen kommer nånsin att kunna ersätta din plats, som den underbara hunden du var här hos oss. jag kommer fortfarande ihåg den där känslan när polisen ringde, uttrycket i mammas ansikte, hur tårarna sprutade, hur dom fortsatte rinna i flera dagar, dom uppsvullda ögonen, depressionen o tankarna som for runt i mitt huvud.
blir tårögd bara jag tänker tillbaka på den 7 april 2011, då tåget tog världens vackraste hund ifrån jorden, för att få springa igen där ingen kunde stoppa henne.


jag älskar dig mer än något annat, och hoppas du har det med dig.
Tierra's Unchain My Heart, må du vila i frid, föralltid.
~11/10-08 - 7/4-11~


 

Ovido - Quiz & Flashcards